abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27787740
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:32 schreef more het volgende:

[..]

Iran vrije verkiezingen!! Laat me niet lachen, degene waar je op kan stemmen zijn van te voren gekeurd door de ayatollah's. En iedereen die maar een beetje een afwijkende mening had mocht niet meedoen.

Gewoon een schertsvertoning die verkiezingen in de meeste islamitsche landen.
Ik zei verkiezingen, niet vrije verkiezingen
Ze hebben wel iéts van inpraak daar hoor, hoewel t natuurlijk niets met democratie te maken heeft. Maar eigenlijk heb je natuurlijk el gelijk, maar wat ik bedoelde is dat ook vrouwen mogen komen opdagen voor die schertsvertoning

(maar we gaan offtopic)
pi_27787850
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Freako heeft wel eens op de SGP gestemd volgens mij.
Hij zakt een paar puntjes in waarde bij mij.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:55:15 #78
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_27798972
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hij zakt een paar puntjes in waarde bij mij.
De gemiddelde nl-er is het op heel veel punten met de sgp eens. Als je zo'n test op internet doet. Maar omdat het de sgp is, stemmen veel mensen er niet op.
Iemand Fien soms gezien?
pi_27799090
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:55 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

De gemiddelde nl-er is het op heel veel punten met de sgp eens. Als je zo'n test op internet doet. Maar omdat het de sgp is, stemmen veel mensen er niet op.
bron? Volgens mij werden voor de laatste tweedekamer verkiezingen de meeste stemadviezen gegeven voor VVD en D66, gezien de uitslag stemmen nogal veel mensen anders dan het stemadvies.
pi_27801216
quote:

[..]

De SGP komt bij mij altijd ergens in het midden, met meestal net een klein positief streepje.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:15:23 #81
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27801452
quote:

[..]

De gemiddelde nl-er is het op heel veel punten met de sgp eens.
Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander heel weinig op met een theocratie en afschaffing vrouwenkiesrecht. Ook bij onderwerpen als abortus, homohuwelijk en euthenasie wordt de SGP te streng bevonden.

Misschien dat de doodstraf wel populair is, maar daar houd het dan ook mee op.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27806738
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander heel weinig op met een theocratie en afschaffing vrouwenkiesrecht. Ook bij onderwerpen als abortus, homohuwelijk en euthenasie wordt de SGP te streng bevonden.

ja. ik kan me niet voorstellen dat mensen in hun hart, stiekem SGP of LPF zouden willen stemmen.
waar zit je verstand? precies.
pi_27806995
quote:

[..]

In welke wereld leef jij?
pi_27807075
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Daarom zijn die stemwijzers waardeloos, geen oog voor dit soort zaken. Al zou ik het verder op alle punten eens zijn met de SGP, zou ik ogv die theocratie van ze nooit op ze stemmen. En dan ga ik er nog even aan voorbij dat een theocratie natuurlijk ook afschaffen van allerlei zaken impliceert die in de stemwijzer niet aan bod komen, en die ik van kardinaal belang acht (rechtsstaat, grondrechten etc.).
pi_27830766
quote:

[..]

WTF Bron? De Christenunie doet het volgens mij wel altijd goed bij stemwijzers.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:50:19 #86
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27831066
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Wombcat het volgende:
Ze zijn dus tegen homofilie, omdat in de bijbel staat dat dat niet mag.

Nu staat elders in de bijbel dat Lot zijn dochters zwanger maakte.
Maar staat er niet óók dat 't een idee van die dochters was en ze hem van te voren dronken voerden ofzo
't is lang geleden dat ik de bijbel las ik weet 't niet meer zo precies hoor, ik kan me dus best ook vergissen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')