Ik wil geen vrouw aanraken die gister nog is betast door een anderquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef dawg het volgende:
Ynske, laat ze maar lullen. Ze zijn gewoon jaloers.![]()
Uhuh, zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef dawg het volgende:
Ynske, laat ze maar lullen. Ze zijn gewoon jaloers.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrijgezelle vrouw die mannen over de vloer heeft is verdacht Ynske...
Sherlock never takes is hat offquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer, goedemorgen dames en heren.
* Tranceptor neemt zijn hoed af
Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouw aanraken die gister nog is betast door een ander![]()
wat een geluk dan maar he...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouw aanraken die gister nog is betast door een ander![]()
[Joe Cocker] You can leave your hat on...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer, goedemorgen dames en heren.
* Tranceptor neemt zijn hoed af
quote:
Vrolijk mag je zijn!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een geluk dan maar he...
en nee er is geen voelwerk aan te pas gekomen...
enneh laat mij nu ook eens vrolijk zijn
Ach er zijn nou eenmaal mensen die niet snappen dat er mensen bestaan die op een eerste afspraak niet gelijk het bed delen met hun datequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een geluk dan maar he...
en nee er is geen voelwerk aan te pas gekomen...
enneh laat mij nu ook eens vrolijk zijn
Het hoeft ook niet in het bed hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach er zijn nou eenmaal mensen die niet snappen dat er mensen bestaan die op een eerste afspraak niet gelijk het bed delen met hun datesun is shining, be happy.*O*
Ik ben er nog pc moest ff opnieuw gestart worden en ffquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vrolijk mag je zijn!
We willen alleen details!
Van mijn part had hij je betast
Va mijn part was je anaal bevredigd. Als je maar lol hebt.
En als wij het maar mogen weten
[afbeelding]
Je was aardig op weg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
en jij denkt dat ik als er al iets gebeurt was dat op fok! ging gooien![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ben er nog pc moest ff opnieuw gestart worden en ffgedronken met collega's..
Enomdat ik geen kans meer maak bij jou nu natuurlijk
![]()
Je kan ook gewoon toegeven dat jij zover niet komt bij een meisjequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach er zijn nou eenmaal mensen die niet snappen dat er mensen bestaan die op een eerste afspraak niet gelijk het bed delen met hun date
JE SNAPT HET NIET!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach er zijn nou eenmaal mensen die niet snappen dat er mensen bestaan die op een eerste afspraak niet gelijk het bed delen met hun datesun is shining, be happy.
Indien aanwezig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Singles zijn snel op hun pik getrapt!![]()
Eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JE SNAPT HET NIET!!!
We tonen gewoon interesse
Ook al hebben ze alleen handjes vast gehouden, lekker boeie,
We willen het gewoon weten.
Doen we naar? zeggen we dat ze het verkeerd heeft gedaan?
Stelling: Singles zijn snel op hun pik getrapt!![]()
Dat franse schoothondjequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Indien aanwezig.![]()
Ik wilde overigens nog even ingaan op de opmerking van MissBliss dat er hier mensen (vaste posters) waren die niet single waren. Wie?
Je vergeet het zoenenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef Ynske het volgende:helemaal mee eens...
ok korte samenvatting:
film op de bank gekeken, lekker gehangen
biertje gedronken, gaan slapen...
that's all folks
Ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde overigens nog even ingaan op de opmerking van MissBliss dat er hier mensen (vaste posters) waren die niet single waren. Wie?
had ik al verteld dat ik niet van bier houquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef Ynske het volgende:helemaal mee eens...
ok korte samenvatting:
film op de bank gekeken, lekker gehangen
biertje gedronken, gaan slapen...
that's all folks
tja de wijn was al opquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik niet van bier hou![]()
Daar door is zoenen met een vrouw die beir drinkt geen pretje![]()
wat dacht je van rokende meidenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
roken NEVER!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wat dacht je van rokende meiden
1 keer iets gehad met een meisje die rookte maar bah, net of je een asbak zit te tongen![]()
Kijk IK zou wijn ingeslagen hebben en zoethout theequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk IK zou wijn ingeslagen hebben en zoethout thee![]()
ACh die heeft ook maar wat voor de show, dat weet iedereen...quote:
Wat ben jij een zeikerd zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar proef je na een smintje niks meer vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wat dacht je van rokende meiden
1 keer iets gehad met een meisje die rookte maar bah, net of je een asbak zit te tongen![]()
ook bier valt te overzien met een smintjequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar proef je na een smintje niks meer van
Maar rokende mensen ruik je al op een afstand, dus ook maar aan een spuitbusje smint dan maar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bierquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook bier valt te overzien met een smintje
Precies. Gezeik ook altijd. Bovendien vind ik vrouwen die bier drinken veel leuker dan die rosé-meisjes (en bier is goedkoper).quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:24 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ben jij een zeikerd zeg!
@Metro -->Sja roken en bier zuipen zijn geen pré, maar ja dat is dan haar keus. Als ze leuk genoeg is ga je daar toch niet over lopen zeiken sjies....
Ja wel zwaar eensch hier.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
Smintofielen
Ik ben zelf ook niet voor rokende vrouwen, maar goed whatever ...ook dat went! Het neukt echt niet anders ofzo...![]()
als je erover heen gaat zeiken gaat het nog meer stinkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ACh die heeft ook maar wat voor de show, dat weet iedereen...
Die vent van haar neukt elders en is zelden thuis dus dat kunnen we toch niet tellen als relatie vind ik.
[..]
Wat ben jij een zeikerd zeg!
@Metro -->Sja roken en bier zuipen zijn geen pré, maar ja dat is dan haar keus. Als ze leuk genoeg is ga je daar toch niet over lopen zeiken sjies....
Ligt eraan wat ze met die sigaretten allemaal doet als er geen asbak in de buurt is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
Smintofielen
Ik ben zelf ook niet voor rokende vrouwen, maar goed whatever ...ook dat went! Het neukt echt niet anders ofzo...![]()
Bier is top man.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bier![]()
Haal het geen eens in huis
Gelukkig drinken al mn vrienden het niet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
Smintofielen
neeh vandaag niet... ben ik te vrolijk voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor sloebers en studenten wel ja![]()
Rellen!!!!
Bier is voor mensen die zonder alcohol geen plezier kunnen makenquote:
Ik zie het als een geuzennaam relbak...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rellen!!!!
Ynske is verliefdquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeh vandaag niet... ben ik te vrolijk voor
is wel fijn dat jullie voor mij beslissen dat ik verliefd ben.... hoef ik die beslissing zelf al niet meer te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie het als een geuzennaam relbak...
Je moeder is een worst!![]()
[..]
Ynske is verliefd
Freggels opgelet, Ynske in een stapelbed, .... komt er bij, dat word een lekkere neukpartij...![]()
Ja, alles wordt hier voor je geregeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
is wel fijn dat jullie voor mij beslissen dat ik verliefd ben.... hoef ik die beslissing zelf al niet meer te maken.
Stapelbedden zijn cool![]()
Jet is ook Cool
Now it's on biatch!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rellen!!!!
http://www.jettheband.comquote:
En je rookt zelf, dat scheeltquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
denk erom dat je je niet laat opfokken, het is fok maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
is wel fijn dat jullie voor mij beslissen dat ik verliefd ben.... hoef ik die beslissing zelf al niet meer te maken.
Stapelbedden zijn cool![]()
Jet is ook Cool
ik fok niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
denk erom dat je je niet laat opfokken, het is fok maar![]()
geloof dat je niets gemist hebt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben ik nu weer up to date hier of mis ik nog iets?
Goeiemorgen trouwens, tijd voor![]()
Je bent nog niet helemaal up to date, we zouden nog wat afspreken in het vorige topic. Drop even een meeltje dan regelen we volgende week wat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben ik nu weer up to date hier of mis ik nog iets?
Goeiemorgen trouwens, tijd voor![]()
de 23e toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik fok niet...
laat me de kast niet op fokken
enneh
wanneer gaan we fokken....???
Lekker bezig hoor. Komt er nog wat uit voor je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal up to date, we zouden nog wat afspreken in het vorige topic. Drop even een meeltje dan regelen we volgende week wat.![]()
kan niet wachten...quote:
Op wat niet?/ wie niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef Ynske het volgende:
owneej ik kan ergens anders niet op wachten
Mag ik nu concluderen dat jij dat voor mij hebt besloten, ik heb niks toegezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal up to date, we zouden nog wat afspreken in het vorige topic. Drop even een meeltje dan regelen we volgende week wat.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef Ynske het volgende:
owneej ik kan ergens anders niet op wachten
Zoiets ja, maar drop nou maar een meeltje. Lijkt mij ook leuk en gezellig ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mag ik nu concluderen dat jij dat voor mij hebt besloten, ik heb niks toegezegd.![]()
Lees de posts van Sherlock and Watson terug in dit topicquote:
owkeey owkeey...quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen hockeytrutjes![]()
ok ik ben stinkjaloers![]()
![]()
Trans werkt dezemanier van versieren een beetje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar drop nou maar een meeltje. Lijkt mij ook leuk en gezellig ja.![]()
Ow god, laat me raden....quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goeiesmorgens. Ik las nog iets vleiends over ons gisteravond
nou ga je gang... ik heb het blijkbaar gemistquote:
Het zal ongetwijfeld te maken hebben met een gezamelijke "kennis"quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ga je gang... ik heb het blijkbaar gemist
onze gezamelijke kennis heeft door dat wij 'elkaar gevonden hebben' en vond dat schijnbaar lachwekkend (zo deed hij het overkomen iig).quote:
funquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
onze gezamelijke kennis heeft door dat wij 'elkaar gevonden hebben' en vond dat schijnbaar lachwekkend (zo deed hij het overkomen iig).
Bonjour mon petit chienquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef petitlapin het volgende:
dat franse schoothondje met haar so called flutrelatie is hier![]()
je suis une petite chienne, plutôt une chiennassequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
onze gezamelijke kennis heeft door dat wij 'elkaar gevonden hebben' en vond dat schijnbaar lachwekkend (zo deed hij het overkomen iig).
Iets met op zn hondjes ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Ynske het volgende:
en nu in t nederlands???
Nee, maar ik ben koppig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef TGT het volgende:
[..]
Trans werkt dezemanier van versieren een beetje?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef petitlapin het volgende:
dat franse schoothondje met haar so called flutrelatie is hier![]()
Wie gaat dit overquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
[..]Hij is zo over it he?!
Goed, genoeg gelachen, weer verder met het echte leven
* Knuffelt JoeyT, wat is er aan de hand jochie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:10 schreef JoeyT het volgende:
JoeyT heeft een knuffel nodig![]()
Is hier nog wat gebeurd??? Waar praten we nu over?
Dude wat is er gebeurd? Laat me raden.. Je neuk berekening komt niet uit?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:10 schreef JoeyT het volgende:
JoeyT heeft een knuffel nodig![]()
Is hier nog wat gebeurd??? Waar praten we nu over?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Dude wat is er gebeurd? Laat me raden.. Je neuk berekening komt niet uit?
Ach was dat maar zo... Dan had ik geen knuffel nodig hoor... Laten we t er maar op houden dat ik een beetje in de war ben op dit moment...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Dude wat is er gebeurd? Laat me raden.. Je neuk berekening komt niet uit?
Same here, gister toch met een dubieus gevoel naar huis gelopen vanaf de trein.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach was dat maar zo... Dan had ik geen knuffel nodig hoor... Laten we t er maar op houden dat ik een beetje in de war ben op dit moment...
Maar geen zin om nu te gaan zeuren...
Waar hebben we t over?
excusez moi madamequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je suis une petite chienne, plutôt une chiennasse![]()
heel langquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach was dat maar zo... Dan had ik geen knuffel nodig hoor... Laten we t er maar op houden dat ik een beetje in de war ben op dit moment...
Maar geen zin om nu te gaan zeuren...
Waar hebben we t over?
Je krijgt iig een knuffel van je broertjequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Same here, gister toch met een dubieus gevoel naar huis gelopen vanaf de trein.Op zich mag ik niet klagen, maar bedoel things ain't going my way yet.
Mag ik ook een knuffel?![]()
![]()
* Ynske neemt Tranceptor in haar armen voor een knuffelquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Same here, gister toch met een dubieus gevoel naar huis gelopen vanaf de trein.Op zich mag ik niet klagen, maar bedoel things ain't going my way yet.
Mag ik ook een knuffel?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |