Nou die Belgen waren toen toch niet echt het probleem voor de Duitsers, daar op dat stukkie achter die IJzer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dachten de Duitsers in 1914 ook, hebben die zich even vergist.
De Duitsers hadden in '14 geen briljante strategen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, maar zij hadden ook niet zulke briljante strategen
Niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nou die Belgen waren toen toch niet echt het probleem voor de Duitsers, daar op dat stukkie achter die IJzer.
En onze boys van nu zijn natuurlijk wel meer bikkel dan die Duitsers uit 1914 he.
Nou ja dat is misschien wat overdreven, maar het haalt het natuurlijk niet bij mijn briljante aanvalsplanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
De Duitsers hadden in '14 geen briljante strategen?
Goh..
Ik zou toch nog maar geen leger carriere beginnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja dat is misschien wat overdreven, maar het haalt het natuurlijk niet bij mijn briljante aanvalsplan![]()
quote:
Dat is:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar geen leger carriere beginnen
Door de Ardennen nog wel
Omslachtig en tijdrovend plan. Een zo mogelijk groter nadeel is dat je een groot deel van de infrastructuur aanpakt terwijl juist dát hetgeen is waar het je om te doen is (het toevoegen van de Antwerpse haven aan Nederland maakt het een gunstigere overloop voor Rotterdam tenslotte).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, zelf had ik een wat meer gerafineerd plan in gedachten.
Die geef je gewoon een stuk Wallonië kado.quote:Maar tja, net zoals in 1830 zullen de Fransen dan wel weer roet in het Hollandse feestje gooien.
Nou de Duitsers deden hetzelfde hoor, tot 2 keer toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar geen leger carriere beginnen
Door de Ardennen nog wel
Zo is het maar net, over de Ijzer komen jullie niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Die geef je gewoon een stuk Wallonië kado.
Het Belgisch leger houdt kindjes boven het kampvuur in Congo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Soul79 het volgende:
Over de laatste jaren hebben onze jongens toch meer gevechtservaring.
Wij zijn gepokt en gemazeld in Irak. Die Belgen weten niet meer wat een echte oorlog is.
Precies, en met die nieuwe geweldsinstructies kan er helemaal niks meer mis gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, poe, poe, *snort*
Het is geweldig hoor, wat hebben ze aan gevechtsacties daar mee gedaan
Ha!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het Belgisch leger houdt kindjes boven het kampvuur in Congo.
Op m'n forum zit ene DOVO man, ( de opruimingsdienst) ze halen tonnen!!!! op, jaarbasis, heel heel erg veel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Dagonet het volgende:
Wel opletten waar je schiet trouwens, de Belgen hebben (helaas) nog grote hoeveelheden gifgas rondslingeren
Psies, klein maar dapper volkje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zo is het maar net, over de Ijzer komen jullie niet.
Nee joh, jij pikt het toch ook niet dat ze onze premier met Harry Potter vergelijken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat een geweldig topicMaar ik weet nog altijd niet waarom we België uberhaupt zouden moeten innemen
Is het dan slechts het gevoel van vernedering na 1830?
Daar zou ik ze juist voor belonen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee joh, jij pikt het toch ook niet dat ze onze premier met Harry Potter vergelijken?
Ik heb nog ergens een Time liggen met een foto van Balkenende waarop hij zelf een foto van Potter vastheeft om de gelijkenis aan te stippen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee joh, jij pikt het toch ook niet dat ze onze premier met Harry Potter vergelijken?
Antwerpse haven bijvoorbeeld alleen al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat een geweldig topicMaar ik weet nog altijd niet waarom we België uberhaupt zouden moeten innemen
Is het dan slechts het gevoel van vernedering na 1830?
Dat was niet slechts België. En het is volkomen terecht natuurlijk dat hij met Harry Potter wordt vergelekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
*Nederlandquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar zou ik ze juist voor belonen!
Mogen ze Holland binnenvallen
Ik denk dat hij daar nu enorm spijt van heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een Time liggen met een foto van Balkenende waarop hij zelf een foto van Potter vastheeft om de gelijkenis aan te stippen..
Aha.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Antwerpse haven bijvoorbeeld alleen al.
Kijk mensen, met een oorlog voor de deur moeten we natuurlijk wel eensgezind zijn en als 1 man achter onze jongens gaan staan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar zou ik ze juist voor belonen!
Mogen ze Holland binnenvallen
Onze dappere jongensquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kijk mensen, met een oorlog voor de deur moeten we natuurlijk wel eensgezind zijn en als 1 man achter onze jongens gaan staan.
Het is geen tijd voor grappen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
De moeders mogen mee. Gewoon in de caravan achter de troepen aan. We leven niet meer in de middelleeuwen he, soldaten hoeven niet meer alles te verdragen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze dappere jongens
Mogen ze wel zo lang van huis van mammie?
dat hebben ze in deel II meer dan rechtgezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo makkelijk kan het zijn!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef hoppla het volgende:
1 groot hek eromheen bouwen en ze laten uithongeren, tot ze zich overgeven![]()
Ben jij gek. Ik val die Belgen niet aan ... k'heb d'r familie wonenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef Grand_Admiral_Thrawn het volgende:
De steden negeer ik in het begin ook, doe ik later wel in een siege. Wel leuk zo'n gevecht. Young David is al aangenomen als en centurion voor mijn infanterie
bovendien, wat is de winst? neem dan liever het ruhrgebied. of een flink stuk noordzee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:59 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ben jij gek. Ik val die Belgen niet aan ... k'heb d'r familie wonen
Maak je toch een nieuw topic met jouw fantasiequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bovendien, wat is de winst? neem dan liever het ruhrgebied. of een flink stuk noordzee.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:26 schreef hoppla het volgende:
[..]
Maak je toch een nieuw topic met jouw fantasieDeze gaat namelijk over belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |