quote:quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Ajax uberhaupt ManU zou kunnen treffen ....
quote:Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Er zit idd een plaatsing aan vast. Dat was iig altijd zo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zit er een soort plaatsingsloting aan vast dan?
Heb het eerder gehoord, maar ook weer berichten die het tegenspreken...
Ik dacht dat na de 3e voorronde ( de ronde waarin Ajax meedoet) die voorkeursloting verviel.
Mooi zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De transfer van Lindenbergh is volgens AT5 rond.
Koeman kent de clausule... beetje zielig om er eerst een seizoen mee overhoop te liggen en hem af te schilderen als onproffesionele zakkenvuller, en hem nu mee te nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, en Koeman zou Trabelsi mee willen nemen naar Benfica (oa. Langs de Lijn)
Idd, zoals Matt Herben het al zei: Met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:
Idd, de tijdslijn met gebeurtenissen is erg merkwaardig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Koeman kent de clausule... beetje zielig om er eerst een seizoen mee overhoop te liggen en hem af te schilderen als onproffesionele zakkenvuller, en hem nu mee te nemen.
Tenminste eens! een goede aankoop van Koemanquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, en Koeman zou Trabelsi mee willen nemen naar Benfica (oa. Langs de Lijn)
het Portugese voetbal valt en staat bij Benfica, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef superjoden het volgende:
Ik verwacht niet dat Trabelsi naar Benfica verkast... dan kiest ie eerder voor een grote club in een topcompetitie .
Natuurlijk is Benfica een grote club, maar de competitie is redelijk te vergelijken met de Nederlandse. Als Trabelsi vertrekt zie ik hem eerder naar Engeland, Spanje of Italie vertrekken. Anders kan hij net zo goed blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Benfica(Portugees kampioen 2004/2005) is een grote club in een redelijke goede competitie (FC Porto, laatste 5 jaar, 1x UEFA Cup winnaar 2003, 1x Champions League winnaar 2004 , Sporting Lissabon UEFA Cup Finale 2005, Portugal EK Finale 2004)
psv ook in vergelijking met Ajax, zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het Portugese voetbal valt en staat bij Benfica, vergeet dat niet.
Porto wordt ondanks de huidige successen als een B-clubje ervaren, zeer merkwaardig.
Ook volgens VIquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De transfer van Lindenbergh is volgens AT5 rond.
Alleen heef Benfica op de landstitel nu, al eeuwenlang niks meer gewonnen en toch blijft het club nr1 en komt op verre afstand Sporting Club de Portugal en ergens achteraan waar wij De Graafschap plaatsen: FC Porto..quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
psv ook in vergelijking met Ajax, zo gek is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |