Het was meer een beetje een sarcastische post. Maar desalniettemin ga ik er wel vanuit dat Ajax komend seizoen een hele grote kans maakt om weer kampioen te worden (ik ga er eigenlijk wel weer vanuit).quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Smeichel is ook aardig lang door gegaan en goed gebleven, en een keeper kan natuurlijk een stuk langer mee dan een veldspeler dus ik denk het wel. Van der Sar heeft tot nu toe ook weinig lichamelijke klachten gekend dus hij mag van mij rond z'n 38e nog wel 2 jaar het doel van Ajax komen verdedigen of hij moet ineens ingestort zijn dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Charisteas dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand gisteren rosenberg gezien? Die gozer tjokte over het veld als een verdwaalde duitse griek...
Bij mij is dat dus precies andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Ligt er een beetje aan wie we loten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Dat kan volgens mij niet. Maar dan ben ik voor Unitedquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Dan komt het CL-plan op losse schroeven te staan denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan komt het CL-plan op losse schroeven te staan denk ik.
Dat wil ik niet zeggen, maar ik vind de gemiddelde nederlander (en zeker Ajacieden, niet persoonlijk hoor) over het algemeen behoorlijk arrogant.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?
![]()
Lijkt me wel. Als het CSKA moskou maar niet wordtquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
/hoop letters/
Oostbloklandje dan maar?
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?
![]()
Ga toch weg... Man U heeft afgelopen seizoen waardeloos gespeeld, veel spelers zijn over de hill, en het wordt tijd dat ze gaan vernieuwen.quote:
Je kunt er niks over zeggen, behalve dat Manchester een betere selectie heeft en inderdaad vorig jaar benedenmaats gepresteerd heeft (net zoals Ajax natuurlijk).quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ga toch weg... Man U heeft afgelopen seizoen waardeloos gespeeld, veel spelers zijn over de hill, en het wordt tijd dat ze gaan vernieuwen.
Keane Giggs en Scholes zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal. Een keeper hebben ze al, dat was ook wel hard nodig maar ik ken Man U supporters die het niet erg zouden vinden als meneer Keane dit jaar ook zijn biezen pakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er niks over zeggen, behalve dat Manchester een betere selectie heeft en inderdaad vorig jaar benedenmaats gepresteerd heeft (net zoals Ajax natuurlijk).
Maar als het puntje bij het paaltje komt is Manchester een betere club dan Ajax, Feyenoord of PSV.
En waar ze bij Manchester redelijk over the hill zijn, komen ze bij Ajax het bultje maar niet op.
Keane en Giggs (om over de Nevilletjes maar te zwijgen) hebben hun beste tijd gehad, maar kunnen best nog mee op niveau vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal. Een keeper hebben ze al, dat was ook wel hard nodig maar ik ken Man U supporters die het niet erg zouden vinden als meneer Keane dit jaar ook zijn biezen pakt.
Zoals verwacht (door mij) dus bijna zeker dat hij niet naar Ajax komtquote:DAVIDS TO STAY ABROAD
Edgar Davids could be heading for The Premiership after telling AZ Alkmaar he wants to spend more time abroad.
The dynamic Internazionale midfielder is looking to leave the Neroazzurri and has been targeted by both AZ and former club Ajax.
AZ director of football Martin van Geel has admitted defeat in his pursuit of the experienced Holland international.
"Edgar let us know he wants to play one or two more seasons abroad," van Geel informed De Telegraaf.
"So he won't come to AZ within a short time."
Davids has a long-standing admiration of English football and would be tempted by another bumper pay-day at this stage of his distinguished career.
The 32-year-old has been closing to joining Premiership clubs on a number of occasions and will have no shortage of suitors if he decides to target a switch to the United Kingdom.
"I don't exclude anything for the future," he said last month.
Dat geldt voor ajax toch precies hetzelfde?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal.
Zit er een soort plaatsingsloting aan vast dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Ajax uberhaupt ManU zou kunnen treffen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |