precies maar hij zit nog wel goed bij bolton volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Kanu mag van mij ook nog wel een jaartje naar Amsterdam komen hoor...
Om handtekeningen uit te delen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
Sar moetwel keeperstrainer worden vind ik, net als de Breuk dat zou moeten.
Als keeperstrainer zie ik vd Sar echt wel zitten. Vooral op het gebied van meevoetballen, maar ook qua timing. Sar timed zelden verkeerd, alleen penalties zijn niet zijn "cup of tea"quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Die zou hier denk ik meteen oplevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Om handtekeningen uit te delen?
Zo goed is ie nu niet meer hoor, geen aanwinst voor een ambitieus Ajax in elk geval.
Het probleem met van Breukelen is dat hij nogal ongeduldig en opvliegerig is. Niet bepaald 2 superkwaliteiten voor een trainer. Het goeie is dat hij dat zelf ook weet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...
Haha, zit wat in ja....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...
Ik wil geen spitsen meer zien..quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CLquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef gras het volgende:
Ach, alsof we zonder ervaring, wat dat dan ook moge zijn, geen kampioen gaan worden...
En dat kan niet zonder een ervaren man erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CL![]()
Witschge bemoeide zich amper met de anderen. Onder andere de reden dat hij geen contractverlening kreeg. De meerwaarde van z'n ervaring kun je dus nihil noemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
In 2003 hadden we toch ook amper echt ervaren basisspelers, ondanks de rol van Witschge af en toe.
Dat deed Koeman ook met Sneijder en van der Vaart. Koeman won dan vaak...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Richard deed wel eens een wedstrijdje latje-trap met Raffie en Hersi.
quote:Verbeterd Ajax-contract voor Maduro
Ajax wil het contract van Hedwiges Maduro openbreken en opwaarderen. Dat zegt de international van het Nederlands elftal in Voetbal International.
"Mijn zaakwaarnemer is druk in gesprek met Ajax. Mijn huidige contract loopt nog tot medio 2007", aldus Maduro.
De 20-jarige middenvelder maakt zich niet druk om de contractbesprekingen. "Mensen zeggen dat je na een goed debuutjaar het volgende seizoen je kwaliteit moet bevestigen. Daar zit wat in, maar mijn doel is goed te presteren met Oranje onder de 20 jaar en een goed 2005/2006 draaien met Ajax. Ik zie wel wat er daarna komt. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |