Heracles wat een lachertjequote:Heracles geïntereseerd in De Ridder
10 juni 2005, 08:58
Door: Stephan Oexman
Heracles Almelo zou Daniel de Ridder van Ajax het komend seizoen willen huren, zo meldt RTV Oost. De Ajacied heeft onder Danny Blind weinig kans op speeltijd en zou daarom graag, al dan niet tijdelijk, transfereren.
Naast De Ridder staat ook Paul Verhaegh in de Almelose belangstelling. De 21-jarige rechtsback kwam het afgelopen seizoen uit voor FC Den Bosch, maar heeft geen zin in de Eerste Divisie. Even als De Ridder komt ook Verhaegh uit voor Jong Oranje.
Zo gebeurdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Feliciteer hier de Ajax speler met zijn huwelijk
voor dat topique
dus als iemand m even wil posten daar
Ach, Kluivert heeft aangegeven graag nog een keer terug te komen, zelfde geldt voor Vd Vaart. Litmanen is terug gekomen en De Boer wilde terug komen. Valt nog wel mee. Wel klopt het dat bij Psv meer het clubgevoel heerst. Dat was bij Ajax ook zo, totdat men naar de Arena vertrok. Richard Witschge benadrukte dat nog maar eens destijds bij z'n terugkomst in 1996. Hij miste de oude gezelligheid van de Meer waar je iedereen kende.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Een feit is het dat Psv meer clubgevoel heeft als Ajax. Ajax is meer een bedrijf, enigste van wie ik weet die graag terug zou komen is Chivu![]()
idd, Arie zal ook wel een reden zijn. Onder Blind zou ik ook niet graag willen voetballen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, Kluivert heeft aangegeven graag nog een keer terug te komen, zelfde geldt voor Vd Vaart. Litmanen is terug gekomen en De Boer wilde terug komen. Valt nog wel mee. Wel klopt het dat bij Psv meer het clubgevoel heerst. Dat was bij Ajax ook zo, totdat men naar de Arena vertrok. Richard Witschge benadrukte dat nog maar eens destijds bij z'n terugkomst in 1996. Hij miste de oude gezelligheid van de Meer waar je iedereen kende.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Een feit is het dat Psv meer clubgevoel heeft als Ajax. Ajax is meer een bedrijf, enigste van wie ik weet die graag terug zou komen is Chivu![]()
Kluivert komt niet terug om bij Ajax of uberhaupt in Nederland nog te voetballen. In Spanje kan hij doen en laten wat hij wil, in Nederland heerst er nou eenmaal een smet op die jongen. Hij heeft bij Newcastle dan ook weinig gepresteerd omdat het uitgaansleven van de stad hem nogal tegenviel....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, Kluivert heeft aangegeven graag nog een keer terug te komen, zelfde geldt voor Vd Vaart. Litmanen is terug gekomen en De Boer wilde terug komen. Valt nog wel mee. Wel klopt het dat bij Psv meer het clubgevoel heerst. Dat was bij Ajax ook zo, totdat men naar de Arena vertrok. Richard Witschge benadrukte dat nog maar eens destijds bij z'n terugkomst in 1996. Hij miste de oude gezelligheid van de Meer waar je iedereen kende.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie er maar 9 staan plus een bekercompetitie is wat anders dan een competitie over 34 wedstrijden, zeker voor zo'n jonge spelers
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik noem er even 9... ik kan er nog meer noemen maar dat is zinloos.
Ik denk dat Twente blij zou zijn als ze behalve Culina er nog een paar bij hadden
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pienaar hoort er trouwens niet bij te staan want die speelde toen al regelmatig in het eerste van Ajax, en nu zouden ze inderdaad blij zijn met verschillende spelers, maar toendertijd niet. Toen hadden ze het niveau nog niet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld.
Rafael stond het seizoen later regelmatig in de basis bij Hertha
Seedorf verhuurd aan NAC voor de basis
Sneijder zo goed als basis bij Ajax
Stekelenburg na blessure Lobont in de basis
en dat allemaal een zomer later... hebben ze erg veel geleerd in de vakantie volgens jou
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Sneijder: 2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
Hoort er dus niet bij.
Stekelenburg: 2003/04 Ajax 10 0 Eredivisie
Was toen al 2e keeper en hoort er dus ook niet bij.
Dan houd je nog weinig over
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Stekelenburg had het jaar daarvoor al 12 wedstrijden eredivisie + 3 CL gespeeld. Het gaat erom dat die jongens het niveau hadden om mee te draaien in de Eredivisie, en daar blijf ik bij. Anyhow back on topic maar weer lijkt me
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Stekelenburg had het jaar daarvoor al 12 wedstrijden eredivisie + 3 CL gespeeld. Het gaat erom dat die jongens het niveau hadden om mee te draaien in de Eredivisie, en daar blijf ik bij. Anyhow back on topic maar weer lijkt me
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Sloggi het volgende:
Er waren een paar jongens goed genoeg voor de eredivisie, dat ben ik met je eens, maar dat waren jongens die helemaal niet thuishoorden in Ajax 2, maar vaak meespeelden in Ajax 1. Zo kom ik ook ver in de beker
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:18 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Das echt gelul, kijk de opstellingen er maar op na. Dat er toevallig af en toe een speler meegaat met het eerste is iets anders. En Boschker heeft een paar wedstrijden gekeept door blessures van Vermeer en Stekelenburg.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:20 schreef Sloggi het volgende:
Sneijder deed wekelijks mee met het eerste, evenals Pienaar en Stekelenburg deed af en toe mee. Dan hoor je gewoon niet in het tweede thuis.
Wordt weer leuk dus op het middenveld, maar het kan een steun in de rug zijn voor de huidige selectie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef VoreG het volgende:
Blind wil er alleen nog maar 1 linksback bij hebben, verder geen nieuwe spelers.
die 3 vind jij representatiefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En hoeveel jongens die doorbreken uit de jeugd, komen weer terug bij Ajax. Zo bedoel ik het!
- Bergkamp niet (alhoewel ik dat wel beetje begrijp)
- Kluivert
- Davids
Voor de rest kan ik weinig spelers die weg willen bij hun huidige club, dan noem me spelers (die nog niet genoemd zijn) die terug zijn gekomen op het oude nest?quote:
klopt wel. Met sponsorcontracten ed komt ruud op 8.6 miljoen ofzo geloof ik. En stijgt elke jaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
bron? geloof ik namelijk niet 1.2.3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |