Hehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef -DailaLama- het volgende:
"Lekker je vol laten blaffen onder de Spaanse zon zodat je met je vriendinnen mee kan praten!? € 249 eurootjes bij Peter Langhout! ... <koor>Goedkoop, net als jououououou</koor>"
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef -DailaLama- het volgende:
"Lekker je vol laten blaffen onder de Spaanse zon zodat je met je vriendinnen mee kan praten!? € 249 eurootjes bij Peter Langhout! ... <koor>Goedkoop, net als jououououou</koor>"
Geen BreEzaH sletje van 14 jaar voor jouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef stijgende_ster het volgende:
En ik ga dit jaar niet op vakantie..
Jouw zusje ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef BossFight het volgende:
Hoezo wil je kleine meisjes gaan neuken?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef BossFight het volgende:
Hoezo wil je kleine meisjes gaan neuken?
Valt wel mee heurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef H-blast het volgende:
Gaan jullie wel is naar nudisten campings of hotels?
Volgens mij moet daar ook wel veel geneukt worden
![]()
tsja....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Bob-B het volgende:
Zijn er meiden die zin hebben in ver reizen en,,,![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef Ciurlizza het volgende:
Peter Spankhout?
hehehehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef -DailaLama- het volgende:
ken nog een oud omatje van in de 87 die opzoek is naar een jonge vlam, niks voor jou als je toch alles pakt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef longinus het volgende:
Ik ben iets te oud voor die breezersletten![]()
Geeft niet, vanaf 18 pak ik bijna alles![]()
Net als jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef -DailaLama- het volgende:
marketing, je moet ze op hun eigen niveau aansprekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:41 schreef Eland het volgende:
Klopt, best onzinnig niet?
[..]
Net als jij?![]()
Ik las laatst dat er een jongerennudistenvereniging bestaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef H-blast het volgende:
Gaan jullie wel is naar nudisten campings of hotels?
Volgens mij moet daar ook wel veel geneukt worden
![]()
Leden tot 15 jaar, mist kleine tieten en suf lulletjequote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er een jongerennudistenvereniging bestaat.![]()
![]()
![]()
Frappant. Meestal is het oude vellengehalte vrij hoog in dat soort clubs.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er een jongerennudistenvereniging bestaat.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |