Alé Gertje! Ik plak graag maandverband op mijn ogen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef donald_dick het volgende:
zelfs Belgisch, wat een knappe knul ben je
24 was t hequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alé Gertje! Ik plak graag maandverband op mijn ogen!
Sommige mensen werken in plaats van op hun zakgeld te terenquote:
jaloers?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in plaats van op hun zakgeld te teren.
Wil je die zin even uitleggen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:23 schreef vanilla het volgende:
ga s bij je baas vragen voor vakantie dan![]()
Zou je mij een plezier willen doen en je in het vervolg gewoon beperken tot smileys?quote:
Je wil me he?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou je mij een plezier willen doen en je in het vervolg gewoon beperken tot smileys?
Scheelt de nodige verwarring.
Als je toch over spelfouten gaat zeiken, doe het dan zelf ook goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteit.
Zodra je de Nederlandse grammatica onder de knie hebt, kunnen we er over pratenquote:
Rustig, Kasta. Rustig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je de Nederlandse grammatica onder de knie hebt, kunnen we er over praten.
wilt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig, Kasta. Rustig.
Je maakt zelf ook fout na fout.
Die van jou gelukkig al weer een aantal jaren...quote:
Eentje maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig, Kasta. Rustig.
Je maakt zelf ook fout na fout.
heb je een opdrachtgever in de vorm van een mod in US?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:36 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Die van jou gelukkig al weer een aantal jaren...![]()
Laat me raden; je krijgt bij iedere toets 2 uur extra in verband met je dyslexie, borderline en hoogsensitiviteitquote:
Ben je een newbie ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef vanilla het volgende:
heb je een opdrachtgever in de vorm van een mod in US?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden; je krijgt bij iedere toets 2 uur extra in verband met je dyslexie, borderline en hoogsensitiviteit.
Tautologie. En dat is in deze zin dus foutquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijn.
Originaliteit. En dat is een duidelijke fout.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |