jongeren doen vaak ongeschoold vakantiewerkquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar dan vraag ik mij af waarom ik daar in de vakantie mag blijven werken.
Het eerste resultaat dat ik met CTRL-F-en op "meis" tegenkom is:quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
Dan kun je het btw wel opzoeken. Want:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef kastanova het volgende:
Ik zie juist meer dikke wijven dan lekkere slanke...
Zie je het verband? Die dikke wijven vreten alle slanke meisjes op!.
Destijds ging ik voor permbans, nu ik mod ben ga ik voor ontslagenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kasta is wel de eerste die zn baan kwijtraakte dankzij fok...
das ook wel stoer van em...
lol!! nou dan staat biancavia, of hoe heet die snol, wel boven aan je hitlist zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Destijds ging ik voor permbans, nu ik mod ben ga ik voor ontslagen.
Tuurlijk niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol!! nou dan staat biancavia, of hoe heet die snol, wel boven aan je hitlist zeker?
Goed van je jôhquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Moet je nagaan, het aanmaken van die kloon kostte me meer tijd dan jouw gehele topicopengeschiedenis samenquote:
Moet je nagaan, dit heb je bij elk account van mijn kant, al 3 keer tegen me gezegd, ouwequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet je nagaan, het aanmaken van die kloon kostte me meer tijd dan jouw gehele topicopengeschiedenis samen.
Moet je nagaan, en nu opgetieftquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dit heb je bij elk account van mijn kant, al 3 keer tegen me gezegd, ouwe.
Ik luister lekker toch niet daar zo'n drankorgel in je avatarquote:
Ja die lelijke snol in jou avatar doet me spleet anders ook niet soppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Ik luister lekker toch niet daar zo'n drankorgel in je avatar![]()
.
Waarempelquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef patty het volgende:
[..]
Ja die lelijke snol in jou avatar doet me spleet anders ook niet soppen![]()
Zelfs na 3 pogingen ben je nog steeds een zwakbegaafde kutuser...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dit heb je bij elk account van mijn kant, al 3 keer tegen me gezegd, ouwe.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef kastanova het volgende:
En dan te bedenken dat je vader slechts 1 poging nodig had om je te verwekken.
Oh nu heb ik het toch gedaanquote:In zijn/haar signature schreef Ondergrond het volgende:
En waag het niet over mijn avatar te beginnen!
Nu moet er lang en hard gecopuleerd worden, helaaschquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef patty het volgende:
[..]
Oh nu heb ik het toch gedaan![]()
![]()
![]()
En nu schat?
en dat maakt jouw gewenst danquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs na 3 pogingen ben je nog steeds een zwakbegaafde kutuser...
En dan te bedenken dat je vader slechts 1 poging nodig had om je te verwekken.
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijnquote:
Als jij al zoveel moeite hebt met zinnen van anderen, waarom gebruik jij dan 3 keer dezelfde woorden in een ander jasje in je zin ??quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijn.
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteitquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef vanilla het volgende:
Als jij al zoveel moeite hebt met zinnen van andere, waarom gebruik jij dan 3 keer dezelfde woorden in een ander jasje in je zin ??![]()
Niet meer doen, staat zo onzeker bij de stoere jij![]()
Ok die ik ga ik de volgende keer ook gebruiken als k fouten maakquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteit.
Kun je me nog even uitleggen welke fout ik exact maaktequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:26 schreef vanilla het volgende:
[..]
Ok die ik ga ik de volgende keer ook gebruiken als k fouten maak
Thanks kasta...
maakt nisk uit, maar het komt ooit eens allemaal op zijn pootjes terechtquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijn.
Neauqen beftekkeltje van me?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Nu moet er lang en hard gecopuleerd worden, helaasch.
desondanks, toch en in ieder geval komen in deze zin allemaal op hetzelfde neerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh... Ja... Énquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef vanilla het volgende:
[..]
desondanks, toch en in ieder geval komen in deze zin allemaal op hetzelfde neer
wederom erg ontopic, als zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh... Ja... Én.
"Poep, stront en schijt zijn vies."
OMG!!! WTF!!! RTFM!!! Foute zin! het komt allemaal op hetzelfde neer!!!!112!@!!11.
You moron.
ik zal je verder niet meer wijzen op de simpele uitspattingen van je simpele ziel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh... Ja... Én.
"Poep, stront en schijt zijn vies."
OMG!!! WTF!!! RTFM!!! Foute zin! het komt allemaal op hetzelfde neer!!!!112!@!!11.
You moron.
Wat een beargumentatie!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef vanilla het volgende:
ik zal je verder niet meer wijzen op de simpele uitspattingen van je simpele ziel.
Your ego has definately taken over honey![]()
Je zult het gewoon nooit leren, dat nederlands ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat een beargumentatie!.
Bis! Bis!.
Én Frans hé! Zag je dat wel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef vanilla het volgende:
[..]
Je zult het gewoon nooit leren, dat nederlands ...![]()
zelfs Belgisch, wat een knappe knul ben jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |