Eensch. Met het eerste gedeelte danquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef kastanova het volgende:
Ik ben helemaal niet lief!
En ook nauwelijks homo...
Was jij niet dat wijf dat me een ban aannaaide na m'n "Val uit een klimrek en krijg een dwarslaesie" betoog in je gymtopic?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eensch. Met het eerste gedeelte dan.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:18 schreef kastanova het volgende:
Was jij niet dat wijf dat me een ban aannaaide na m'n "Val uit een klimrek en krijg een dwarslaesie" betoog in je gymtopic?
"Boehoe, Kasta was gemeen en nu durf ik niet meer naar de gymles."
Waar de fok! heb jij het over?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was jij niet dat wijf dat me een ban aannaaide na m'n "Val uit een klimrek en krijg een dwarslaesie" betoog in je gymtopic?
"Boehoe, Kasta was gemeen en nu durf ik niet meer naar de gymles."
Je geilt gewoon op hemquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
kasta is een eikel
en daarom mag ik hem eigenlijk wel![]()
wat zit je nou te geieln op een 17 jarigequote:
Wat maakt leeftijd nou uit. IJsmeis is gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:26 schreef donald_dick het volgende:
wat zit je nou te geieln op een 17 jarige
dat vindik niet gek voor iemand ide geschiedenis studeerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wat maakt leeftijd nou uit. IJsmeis is gewoon![]()
Dus jij houd van een onbereikbare spleetoog tussen je spleet?quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef donald_dick het volgende:
dat vindik niet gek voor iemand ide geschiedenis studeerd
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef patty het volgende:
[..]
Dus jij houd van een onbereikbare spleetoog tussen je spleet?
quote:
Die is kei-lekker!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:30 schreef tonks het volgende:
Wie is die ijsmeis waar jullie het over hebben?
Cuijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:30 schreef tonks het volgende:
Wie is die ijsmeis waar jullie het over hebben?
van het 1ste uurquote:
Hmmmz, kan een oldbie me ff helpen?quote:
*kuch* .quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef tonks het volgende:
Ik kan me wel een gymles topic van ijsmeis herinneren
Hmm, misschien was het iemand andersquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* .
Ik heb al minimaal 6 jaar geen 'gym' meer gehad.
En ik zit pas 2 en half jaar op fok! .
.
Dan was je dus direct vanaf je registratie al een kutuser aangezien het inderdaad zo'n 2,5 jaar geleden gebeurdequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* .
Ik heb al minimaal 6 jaar geen 'gym' meer gehad.
En ik zit pas 2 en half jaar op fok! .
.
Ik ben benieuwd, want ik kan me er niks meer van herinnerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan was je dus direct vanaf je registratie al een kutuser aangezien het inderdaad zo'n 2,5 jaar geleden gebeurde.
Ik ga eens ff zoeken in m'n notes.
o.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
Die stinknotes gaan maar tot begin 2002.
Dan kun je het btw wel opzoekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
Die stinknotes gaan maar tot begin 2002.
quote:Geregistreerd op: dinsdag 18 maart 2003 @ 15:35
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je het btw wel opzoeken. Want:
[..]
Heb je daar een half uur voor moeten rekenen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je het btw wel opzoeken. Want:
[..]
Nee, ik mocht van mijn o zo lieve baas naar huis toe.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef tonks het volgende:
[..]
[..]
Heb je daar een half uur voor moeten rekenen?
En onze trio dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoooah, eerder een kwartiertje [afbeelding]
ja dat krijg je als je 17 bent en armper school heb gehadquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik mocht van mijn o zo lieve baas naar huis toe.
Zou kunnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je 17 bent en armper school heb gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |