Alé Gertje! Ik plak graag maandverband op mijn ogen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef donald_dick het volgende:
zelfs Belgisch, wat een knappe knul ben je
24 was t hequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alé Gertje! Ik plak graag maandverband op mijn ogen!
Sommige mensen werken in plaats van op hun zakgeld te terenquote:
jaloers?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in plaats van op hun zakgeld te teren.
Wil je die zin even uitleggen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:23 schreef vanilla het volgende:
ga s bij je baas vragen voor vakantie dan![]()
Zou je mij een plezier willen doen en je in het vervolg gewoon beperken tot smileys?quote:
Je wil me he?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou je mij een plezier willen doen en je in het vervolg gewoon beperken tot smileys?
Scheelt de nodige verwarring.
Als je toch over spelfouten gaat zeiken, doe het dan zelf ook goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteit.
Zodra je de Nederlandse grammatica onder de knie hebt, kunnen we er over pratenquote:
Rustig, Kasta. Rustig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra je de Nederlandse grammatica onder de knie hebt, kunnen we er over praten.
wilt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig, Kasta. Rustig.
Je maakt zelf ook fout na fout.
Die van jou gelukkig al weer een aantal jaren...quote:
Eentje maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig, Kasta. Rustig.
Je maakt zelf ook fout na fout.
heb je een opdrachtgever in de vorm van een mod in US?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:36 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Die van jou gelukkig al weer een aantal jaren...![]()
Laat me raden; je krijgt bij iedere toets 2 uur extra in verband met je dyslexie, borderline en hoogsensitiviteitquote:
Ben je een newbie ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef vanilla het volgende:
heb je een opdrachtgever in de vorm van een mod in US?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden; je krijgt bij iedere toets 2 uur extra in verband met je dyslexie, borderline en hoogsensitiviteit.
Tautologie. En dat is in deze zin dus foutquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijn.
Originaliteit. En dat is een duidelijke fout.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteit.
Nee joh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden; je krijgt bij iedere toets 2 uur extra in verband met je dyslexie, borderline en hoogsensitiviteit.
1. Een tautologie is niet per definitie incorrect.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
Tautologie. En dat is in deze zin dus fout
Dat zei ik al; 1 fout.quote:Originaliteit. En dat is een duidelijke fout.
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik zei: "En dat is in deze zin dus fout."quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
1. Een tautologie is niet per definitie incorrect.
Desondanks concludeerde je dat het toch 'jou' moet zijn:quote:2. Desondanks had betrekking op de "onbegrijpelijk zin", toch had betrekking op het woord "jou".
Altijd, schat.quote:Wel weten wat je doet hé.
En nu nog netjes tellen.quote:Dat zei ik al; 1 fout.
Führer, politicus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef vanilla het volgende:
Naast psycholoog heb je zelfs potentie politicus te worden
Ik houd niet van honingquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef ijsmeis het volgende:
Kasta heeft honing aan zijn reet.
Het enige, potentieel foutieve aan die zin is een eventuele komma, that's it.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Dan is het dus gewoon een tautologie in één zin. En je gebruikte het niet als stijlfiguur of in een vaste uitdrukking, dus is het in dit geval wel degelijk fout.
Policus, politicusquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Policus.
Omdat ze anders gewoon fout zijn. (Als het geen stijlfiguur betreft).quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het enige, potentieel foutieve aan die zin is een eventuele komma, that's it.
En waar je in godsnaam de illusie vandaan haalt dat een stijlmiddel van invloed is op het gebruik van tautologieën is me al helemaal een raadsel.
Heel leuk dat je een boekje hebt gelezen op school, maar het is niet echt de bedoeling dat je de grammaticaregels @random gaat toepassen zonder ook maar enigszins het verband te zien.
Euh, geen vaste afspraken iig. Why?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
MUUS, morgen rond 12:30 wat te doen?
Kom, kom, nu geen dingen gaan verzinnen héquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ze anders gewoon fout zijn. (Als het geen stijlfiguur betreft).
Ik zie het verband wel degelijk hoor, wees maar niet bang.
In mijn geval is het feitenkennis; elke bewering wordt ondersteund door een bron; van de Dikke van Dale tot de Wachtendonkse psalmenquote:En waarom zou ik het uit een boekje hebben van school?
Waar heb jij die kennis dan vandaan? En waarom zou jouw redenatie wél goed zijn?
Ben morgen in Amsterdam en heb geen zin in een duffe lunch met de bedrijfsbobo'squote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef MUUS het volgende:
Euh, geen vaste afspraken iig. Why?
Ben je er al uit?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
Het is dus een stijlfout.
Bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom, kom, nu geen dingen gaan verzinnen hé.
Kom maar eens met je bron dan.
[..]
In mijn geval is het feitenkennis; elke bewering wordt ondersteund door een bron; van de Dikke van Dale tot de Wachtendonkse psalmen.
Dude, doe nou niet zo koppig.quote:
Ah, da's een heel okay plan, maaaaaarrrrr 12:30u is wel moeilijk. Dan ben ik nooit op tijd terug in Den Haag om die kleine van school te halen, joh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben morgen in Amsterdam en heb geen zin in een duffe lunch met de bedrijfsbobo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |