Tja, niet alleen tactisch is hij zwak, mentaal is hij niet echt geschikt voor het profvoetbal. Die gast spoort gewoon niet. Als hij het in zijn bovenkamer een beetje op een rijtje had gehad dan speelde hij nu in de subtop of de top.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
voetballen kan hij zeker! Sneller dan Wau issie in ieder geval, alleen wat je al aangeeft, hij loopt zichzelf ook iets te vaak daardoor voorbij
alvast gefeliciteerd met de overwinningquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
2e speelronde:
FC Den Bosch - Helmond Sport
Heb inderdaad veel over hem gehoord dattie gek in zn kop is.. maar nooit echt voorbeelden van acties gehoord. voorbeeldje?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, niet alleen tactisch is hij zwak, mentaal is hij niet echt geschikt voor het profvoetbal. Die gast spoort gewoon niet. Als hij het in zijn bovenkamer een beetje op een rijtje had gehad dan speelde hij nu in de subtop of de top.
Die keer dat hij na een paar gemiste kansen in Zwolle het stadion uitrende en men hem later in voetbalkloffie aantrof in de binnenstad, terwijl de spelersbus al weg was. Als het publiek wat naar hem roept, dan is hij ook al uit de wedstrijd gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Heb inderdaad veel over hem gehoord dattie gek in zn kop is.. maar nooit echt voorbeelden van acties gehoord. voorbeeldje?
hmm, hebben wij weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die keer dat hij na een paar gemiste kansen in Zwolle het stadion uitrende en men hem later in voetbalkloffie aantrof in de binnenstad, terwijl de spelersbus al weg was. Als het publiek wat naar hem roept, dan is hij ook al uit de wedstrijd gehaald.
Hij heeft best een moeilijke jeugd gehad en is echt voer voor een psycholoog o.i.d. Als HS hem geen contract had gegeven dan was hij echt definitief ontspoord volgens mij.
late reactie van mij, maar ja, ben super blij met calabro! Wolfgang is nog niet zeker, alleen de clubs zijn er al uit.. vandaag volgt daar meer info over.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je een beetje blij met Calabro Hellmond?
ah een keer iemand die fysiek goed is achterin bij ons.. werd eens tijd hahaquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:03 schreef MaxPower het volgende:
Wolfgang is een fysiek sterke centrale verdediger, geen idee oftie een beetje kan opbouwen. Hij moet de opvolger van Petter Hansson worden dus hij moet wel wat kunnen denk ik.
quote:Helmond Sport heeft, nadat het al eerder met SC Heerenveen tot een akkoord kwam, nu ook overeenstemming bereikt met Wolfgang zelf.
Komend seizoen speelt de verdediger op huurbasis op De Braak.
Jerrel Wolfgang kwam in 1998 van voetbalvereniging Hardegarijp naar sc Heerenveen. Hij speelde in de diverse jeugdteams en was daarna een vaste waarde in Jong sc Heerenveen. Tevens mocht hij afgelopen seizoen onder bondscoach Foppe de Haan drie maal zijn opwachting maken in een EK-kwalificatie wedstrijd van Jong Oranje (tegen Armenië en twee maal tegen Macedonië).
De in Almelo geboren verdediger speelde echter nog niet in het eerste elftal van de Friese club.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef DarkShine het volgende:
@ hellmondunited: Je bent al meer oefenwedstrijden van Roda geweest dan ik.Kon ze alle 3 niet tot nu toe...
Hoe was de match gister? Weer een soort 4-4-2/4-3-3 systeem?quote:
De opvolger van Hansson zal hij wel niet worden. Wolfgang lijkt me zo'n speler die uiteindelijk bij Veendam of Emmen terecht zal komen en als hij het daar goed doet, wellicht voor de breedte naar Groningen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:03 schreef MaxPower het volgende:
Wolfgang is een fysiek sterke centrale verdediger, geen idee oftie een beetje kan opbouwen. Hij moet de opvolger van Petter Hansson worden dus hij moet wel wat kunnen denk ik.
tja oefenwedstrijdje he.. die zijn zoals gebruikelijk niet echt spectaculair, deze dus ook niet..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe was de match gister? Weer een soort 4-4-2/4-3-3 systeem?
Jullie hebben geen eens meer een spits, die zit bij ons op de bank...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:09 schreef Evertje het volgende:
9 september komen we weer in de laatste minuut de overwinning stelen
Het afgelopen seizoen speelde hij bij Aalen (regionalliga) daarvoor speelde hij bij Dordt ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Regilio Nooitmeer is toch van Dordt?
Gelukkig werd de 0-1 toen niet door DJD gescoord, maar door iemand die wel gebleven isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie hebben geen eens meer een spits, die zit bij ons op de bank...
ja oke, maar ik heb hem dit seizoen 4x aan het werk gezien en je zag dat hij echt fantastisch kan voetballenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Smeekes een topaanwinst? Dat is nog even afwachten hoe die jongen gaat reageren als hij wordt toegezongen door de supporters van de tegenstander of als hij wat kansen mist?
Iedereen weet hoe je die jongen uit de wedstrijd kunt halen.
Hij kan ook geweldig voetballen, alleen is die jongen extreem lastig in de omgang en heel erg snel van zijn stuk gebracht. Qua voetballende kwaliteiten hoort hij in de subtop Eredivisie thuis.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja oke, maar ik heb hem dit seizoen 4x aan het werk gezien en je zag dat hij echt fantastisch kan voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |