dat komt in helmond wel goed denk ik.. de club staat daar wel om bekend. maar ik snap uiteraard wat je bedoelt. oppassen geblazenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij kan ook geweldig voetballen, alleen is die jongen extreem lastig in de omgang en heel erg snel van zijn stuk gebracht. Qua voetballende kwaliteiten hoort hij in de subtop Eredivisie thuis.
Dat dacht v/d Ham bij TOP Oss ook. Hij kreeg ruzie met andere spelers vanwege de voorkeursbehandeling van Smeekes. Nadat die voorkeursbehandeling afgelopen was en v/d Ham genoeg had van het gedrag van Smeekes, schold Smeekes hem de huid vol en nokte hij. Raar figuur die Smeekes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat komt in helmond wel goed denk ik.. de club staat daar wel om bekend. maar ik snap uiteraard wat je bedoelt. oppassen geblazen
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:02 schreef DarkShine het volgende:
Zit er laatst op me werk 1 naar 'Vur welleke club bende gaai' te luisteren..
Ik was het, zat d'r verbaasd aan te kijken en toen vroeg ze wat er is. Rest van het verhaal begrijp je wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
en jij was het niet? ik kan me namelijk nog herinneren dat jij daar in het zuiden was begonnen met kei hard 'vur welleke club bende gaai' op te zetten in je auto
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik was het, zat d'r verbaasd aan te kijken en toen vroeg ze wat er is. Rest van het verhaal begrijp je wel.
Blijkt dus achteraf dat zij goed bevriend is met een Helmond fan van hier uit de buurt.quote:
ow? haha wonen daar ook helmond supporters? weet dat we ze in belgie en alkmaar hebben maar verder wist ik nietquote:Op zondag 10 juli 2005 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blijkt dus achteraf dat zij goed bevriend is met een Helmond fan van hier uit de buurt.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt erop dat het een leuk seizoen voor je wordt.
alledrie? is er nog een derde over gekomen van volendam?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:36 schreef Maja het volgende:
Veel plezier met de nieuwe aanwinsten! Ik ben benieuwd hoe zet het er vanaf gaan brengen. Alledrie de spelers met de nodige voetballende kwaliteiten maar ook spelers van 'als mijn broek maar niet vies wordt'![]()
Jullie hebben toch allemaal gezien hoe hij zijn hoofd introk tegen Helmond en Sparta ongeveer persoonlijk van promotie af dreigde te houden met die blunder?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:55 schreef hellmondunited het volgende:
en Broers definitief naar VVV, jammer maar helaas.. nu afwachten wat de nieuwe aanwinst wordt
Smeekes heeft het ook 'n paar maandjes geprobeerd bij Volendam. De allereerste oefenwedstrijd heb ik me al doodgelachen aan zijn overtrokken reacties op het publiek. Door 'n gebrek aan mentaliteit kwam hij al snel in het 2e terecht...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef hellmondunited het volgende:
alledrie? is er nog een derde over gekomen van volendam?
alle 4e danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Maja het volgende:
[..]
Smeekes heeft het ook 'n paar maandjes geprobeerd bij Volendam. De allereerste oefenwedstrijd heb ik me al doodgelachen aan zijn overtrokken reacties op het publiek. Door 'n gebrek aan mentaliteit kwam hij al snel in het 2e terecht...
Dat gebeurt dus bij elke club. Intrinsiek een geweldige voetballer, helaas is het er nooit uitgekomen en ik denk dat hij bij Helmond voor de winterstop ook alweer problemen heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Maja het volgende:
[..]
Smeekes heeft het ook 'n paar maandjes geprobeerd bij Volendam. De allereerste oefenwedstrijd heb ik me al doodgelachen aan zijn overtrokken reacties op het publiek. Door 'n gebrek aan mentaliteit kwam hij al snel in het 2e terecht...
dat belooft nog watquote:Zaterdagmiddag speelt Helmond Sport om 17.00 uur bij Mulo (sportpark de Braak, te Helmond) de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding.
In deze wedstrijd zal er een stagespeler meespelen uit het belofte elftal van Club Brugge. Het betreft de achttien jarige Belg Matthias Trenson. Deze linksbenige verdediger, die zowel op de vleugel als in het centrum kan spelen, is een kleinkind van de legendarische Raoul Lambert die begin jaren zeventig de absolute sterspeler was van Club Brugge.
één jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:18 schreef Mindlight het volgende:
Braber had ook een goeie actie
En nee, jullie worden geen kampioen dit jaar.
Dat hangt ervan af of ik het geruzie op het werk in mijn voordeel kan beslissenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
één ja
dat zeg je omdat je anders weer een kratje bier verliest?
mindy kom je naar helmond binnenkort?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of ik het geruzie op het werk in mijn voordeel kan beslissen
geen idee, wie weet zeggen ze het zo ff op sbsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Hoogste score in de GGD ooit? Kan me geen grotere score herinneren.
10-0 van de eagles tegen cambuur (6x yildirim)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Hoogste score in de GGD ooit? Kan me geen grotere score herinneren.
Hij had die penant wel...quote:
Ik heb er niks van meegekregen...wat is er in hemelsnaam misgegaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef hellmondunited het volgende:
kut braber, kut zegers (3x), kut wolfgang, kut brood,
alles,quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er niks van meegekregen...wat is er in hemelsnaam misgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |