quote:"Het betekent niet dat ik nu mijn best niet ga doen voor Helmond Sport. Sparta heeft al geruime tijd terug interesse getoond. Maar door mijn prestaties van de afgelopen week is Sparta niet meer de enige club die mij wil hebben. Het kan ook nog een andere kant opgaan."
uit het rotterdams dagblad ja, in het eindhovens dagblad staat weer een heeeeeeeeeeel ander verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:19 schreef Stpan het volgende:
'Weer eens zien hoe zielig ze zijn.' ???
Zou overigens een debiele actie van Sparta zijn. Ik gok op een storm in een glas water, ik las namelijk dat Cvetkov 3 maanden geleden al met Sparta zou hebben gesproken. En Sparta heeft vorige week verklaard geen enkele speler te contracteren voordat promotie een feit is.
Quotje Cvetkov
[..]
Excelsior schijnt met supporters mee te komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:16 schreef Evertje het volgende:
leuk, leuk
nog meer van dit soort verhalen. Het begint nu echt een beladen wedstrijd te worden
Quotes zijn quotes, aanhalingstekens betekenen dat een persoon dat zelf zegt. En diverse bronnen melden nu dat Sparta al maanden geleden met Cvetkov heeft gesproken. Wat schrijft het ED dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uit het rotterdams dagblad ja, in het eindhovens dagblad staat weer een heeeeeeeeeeel ander verhaal.
Hmmz ja dat meen ik ook maar volgens tvgids.nl niet:quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:56 schreef amuse het volgende:
sbs6 om 19.00
Extra uitzending.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmz ja dat meen ik ook maar volgens tvgids.nl niet:
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=36&genre=&interval=0×lot=4
*nog steeds baalt dat ze niet mee kanquote:
Die zitten er bij goed en slecht weer op hun tuinstoeltjes. Echte die hards.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:31 schreef Dos37 het volgende:
Hellmond
ze hebben aan 1 kant nog gewoon geen tribune.de mensen zitten daar de daken van hun huizen
ja, opeens was ie weg hahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
HU staat te rellen NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |