Hmm wat stond er dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die troll in de openingspost viel wel mee.Ik vond het wel een leuke openingspost. Op Golfer na hebben er ook alleen nog maar Bosschenaren in dit topic gepost.
![]()
Golfer, zet die topictitel dus maar weer heel snel terug.
een deel van de overkant?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
En dat allemaal om deze vraag te kunnen stellen.
Hoeveel Spartanen mogen er eigenlijk mee? Is het weer het uitvak en een deel van de overkant, zoals Excelsior dat vorig jaar tijdens haar 'kampioenswedstrijd' kreeg?
TT was: "Helmond Sport topic deel 6: Heya Den Bosch!"quote:
Man dat moet kunnen, de enige Helmonder die in dit topic post kan daar ook nog om lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
TT was: "Helmond Sport topic deel 6: Heya Den Bosch!"
En het topic opende met: "Dames en heren, van harte welkom in het enige echte Helmond Sport topic! Dat een Bosschenaar dit topic moet openen zegt genoeg; Helmond is een lachertje"
zitten er donderdag eigenlijk meer niet-Helmond-fans op de tribune dan Helmond-fans?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Man dat moet kunnen, de enige Helmonder die in dit topic post kan daar ook nog om lachen
350 en nee Sparta krijgt ZEKER GEEN extra kaarten.. die stumpers wilden 1000 extra kaarten.. hebben ze niet door dat wij ook nog kunnen promoveren ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
En dat allemaal om deze vraag te kunnen stellen.
Hoeveel Spartanen mogen er eigenlijk mee? Is het weer het uitvak en een deel van de overkant, zoals Excelsior dat vorig jaar tijdens haar 'kampioenswedstrijd' kreeg?
nee, ze denken dat zij de enige zijn.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
350 en nee Sparta krijgt ZEKER GEEN extra kaarten.. die stumpers wilden 1000 extra kaarten.. hebben ze niet door dat wij ook nog kunnen promoveren ofzo?
HU, ben je nog online vanavond? Uurtje eerder komt goed, wij proberen rond 17:00 uur in Helmond zijn, kan half uurtje eerder of later zijn, maar exacte tijd hoor je nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
350 en nee Sparta krijgt ZEKER GEEN extra kaarten.. die stumpers wilden 1000 extra kaarten.. hebben ze niet door dat wij ook nog kunnen promoveren ofzo?
Ja was wel de bedoeling, maar heb het echt te druk. Ik moet nog de complete longfysiologie (= een hoop geblaat waar ik dus niks van snapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja hoorde dat je eerst wel kwam en toen toch niet? Jammer!
Ohh okquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef meami het volgende:
[..]
Ja was wel de bedoeling, maar heb het echt te druk. Ik moet nog de complete longfysiologie (= een hoop geblaat waar ik dus niks van snap) leren en dat lukt me dus anders helemaal niet
Hah! Het is je eigen club toch niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagochtend ook wel tentamen, maar die ga ik niet eens maken denk ik.![]()
Dat ga ik zeker niet redden. Dan vertrek ik pas uit Heerlen. Ik hoop rond 18:00 daar te zijn, maar dan zullen jullie wel al ver van station zijn. Misschien afspreken bij stadion dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
HU, ben je nog online vanavond? Uurtje eerder komt goed, wij proberen rond 17:00 uur in Helmond zijn, kan half uurtje eerder of later zijn, maar exacte tijd hoor je nog.
Edit: Aankomst 16:43 is dat wat?
Nee maar die zou ik toch al niet gaan halenquote:
Komt goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker niet redden. Dan vertrek ik pas uit Heerlen. Ik hoop rond 18:00 daar te zijn, maar dan zullen jullie wel al ver van station zijn. Misschien afspreken bij stadion dan?
HU heb ik al maandan niet meer on-line gezien
Misschien wel handig als we wat afspreken.....
Oooow dan!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee maar die zou ik toch al niet gaan halen
Dus die wedstrijd maakt het excuus alleen maar mooier
Vette onzin Helmond United. Op het Sparta-forum lees ik hele andere dingen. Het net-niet trauma. En dat Van Tiggelen zoiets zegt kan ik me al he-le-maal niet voorstellen. Bron graag.quote:heel rotterdam spreekt er over dat ze het wel ff halen. Adrie van Tiggelen zei het gister nog: "we wilden eigenlijk vandaag promoveren, dan doen we het donderdag maar eventjes"
bijna elke spartaan denkt dat het wel even lukt.. kan me nog een wedstrijd herinneren vorig jaar waar de andere Rotterdammers dat ook dachten.. kwamen die niet bedrogen uit?
volgens mij zei hij zoiets voor de camera's van SBS gisterenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Stpan het volgende:
[..]
Vette onzin Helmond United. Op het Sparta-forum lees ik hele andere dingen. Het net-niet trauma. En dat Van Tiggelen zoiets zegt kan ik me al he-le-maal niet voorstellen. Bron graag.
Met alle respect, 350 kaarten is natuurlijk een lachertje. Kunnen jullie ook niets aan doen, maar zeer terecht dat onze SV om meer vraagt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef hellmondunited het volgende:
Normaal is het toch iets tussen de 8 en 10% wat voor het uitpubliek is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef Stpan het volgende:
[..]
Met alle respect, 350 kaarten is natuurlijk een lachertje. Kunnen jullie ook niets aan doen, maar zeer terecht dat onze SV om meer vraagt natuurlijk.
Dan moet je als Sparta-fan maar zorgen dat je voorin de rij staat toch. Degenen die het ervoor over hebben zullen uiteindelijk wel een kaartje hebben. Met de rest heb ik zelden medelijden. Ik weet precies hoe dat werkt zoiets. Ik hoop voor de Sparta-fans dat er niet teveel gloryhunters in het uitvak zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Stpan het volgende:
Klopt Evertje, allemaal keurig volgens de regels enzo.
Maar Sparta neemt naar Veendam-uit al 250 mensen mee, Volendam uit op een doordeweekse avond ruim 400 en dan de beslissingswedstrijd maar 350. Veel mensen die dit seizoen regelmatig uitwedstrijden hebben bezoekt vallen nu buiten de boot. Daarom logisch dat de SV om meer vraagt, al heeft Sparta daar natuurlijk geen recht op.
Die zullen er dus wel zitten en dat weet jij ook aangezien je precies weet hoe het werkt. Van die mongooltjes die op succes komen zijn er dan opeens als eerste bij en gaan wel, terwijl mensen die er ook Cambuur-uit en MVV-uit bij waren wellicht mis grijpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dan moet je als Sparta-fan maar zorgen dat je voorin de rij staat toch. Degenen die het ervoor over hebben zullen uiteindelijk wel een kaartje hebben. Met de rest heb ik zelden medelijden. Ik weet precies hoe dat werkt zoiets. Ik hoop voor de Sparta-fans dat er niet teveel gloryhunters in het uitvak zitten.
Je krijgt ook nog een gratis show bij zo'n topduel...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Evertje het volgende:
Ik zie nu dat Luinge de scheidsrechter is, dat wordt gegarandeerd feest
Hebben jullie iets in de geest van een uitkaart?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Stpan het volgende:
Nee, niet teveel. Dat is wat ik bedoel. Als je gaat turven hoeveel mensen minimaal 5 uitwedstrijden hebben gezocht, kom je alleen al op een groep die minimaal 375 is. Maar goed, nu lijkt het net zo'n borstklopperij van kijk-eens-hoe-fanatiek-wij-onze-club-achterna-reizen (wat voor GGD begrippen wel zo is natuurlijk) t'is jammer dat het uitvak van Helmond zo klein is, maar dat is 1-malig eigenbelang natuurlijk
Ik stond een paar jaar geleden buiten het stadion in Waalwijk toen wij voorronde Champions League konden halen. Henk 'ouwe lul' Bakker had de kaarten via vriendjespolitiek verkocht voordat de echte voorverkoop begonnen was. Toen de voorverkoop begon was het uitverkocht. Stond we met 100 man die overal geweest waren dat seizoen buiten de poort in Waalwijk...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef Stpan het volgende:
@Evertje, is dat niet bij tijd en wijlen de grootste ergernis van ons allemaal? (de GGD-FOK!ers die de meest verschrikkelijke wedstrijden van hun club bij vrieskou ook aanschouwen).
Dat hebben alleen wij en 6 andere clubsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hebben jullie iets in de geest van een uitkaart?
Radio langs de lijn, gister avondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Stpan het volgende:
[..]
Vette onzin Helmond United. Op het Sparta-forum lees ik hele andere dingen. Het net-niet trauma. En dat Van Tiggelen zoiets zegt kan ik me al he-le-maal niet voorstellen. Bron graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |