Tuurlijk wel..schuurt tijdens zoenen enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maar mijne is gewoon dus kort... gewoon verzorgt.. dus daar heb je dan geen last van lijkt me
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maar mijne is gewoon dus kort... gewoon verzorgt.. dus daar heb je dan geen last van lijkt me
Ervaring?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Tuurlijk wel..schuurt tijdens zoenen enzo
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
moet je maar eens iemand met baard tussen je benen voelen
dan heb je tenminste iets om trots op te zijnquote:
en als jij zelf al ene baard tussen je been zou hebben dan komt het in de warquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
moet je maar eens iemand met baard tussen je benen voelen
Ik weet niet wtf jij uithaald met zoenen maar bij mij zitte ze dan niet bij me kin ofsowquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Tuurlijk wel..schuurt tijdens zoenen enzo
dan kan je gaan vlechtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en als jij zelf al ene baard tussen je been zou hebben dan komt het in de war
geen meningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Poll: Referendum: Ben je voor of tegen de baard van SpanjaardVoor Tegen Ik heb ook een baard
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik weet niet wtf jij uithaald met zoenen maar bij mij zitte ze dan niet bij me kin ofsow
@ geitje.... zoals ik zei ... goed verzorgt en kort en je heb nergens last van.. en anders doet die dude iets goed fout.. of hij d8 van laat ik der eens lekker verwennen door der met mun baardje te kriebelen.. vind ze vast leuk....
ken ok dat zijn mên
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |