ik ben het met je eens dat de meeste top40 muziek k*t is maar soms zit er ook best wat leuks tussen.. dit nummer van kelly clarkson dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat is tenminste pas échte muziek ipv van standaard top40 dingetjes..klinkt allemaal hetzelfde
een spaanse player, snap dat danquote:
quote:
Daarom vertik ik dus naar veronica te luisterenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
Overlever - het oog van de tijger
Nu op veronica
Dat magquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Daarom vertik ik dus naar veronica te luisteren
t vat me mee dat jullie mogen blijven postopkrikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, 't is toch m'n muziek niet
en nee hier veranderd nooit iets
Ik zit achter niemand aan..quote:
en terecht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
[..]
Daarom vertik ik dus naar veronica te luisteren
Als je baard maar goed zitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik zit achter niemand aan..
@ houniet.. nee ben totaal geen player...
Hey, ik zie dat je nog steeds de voorzitter bent van de fanclub van mijn vriendin ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t vat me mee dat jullie mogen blijven postopkrikken
dat valt me ook nog mee idd, ze zullen 't wel te druk hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t vat me mee dat jullie mogen blijven postopkrikken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Fisher het volgende:
bij de volgende pieptoon heb ik er genoeg van....
hmm, hij piept de hele dag al
Die sloeg volgens mij ook op dit topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat valt me ook nog mee idd, ze zullen 't wel te druk hebben
al hebben we gisteren wel een waarschuwing op pta gekregen
surequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat je nog steeds de voorzitter bent van de fanclub van mijn vriendin ?![]()
och, als hij 't maar 3,5 week overleefdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die sloeg volgens mij ook op dit topic
Door die smerige foto van jou + mutsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hoe de fuck weet jij dak een baard heb
ik heb ook geen poep in mn ogen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik snap het wel, maar goddess nog niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sure
geen zin om te veranderen ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |