abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:51:56 #201
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28418271
ik denk dat hij voornamelijk op de linkshalf positie komt te spelen en dat riise weer terugzakt naar de linksback positie
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28418554
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef stevengerrard het volgende:
ik denk dat hij voornamelijk op de linkshalf positie komt te spelen en dat riise weer terugzakt naar de linksback positie
En dan Riise er zo over heen knallen, Zenden op de back en andersom
pi_28433390
Dat heeft Bolo goed gedaan, al denk ik dat z'n multifunctionaliteit hem parten gaat spelen. Hopelijk ziet men hem niet als een goede 12de man.
That's all folks!
pi_28436896
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

En dan Riise er zo over heen knallen, Zenden op de back en andersom
Precies
wat een wapen !
pi_28437878
Ik vond Zenden eigenlijk altijd maar een matige speler, maar zijn lijstje clubs wordt wel indrukwekkend...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 3 juli 2005 @ 14:06:57 #206
17328 methodmich
Nummer 10
pi_28443268
Eigenlijk was hij alleen bij Boro langere tijd onbetwist basisspeler natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28443879
Zulke bijzondere spelers heeft Liverpool ook niet, Bolo moet daar mee kunnen komen.
That's all folks!
  zondag 3 juli 2005 @ 16:30:47 #208
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28447766
geen bijzondere spelers??? Ik noem een Gerrard, Alonso, Hyppia, Morientes en Carra

Zenden is gewoon als backup voor de cup-wedstrijden en als iemand rust nodig heeft. Doordat Rafa veel wisselt om zo iedereen rust te geven krijgt hij minuten zat om zich te laten gelden. Het mooiste zou natuurlijk zijn als hij de 1e wedstrijd gelijk de winnende maakt (ff voro de duidelijkheid is tegen Middlesbrough)
You'll never walk alone.
  zondag 3 juli 2005 @ 17:01:42 #209
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28448580
Ik ga ervan uit dat Rafa snapt dat hij met Alonso + Gerrard een centraal wereldmiddenveld heeft.

England midfielder Steven Gerrard feels Liverpool boss Rafael Benitez wants to sell him to fund his Anfield revolution, according to reports.

Benitez's troops were a huge disappointment in their league campaign, finishing fifth and a massive 37 points behind champions Chelsea and 25 behind second-placed Arsenal.

Reds skipper Gerrard admitted immediately after Liverpool's night of European glory that he wanted to sign a new contract at Anfield.

But talks have so far gone nowhere and are believed to be at breaking point, with both Real Madrid and Chelsea waiting in the wings with a £30m bid.

Benitez knows he has a natural successor to Gerrard's role in the classy Xabi Alonso - and could use the money from the 25-year-old's sale to make sweeping changes to his playing staff.

The Spaniard won the La Liga title with Valencia before moving to Merseyside - and is prepared to show a ruthless streak in order to put his side back on the map as a Premiership force.
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juli 2005 @ 20:40:56 #210
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28454369
Ik denk dat het gewoon zo is dat Benitez Gerrard zeker wil houden - maar dat alleen duidelijk moet worden dat ze zich niet door die speler laten gijzelen. Dat ze 'm een goed en waardig aanbod doen - maar dat ze niet de gekte voorbij zijn. Wel zo handig in een onderhandelings positie.

Leuke aankoop die Zenden. Niet een om een vreugdedans bij uit te gaan voeren maar de perfecet vervanger van Smicer - een speler vervangen die transfervrij vertrek vervangen door een wat betere transfervrije speler voor dezlefde positie (en meer opties voor posities) is goed zakendoen volgens mij.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 3 juli 2005 @ 20:41:33 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28454388
Was het al bekend dat Pellegrino weg is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juli 2005 @ 20:49:32 #212
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28454660
Yep. Contract was per 1 juli afgelopen en het was ongeveer de maand ervoor al bekend dat het niet verlengd zou worden.

( zie ook het overzicht in deze post [Centraal] FC Liverpool deel 5 )

Hij gaat nu naar Alaves geloof ik ...

[ Bericht 55% gewijzigd door Doc op 03-07-2005 20:57:17 ]
  zondag 3 juli 2005 @ 21:38:08 #213
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28456345
Promovendus Alavés heeft Mauricio Pellegrino uit zijn lijden verlost. De Argentijnse verdediger komt transfervrij over. Zijn contract bij Liverpool, waar hij een half jaartje speelde, was namelijk ten einde en sindsdien zat hij zonder club.
Met Pellegrino haalt Alavés in ieder geval veel ervaring binnen: met Valencia speelde hij twee Champions League-finales. Met de huidige CL-houder Liverpool mocht in in Europees verband niet meedoen, omdat hij al voor Valencia was uitgekomen.
Bron: vi planet
You'll never walk alone.
pi_28463183
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:30 schreef stevengerrard het volgende:
geen bijzondere spelers??? Ik noem een Gerrard, Alonso, Hyppia, Morientes en Carra
Gerrard en Alonso zijn erg goede voetballers, Hyppia en Carragher zijn prima verdedigers maar niet van een hogere rangorde als Zenden en Morientes is een goede subtop-spits.
That's all folks!
  maandag 4 juli 2005 @ 11:01:42 #215
66130 Erasmusch
easy easy
pi_28468748
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Hyppia en Carragher zijn prima verdedigers maar niet van een hogere rangorde als Zenden
Is dit serieus bedoeld?
  maandag 4 juli 2005 @ 11:13:06 #216
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28469009
volgens mij is dit inderdaad serieus bedoeld maar ik denk dat ik mijn mening er niet over hoef te geven.

Dus terug naar het belangrijkste nieuws momenteel in Liverpool. Blijft hij wel of blijft hij niet:

Liverpool are refusing to comment on reports Steven Gerrard could leave the Champions League winners following allegations of a training-ground row.
Newspaper reports claimed the England midfielder, 25, had an angry exchange with boss Rafael Benitez.

He has two years of his current deal to run but it has been rumoured the Reds skipper is unhappy because they did not open talks as quickly as he had hoped.

A Liverpool spokesman said: "We will not be commenting on speculation."

On Sunday Liverpool spokesman Ian Cotton said: "Our position is very clear. We want Gerrard to stay at the club."

But on Monday The Sun newspaper said Gerrard has received no improved pay offer from Liverpool and no more talks are planned.

The Daily Mirror reports Gerrard has broken off all contract talks and will make a £35m exit after an "angry exchange" between the player and his manager at Melwood training ground.

Chelsea will now launch a British transfer record bid in excess of £30m for Gerrard, according to the Daily Star, while the Daily Express report his patience snapped as the Anfield club dragged their feet over a new deal.

The Daily Mail also say Gerrard's long association with Liverpool is drawing to a close and that Chelsea manager Jose Mourinho has been alerted.

Gerrard underlined his enthusiasm to stay at Anfield in the aftermath of Liverpool's European triumph over AC Milan in May.

He described lifting the trophy as "the best feeling ever" and when questioned about his future added: "How can I think of leaving Liverpool after a night like this?"

The Merseysider assumed negotiations over a new contract would be high on Liverpool's list of priorities.

But Gerrard is said to be disappointed that the issue has not been resolved - only nine days away from the start of their Champions League defence against Welsh minnows Total Network Solutions.

Last week Spanish reports claimed that Gerrard had admitted to Benitez his interest in a move to Real Madrid, who are said to be willing to more than double his wages to over £8m a year.

Gerrard did not hint at Real deal

The report in As newspaper also said that Gerrard would not join another Premiership side.

That is unlikely to put off Chelsea, who are also known admirers of Gerrard and were thought to be close to signing him last season.

Although his contract has two years to run, Liverpool will be aware that his market value would fall if he remained at Anfield without signing a new deal.

AC Milan may also be interested in Gerrard, while Manchester United boss Sir Alex Ferguson is a big fan of the player.

If Gerrard plays in the qualifying round tie against TNS, it would cup-tie him and prevent him playing for another club in this year's competition.
You'll never walk alone.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:07:37 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28470738
Draag 'm op te spelen in de CL voorronde.

8 miljoen verdienen en nog niet genoegen nemen ermee
pi_28470994
Hoop wel dat Gerrard blijft.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:18:14 #219
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28471137
Op dit moment verdient hij rond de 4 miljoen Pond per jaar...Real wil dat verdubbelen naar 8 milj pond een kleine 12 miljoen eurootjes!!

Ik heb zo'n voorgevoel dat Gerrard voor een bedrag van 35 miljoen verkocht gaat worden aan Real. Dit alleen omdat hij zelf wil gaan en hij meer wil verdienen dan dat LFC hem gaat bieden. Het moet uiteraard wel haalbaar zijn voor LFC en reeel blijven. Al blijft ik erbij dat ze beter hem kunnen behouden dan een speler erbij halen.

Mocht hij vertrekken dan moet er een speler van naam komen die zijn plek kan invullen. Alonso is een speler die de rol op zich kan en gaat nemen maar hij moet iemand ernaast hebben voor de aanvallende intensies.

De vraag blijft dan wie oh wie is haalbaar en kan de rol opzich nemen. Ik denk dan aan een Ballack maar die is onhaalbaar. Misschien een Jermaine Jenas of het geld gebruiken om Wright phillips te kopen om Garcia de rol van Gerrard te geven??

De tijd zou het leren al denk ik dat deze week besloten wordt of Steven blijft of gaat. Dit ivm het doorgeven van de namen voor de CL die vrijdag bij de Uefa moet zijn
You'll never walk alone.
pi_28471235
Dan moet Real snel handelen.
Denk zelf dat ze dat niet zal lukken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 12:30:19 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28471591
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef stevengerrard het volgende:
Op dit moment verdient hij rond de 4 miljoen Pond per jaar...Real wil dat verdubbelen naar 8 milj pond een kleine 12 miljoen eurootjes!!

Ik heb zo'n voorgevoel dat Gerrard voor een bedrag van 35 miljoen verkocht gaat worden aan Real. Dit alleen omdat hij zelf wil gaan en hij meer wil verdienen dan dat LFC hem gaat bieden. Het moet uiteraard wel haalbaar zijn voor LFC en reeel blijven. Al blijft ik erbij dat ze beter hem kunnen behouden dan een speler erbij halen.

Mocht hij vertrekken dan moet er een speler van naam komen die zijn plek kan invullen. Alonso is een speler die de rol op zich kan en gaat nemen maar hij moet iemand ernaast hebben voor de aanvallende intensies.

De vraag blijft dan wie oh wie is haalbaar en kan de rol opzich nemen. Ik denk dan aan een Ballack maar die is onhaalbaar. Misschien een Jermaine Jenas of het geld gebruiken om Wright phillips te kopen om Garcia de rol van Gerrard te geven??

De tijd zou het leren al denk ik dat deze week besloten wordt of Steven blijft of gaat. Dit ivm het doorgeven van de namen voor de CL die vrijdag bij de Uefa moet zijn
Het heeft ook mijn voorkeur als Gerrard simpelweg bijtekent. Maar mocht-ie dat niet gaan doen, dan het transfer bedrag dat ze er nu voor krijgen goed. En wie er voor in de plaats ...

SWP en JJ spreken me niet echt aan eerlijk gezegd. SWP is een soort veredelde Castelen imho, en wat heeft JJ nou eigenlijk gepresteerd - ik vind het maar een dommig Bling-Bling ventje zonder echt duidelijke voetbalkwaliteiten. Garcia is imho fysiek niet sterk genoeg om de plek van Gerrard in te nemen. Zelf denk ik dat met zijn vechtermentaliteit en wedstrijd instelling van Kuyt in zekere zin de een zeer goede vervanger zou kunnen zijn van Gerrard - zij het dat hij minder aanvallend moet spelen dan nu en meer een aanvallende middenvelder zou zijn dan een spits (met Baros ook nog steeds op Anfield zijn er eigenlijk genoeg spitsen). Ik denk ook dat mocht Gerrard vertrekken er naast Kuyt ook een echte middenvelder moet komen omdat Biscan ook al weg is ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Doc op 04-07-2005 12:35:30 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 12:33:48 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28471731
Wat betreft de CL lijst die gegeven moet worden betreft alleen de voorronden, maar dan nog. Ik denk namelijk dat Gerrard daar gewoon op staat maar dat-ie niet gaat spelen (tenzij de stand er om vraagt - maar ik vermoed niet dat dat nodig is) en daardoor gewoon nog steeds niet "cup-tied" is. Owen zat vorig jaar tegen Graz ook gewoon op de bank - maar doordat-ie niet gespeeld had kon-ie later nog gewoon voor Real uitkomen tijden de CL.
pi_28471793
Ik vind die 35 miljoen dan te weinig hoor, dat kan veel hoger.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2005 @ 12:37:26 #224
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28471888
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind die 35 miljoen dan te weinig hoor, dat kan veel hoger.
35M pound -> 50M euro. Valt toch wat voor te halen... Natuurlijkz zie ik ook liever een hoger bedrag, maar als ik moet kiezen Gerrard voor 35M pound naar Real of voor 40 naar CFC, dan toch duidelijk liever het eerste ...

Het punt is dat als-ie niet weggaat EN niet bijtekent die transferprijs meer dan halveert (zie ook Owen ...)
  maandag 4 juli 2005 @ 12:57:14 #225
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28472697
Doc mocht Stevie vertrekken dan is in mijn ogen Kuijt geen vervanger aangezien hij meer een aanvaller is dan een middenvelder. LFC heeft natuurlijk ook nog Kewell die opzich ook als aanvallender middenvelder kan gaan spelen.

Daarbij blijft dat Rafa graag een speler als Aimar erbij wil hebben dus ik zie zelf Aimar ook nog wel eens als een optie die dan gekocht kan gaan worden.

Sw en JJ zijn inderdaad niet meer dan gemiddelde spelers maar ik denk dat ze meer mogelijkheden kunnen geven aan de tactiek van Benitez.

Een nieuwe spits is daarbij denk ik niet meer nodig want met: Baros, Cisse, Morientes en Sinama hebben we spitsen zat.
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')