Tuurlijk pik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:42 schreef Gillingham het volgende:
Johnny Depp
Omdat ie jarig is natuurlijk!
Oh nee, omdat ie lang niet zo oud is als opa De Niro.
Oh nee, eigenlijk toch echt omdat het zo'n mooie jongen is.
Toch zouden dat allemaal betere redenen zijn dan op iemand stemmen omdat de tegenstander je lievelingsacteurtje eruit heeft gestemd.
Indekken waarvoor?quote:
Ik heb uberhaupt nog nooit iemand op Wimbledon zien gehuldigd worden als nr. 2. Alleen als verliezend finalist.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het niet de nummer 2 natuurlijk. Wel eens iemand op Wimbledon gehuldigd zien worden als nr. 2 die er in de eerste ronde uitvloog?![]()
Da's gek want de nummer 2 krijgt toch echt een schaal omdat hij tweede is geworden en niet als beloning voor het verliezen van de finale.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb uberhaupt nog nooit iemand op Wimbledon zien gehuldigd worden als nr. 2. Alleen als verliezend finalist.
Kutfilms waar De Niro weer goed, zo niet briljant in speeltquote:
Of een aantal andere, reeds weggestemde, acteurs...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kutfilms waar De Niro weer goed, zo niet briljant in speelt![]()
Je moet niet alleen kijken naar de films en de successen, maar naar de acteerprestaties. Dan kom je al snel bij De Niro uit
Ja, maar ik had het over de finale. Ik ben het met je eens dat beide heren niet finale-waardig zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of een aantal andere, reeds weggestemde, acteurs...
Ja, men spreekt bij tennissers ook altijd over het aantal 2de plaatsen dat ze behaald hebben. Bij voetbalploegen in bekertoernooien doet men dat ook altijd. Hoor je inderdaad erg vaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's gek want de nummer 2 krijgt toch echt een schaal omdat hij tweede is geworden en niet als beloning voor het verliezen van de finale.
Dat vind ik het enige punt waarop Depp beter is dan De Niro. Zet Depp in een matige film met een matig script en een matige regisseur en hij is nog steeds gewoon goed. De Niro past zich gewoon aan en is zelf ook enorm matig (soms zelfs nog matiger dan de anderen). Anderzijds -> zet De Niro in een briljant film met briljante mensen en hij is zelf ook briljant, nog meer dan de anderen. Doe dat met Depp en hij is nog steeds gewoon goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kutfilms waar De Niro weer goed, zo niet briljant in speelt![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens. Depp is bijna altijd goed en heeft dus genoeg films die beter zijn dan films van De Niro, maar de uitschieters omhoog van De Niro zijn vele malen beter dan Depp's beste.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, men spreekt bij tennissers ook altijd over het aantal 2de plaatsen dat ze behaald hebben. Bij voetbalploegen in bekertoernooien doet men dat ook altijd. Hoor je inderdaad erg vaak.
[..]
Dat vind ik het enige punt waarop Depp beter is dan De Niro. Zet Depp in een matige film met een matig script en een matige regisseur en hij is nog steeds gewoon goed. De Niro past zich gewoon aan en is zelf ook enorm matig (soms zelfs nog matiger dan de anderen). Anderzijds -> zet De Niro in een briljant film met briljante mensen en hij is zelf ook briljant, nog meer dan de anderen. Doe dat met Depp en hij is nog steeds gewoon goed.
Ja tuurlijk. Johnny Depp heeft hele generaties acteurs gestimuleerd. Laat mensen zien dat er meer is dan alleen een mooi hoofd, iedereen weet nog het moment dat ie Johnnie voor het eerst aan het werk zag. Menigeen ging zelf acteren, de zwakte van een man werd door hem op het witte doek neer gezet. Hij stelde zich als eerste in de filmgeschiedenis niet als macho op. Maar was kwetsbaar in alle facetten van zijn mannelijkheid. Johnnie gaat de geschiedenis in als wegbereider voor iedereen die niet aan een stereotype manbeeld kan voldoen. James Dean, Marlon Brando, Jack Nicholson, Harvey Keitel, de Niro, John Hurt, Sir Laurence olivier allen mislukte in de missie die Johnny wel heeft volbracht. Eén ster op de Hollywood walk of fame is een belediging voor deze held. Er moet een ster in het heelal naar hem worden vernoemd, en elke zender op de wereld zou verplicht moeten worden minimaal één keer per dag één van zijn legendarische films te vertonen.quote:
Raging Bull, Heat, Goodfellas, Once upon a time in america. Stuk voor stuk films die Robert de Niro naar een hoger niveau heeft gebracht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
Wat maakt De Niro na en naast The Godfather dan zo bijzonder? Wat is zijn ontwikkeling?
Heat en Goodfellas zijn een soort sequals van The Godfather, al die rollen zijn een variatie op een thema. Ik zie De Niro niet zo'n kwetsbare en goddelijke rol spelen als Depp in Don Juan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Raging Bull, Heat, Goodfellas, Once upon a time in america. Stuk voor stuk films die Robert de Niro naar een hoger niveau heeft gebracht.
Ja in Awakenings speelde ie weer de macho.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Heat en Goodfellas zijn een soort sequals van The Godfather, al die rollen zijn een variatie op een thema. Ik zie De Niro niet zo'n kwetsbare en goddelijke rol spelen als Depp in Don Juan.
In Good Fellas was ie juist op z'n kwetsbaarst. Remember de scene dat ie hoort dat Pescie is vermoord, hij huilt en kan z'n woede niet kwijt in de telefooncel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef California het volgende:
De Niro kan ook kwetsbaar spelen. Awakenings, Mad Dog and Glory.
En zijn rollen in Heat en GoodFellas verschillen nogal van die in Godfather II. Allemaal criminelen, maar er zit wel meer in dan dat, anders was hij er niet zo beroemd om geworden.
Maar dat is in Heat net zo, als Trejo hem over de telefoon vertelt dat hij gevolgd wordt en niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
In Good Fellas was ie juist op z'n kwetsbaarst. Remember de scene dat ie hoort dat Pescie is vermoord, hij huilt en kan z'n woede niet kwijt in de telefooncel.
Wat dacht je van Deer Hunter. Heb je ooit een film gezien waarin iemand zo duidelijk ken baar maakte hoe alles anders voelt als je terug komt uit een oorlog dan dat je naaste omgeving het voelt. Neem die scene dat hij (De Niro) terug komt uit Vietnam, ziet dat er een welkomst party voor hem is en zich dan stiekem stil in zijn huis opsluit. Of de eind scene dat hij zijn vriend Christopher Walken wil ophalen uit Vietnam. Daar zijn De Niro acteerprestaties van een klasse die bijna onovertroffen zijn in de film geschiedenis. Met alle respect voor Depp, die veel meer is dan een pretty face. Maar ik kan geen enkele scene verzinnen van Depp waar die ook maar in de buurt komt van De Niro op zijn best.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Raging Bull, Heat, Goodfellas, Once upon a time in america. Stuk voor stuk films die Robert de Niro naar een hoger niveau heeft gebracht.
Het verschil is nog steeds erg duidelijk hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |