Iemand?
quote:Yup.. in de westerstraat heb je mijn favo zitten
Op maandag 15 oktober 2001 23:30 schreef FrIDaYz het volgende:
Ik denk toch dat als je echt een ruime keuze wil hebben dat je toch eens in Amsterdam moet gaan rondkijken...
Distortion records... hebben echt wel veel voor zo'n klein zaakie..
http://www.distortion.nl/ - hartelijk aanbevolen .. vooral omdat René er werkt
En ben zelf ook wel benieuwd naar andere zaken.
Ok Bullit in Eindhoven en de diverse Plaatboeven hebben natuurlijk ook nog lp's ....
quote:Zou tussen donderdag en zaterdag gaan, dan is de kelder met tweedehandsplaten daar ook open. Check gelijk ook Twist & Shout en de Grammofoonwinkel, ook aan de Oude Gracht.
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:58 schreef A-wing het volgende:
Hmmm ik ga deze week ff naar utreg die winkel checken. adam is anders ook geen probleem
Voor de dance/trance/techno etc. platen: Freaky (Grote Berg) en Rare Records (straatje tussen Grote en Kleine Berg). En het ligt allemaal lekker dicht bij elkaar
quote:Zit btw ook in Arnhem
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:45 schreef Miesjel het volgende:
Nijmegen de Waaghals. Hebben aardig wat platen, goede winkel ook.
quote:Maar de Nijmeegse vestiging zit in zo'n mooi pand.
Op woensdag 17 oktober 2001 09:08 schreef Phydomir het volgende:[..]
Zit btw ook in Arnhem
, is iets dichter bij "jou omgeving"
en als je de juiste route van de Minstrel naar de Diskid loopt, kom je ondertussen ook nog langs de Plato (lekker ruim pand daar in Zwolle) en de E&R, maar bij die twee winkels verkopen ze niet veel vinyl.... Owja en dan heb je de SamSam nog in het centrum. Ook wel een leuk winkeltje.
Record Industry rulezzzz!!!
quote:Zullen we vriendjes worden?
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:01 schreef Robar het volgende:
Sorry, maar ik haal ze wel bij mn vader, dat kost tenminste niks. Tja dat krijg je als je manager bent bij de grootste platenperserij in Europa!!![]()
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:36 schreef CraZaay het volgende:[..]
Zullen we vriendjes worden?
[dom blondje mode]
Wil je echt vriendjes worden met ik, vind je me echt zo aardig dan en je wil voor de rest niks van me???
In dat geval ja ja ja jaaa!!
[/dom blondje mode]
quote:Jah!
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:47 schreef Robar het volgende:[..]
[dom blondje mode]
Wil je echt vriendjes worden met ik, vind je me echt zo aardig dan en je wil voor de rest niks van me???
In dat geval ja ja ja jaaa!!
[/dom blondje mode]
Hey, check onze profielen eens... we heten allebei Roy en ik ben slechts 3 dagen na u geboren. Als dat geen teken van boven is
quote:Nou wat een leuk toeval zeg, maar wat wil je daarmee zeggen dan??
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:01 schreef CraZaay het volgende:[..]
Jah!
Hey, check onze profielen eens... we heten allebei Roy en ik ben slechts 3 dagen na u geboren. Als dat geen teken van boven is
quote:Dat we vriendjes moeten worden natuurlijk!
Op vrijdag 19 oktober 2001 13:41 schreef Robar het volgende:[..]
Nou wat een leuk toeval zeg, maar wat wil je daarmee zeggen dan??
Heb je nog leuke nieuwe platen ik mag lenen? Mag jij volgende week komen logeren
quote:Hehehe, ok je mag mijn vriendje zijn!!!
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:21 schreef CraZaay het volgende:[..]
Dat we vriendjes moeten worden natuurlijk!
Heb je nog leuke nieuwe platen ik mag lenen? Mag jij volgende week komen logeren
Maarruh,
sorry, er is maar 1 iemand die die platen krijgt, het spijt me, maar dat is bedrijfsbeleid he!!! Het spijt me Toch nog vriendjes
quote:Je mag ze toch wel uitlenen aan je vriendjes? Of mag jij nix van je papa?
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:57 schreef Robar het volgende:[..]
Hehehe, ok je mag mijn vriendje zijn!!!
Maarruh,
sorry, er is maar 1 iemand die die platen krijgt, het spijt me, maar dat is bedrijfsbeleid he!!! Het spijt meToch nog vriendjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |