Noem ze is,..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn bepaalde algemene voorwaarden die niet mogen, de zogenaamde 'zwarte lijst'. Die staat in het wetboek.
Zoek het lekker zelf op.quote:
Ja, ik ga me daar niet een beetje een hele bladzijde uit het BW overtypen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef het.ismij het volgende:
Noem ze lker zelf?? Jij komt ermee mafkees.
ik geef alleen maar aan dat wanadoo alles goed heeft dicht getimmerd. en dat klanten automatisch aan de algemene voorwaarden vast zitten als ze een contract aangaan,..
Dus ik vraag wat er dan in de wet is opgenomen (dat volgens jou zo is), om te kijken of wanadoo dat erin heeft staan of niet.
Algemene voorwaarden staan nimmer boven de wet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef het.ismij het volgende:
alicey,.. neej dus,..
Als je ff de algemene voorwaarden van Wanadoo leest,..
Het wordt me duidelijk waarom kabelboeren z'n slechte reputatie hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef het.ismij het volgende:
bank jij bent echt stom,.. ik ken de regels uit me hoofd (jaja helemaal van wanadoo) en trust me je wordt genaaid en moet betalen als je de automatisch incasso laat stopzetten/ terughalen.
Dat hoeft dus echt niet..! Statische electriciteit, niet goed afgeschermde kabels, splitter kapot of verkeerd om. (een symptoom is daarvan dat je niet gebeld kan worden)quote:Als je verbinding ineens wegvalt zit dat gewoon goed,..
Zie je,... kut helpdesk overal,..
Die snappen der geen klote van,..
ik heb dus geen splitter maar een modem (wanadoo livebox waar de splitter en router in 1 zitten) en het probleem ligt echt bij wanadoo hier voor had ik adsl van demon en dat ging via kpn en toen ging alles goed, maar nu gaat het via wanadoo netwerk en dat is werkelijk dramatischquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat hoeft dus echt niet..! Statische electriciteit, niet goed afgeschermde kabels, splitter kapot of verkeerd om. (een symptoom is daarvan dat je niet gebeld kan worden)
Heb je al getest zonder de splitter ertussen direct op het ISRA punt? Weet je zeker of het in het KPN domein zit of in huis... Want direct op je inkomende lijn moet je ALTIJD verbinding kunnen maken (en behouden)
Zie,... kut users overal,..
Die snappen der geen klote van,...
Ah oke sorry, blijkbaar overheen gelezen? Maar je hebt dus ADSL? Dan gaat dat altijd over een lijn vd KPN. Soms verhuren ze de lijnen wel aan bijv. Demon of BBned maar de infrastructuur ligt toch nog steeds bij de kpn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ik heb dus geen splitter maar een modem (wanadoo livebox waar de splitter en router in 1 zitten) en het probleem ligt echt bij wanadoo hier voor had ik adsl van demon en dat ging via kpn en toen ging alles goed, maar nu gaat het via wanadoo netwerk en dat is werkelijk dramatisch.
Echt ik heb heimwee naar mijn vetrouwde kpn leverancier ook al was dat iets duurder je had tenminste kwaliteit in huis.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
.....lang aan het draadje wordt gehouden.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |