Heb je dit bij aangetekende brief gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik heb hun 2 weken de tijd gegeven om het probleem op te kunnen lossen zo niet wil ik mijn contract eenzijdig ontbinden
Aangetekend. Dat is zo'n domme voorwaarde. Als je niet aangetekend verstuurd, doen ze net alsof ze het niet hebben ontvangen. Ik had mazzel, had net 12 maand erop zitten, toen tiscali met een soortgelijke dienst kwam...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je dit bij aangetekende brief gedaan?
Dat heeft niets met voorwaarden te maken, maar te maken met het feit dat je bewijs hebt als ze zeggen hem niet ontvangen te hebben. TS heeft Wanadoo in gebreke gesteld, maar wanneer Wanadoo dit ontkent, is het voor TS slechts verstandig om betaling te stoppen wanneer hij kan aantonen dat hij hen in gebreke heeft gesteld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Aangetekend. Dat is zo'n domme voorwaarde. Als je niet aangetekend verstuurd, doen ze net alsof ze het niet hebben ontvangen. Ik had mazzel, had net 12 maand erop zitten, toen tiscali met een soortgelijke dienst kwam...
Als je ze op een nette manier bij aangetekende brief in gebreke hebt gesteld, en ze de problemen niet hebben opgelost, dan kun je het contract ontbinden op basis van wanprestatie. Natuurlijk zullen ze een deurwaarder op je afsturen. Aan die deurwaarder stuur je vervolgens een kopie van de ingebreke-stelling. De kans is dan niet bijzonder groot meer dat de deurwaarder naar de rechter stapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb nog geen brief opgesteld naar Wanadoo maar zal dat zeker gaan doen.
Maar als ik een betaling stop zet je kent Nederland ik krijg dan gegarandeerd een deurwaarder op mijn dak en ik heb niks over te zeggen aangezien ik een contract heb ook al stel ik ze in gebreke.
ADSL gaat via KPN, en ik meen dat de provider moet meewerken.. Dat lijkt mij echter meer een vraagje voor in DIG.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe zit het dan met de lijn als ik nieuwe internet provider ga zoeken.
Je hoort verhalen dat internet providers de klant lijn gijzelen zo om de klant te pesten en zo lang mogelijk uit te rekken.
En dan kan ik als nog niet internetten.
Ik heb weinig ervaring met Wanadoo. In ieder geval is het zo dat wanneer je hen in gebreke stelt en zij daar niet op reageren, dat dit een rechtsgrond vormt om de overeenkomst te vernietigen. Voor de rechter zullen ze hun gelijk dan niet meer halen, maar ze kunnen je natuurlijk wel behoorlijk lang blijven lastigvallen, iets waar veel bedrijven ook voor kiezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ADSL van Wanadoo gaat via hun eigen netwerk (zogenaamde) livebox maar goed hoeveel kans van slagen denk je dat het hebt als ik een brief opstel en aangetekend naar hun opstuur en er duidelijk in vermeld dat ik hun aansprakelijk stel op basis van wandprestaties? en zo toch van hun af kom
kort samengevatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
dus als ik het goed begrijp lijncheck bij Wanadoo.
na 5 dagen weer opbellen vragen wat de resultaten zijn.
zullen hoogst waarschijnlijk zeggen dat het KPN ligt of aan hun zelf.
vragen om nieuw Livebox.
als je Livebox ontvangt en nog steeds de zelfde problemen hebt
weer technische dienst bellen (hun weten dan ook niet waar het aan ligt) en dan afdeling opzegging bellen aangezien ze het problemen niet kunnen oplossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |