Het is een stel geile liftlesbo's!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef WurM het volgende:
ff for the record: ik heb ze die dag hand in hand over de 2e verdieping zien lopen... Toen stapten ze in de lift...
Mss wijzigt dit de mening van enige individuen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef tonks het volgende:
Jij bent net zo kansloos WurM tyf toch op zien ze 2 meisjes lopen hebben ze nu nog een harde lul over.
Stomme nerds, ga die andere kutmongool gewoon neuken ofzo
Die lesbo's zijn tenminste nog geschoold en weten vast wel hoe ze lesbisch schrijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef DOGMAN het volgende:
goed dat dit onder de aandacht wordt gebracht!
lesbies zijn ondergraven het fundament van onze samenleving
als in smerich?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die lesbo's zijn tenminste nog geschoold en weten vast wel hoe ze lesbisch schrijven.
En kunnen Nederlandse volzinnen maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die lesbo's zijn tenminste nog geschoold en weten vast wel hoe ze lesbisch schrijven.
Ik vraag het me ook af.. Als ze lesbisch zijn, zijn ze vast niet geinteresseerd in TS en vice versa lijkt mij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
BTW waarom wil de TS eigenlijk weten of ze lesbi zijn?
Komt die hoger in die nerd hiėrarchie als die lesbo's kan spotten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
BTW waarom wil de TS eigenlijk weten of ze lesbi zijn? is dat puur om zijn ego te strelen en in zijn natte droom te dromen over hun? of wat anders? ik snapt niet.
of uitschelden voor lesbi. Nou daar kijken ze echt niet van op als het zo is... dus dan zou het puur voor ego strelen zijn...
Wellicht naief, maar: serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Paeromius het volgende:
Komt die hoger in die nerd hiėrarchie als die lesbo's kan spotten.
Is een belangrijke skill waardoor zijn 'level' een niveau omhoog gaat
welke heterosexuele vent is nou niet geinteresseerd in lesbiennes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.. Als ze lesbisch zijn, zijn ze vast niet geinteresseerd in TS en vice versa lijkt mij?
Elke heteroseksuele vent die een extra hersencel heeft om te begrijpen dat ze niet op mannen vallen maar op vrouwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef WurM het volgende:
[..]
welke heterosexuele vent is nou niet geinteresseerd in lesbiennes?
""Ik zorg er wel voor dat je weer op mannen valt?"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Elke heteroseksuele vent die een extra hersencel heeft om te begrijpen dat ze niet op mannen vallen maar op vrouwen?
Ik zou het eerlijk waar niet weten, maar als ik de lui in me klas bekijk;quote:
Leuk om te weten, maar verder ook totaal niks.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef WurM het volgende:
[..]
welke heterosexuele vent is nou niet geinteresseerd in lesbiennes?
In mijn wereld mis je juist een hersencel als je niet kunt genieten van 2 leden van het andere geslacht, die opwindende dan wel erotische handelingen met elkaar doen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Elke heteroseksuele vent die een extra hersencel heeft om te begrijpen dat ze niet op mannen vallen maar op vrouwen?
Dat verzoek zou ik wellicht niet doen als ik jou was. Zeker dat laatste gedeelte van je verzoek niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef CybPraetorian het volgende:
beetje kansloos topic door breezah mensen opgezet, wellicht een verzoek tot ook een slotje en een bannetje/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |