ik zal hem uitprinten, dan kunnen mijn kids het vanavond eens uitproberenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarschijnlijk 'lesbian whores vol. 8' aan het downloaden.
misschien was het wel stiekum een vrouwquote:
Wat was die opendir?quote:
ik vond die dildo's ook wat aan de kleine kant om er echt goed van te kunnen genieten. wat dat betreft is vol. 3 beterquote:
Op de vorige pagina is een link naar een plaatje uit die dir gegeven.quote:
ik dacht vroeger altijd dat lesbiennes maar een hand hadden. die ander was nooit te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie geschokt is als hij ziet dat die meer doen dan een handje op de knie leggen
Moment..hij is nog "even" aan het laden.quote:
Schokkendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op de vorige pagina is een link naar een plaatje uit die dir gegeven.
Gelukkig staat er nog steeds een link en kan hij die niet weghalen.quote:
Hahaha is al lang binnen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarschijnlijk 'lesbian whores vol. 8' aan het downloaden.
Dat moet voorlopig ook maar even zo blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef tonks het volgende:
Weten die newbies nou nog niet dat je niet meteen een topic moet openen
Je eerste encounter of a (far fetched) lesbian kind???quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef helderem het volgende:
en tjah, we waren idd wel een beetje geschokt![]()
OI, pak jij dat lekkere ding dan maar. (die linker, maar je mag die met de paarse binnenkant er ook wel bijhebben)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
omdat jij zo onnodig homo moet zijn, zijn alle vrouwen per definitie niet direct aliens jah!![]()
don't mind if i do.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OI, pak jij dat lekkere ding dan maar. (die linker, maar je mag die met de paarse binnenkant er ook wel bijhebben)
Ik zou ook geschokt zijn als ik twee meisjes zou zien hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef helderem het volgende:
[..]
Hahaha is al lang binnen hoorvalt best tegen
Zoals ik al zei, het viel ons gewoon op en vroegen ons af of het lesbo's waren zoals wij dachten te vernemen... en tjah, we waren idd wel een beetje geschokt![]()
\quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou ook geschokt zijn als ik twee meisjes zou zien hoor
En laat ik nou ook niet van plan zijn 'm weg te halenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog steeds een link en kan hij die niet weghalen.
Ja ONZ-modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens krijgen jullie maar één topic om je op deze newbie uit te leven. Dit wordt niet de nieuwe sarah!
ga weg of ik plaat jouw zaterdag avond foto'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens krijgen jullie maar één topic om je op deze newbie uit te leven. Dit wordt niet de nieuwe sarah!
Jammer. Die zou best in dit topic passen overigens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
welke?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Het_Biertje het volgende:
ga weg of ik plaat jouw zaterdag avond foto's![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Verrek ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef JDude het volgende:
Jammer. Die zou best in dit topic passen overigens.
delete ik het tochquote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Het is toch wat, dat ook lesbiennes tegenwoordig al aan scholing doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:36 schreef helderem het volgende:
Aangezien we na 2 minuten een slotje kregen in General Chat toch maar even hier proberen, hopen dat de mods hier iets liever zijn
Een tijdje geleden zag onze grote lesbo spotter, ikzelf, een stelletje voor de deur van onze school zitten. Het gaat hier om de Hanzehoge school in Groningen, faculteit Techniek.![]()
Wij (Mijn klasgenoten en ik) vroegen ons af of deze dames echt lesbiennes zijn en wie het eigenlijk zijn... Als je meer info hebt, comment maar![]()
En anders mag commenten natuurlijk ook![]()
URL: http://besthelder.nl/archives/16-Lesbiennes-school.html![]()
Je hebt wel lang gedacht over die moeilijke woordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Laton het volgende:
ongelooflijk hoe die lesbo;s ongegeneerd op het schoolplein hun perversheid maar botvieren op een nietsvermoedende maatschappij.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Altijd lachen die techneuten. Ik heb in Nijmegen gestudeerd (65% vrouw ofzo) en een keer stonden in de kroeg een vijftal jongens zich te vergapen, keken alsof ze nog nooit een vrouw hadden gezien. De verklaring: "We komen uit Delft"![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gedacht over die moeilijke woorden![]()
voor iemand die volgens zijn profiel geen geboortedatum heeft, vind ik dat een aantal relatief moeilijke woorden, jaquote:
Misschien is die ander wel niet lesbischquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef WurM het volgende:
t gaat om 2 meisjes hoor Varr
tenzij je t over Sarah had natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |