Precies, sinds wanneer zijn 2 meisjes die naast elkaar zitten meteen lesbiennes? Meisjes gaan ook meestal met zn 2en tegelijk naar de wc.. Dus als ze dan meteen lesbo zijn, dan zijn dat er wel erg veel hier in Nederlandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De lesbiennigheid straalt er van af.
Nou, dan zullen het vast en zeker lesbi's zijn.quote:
Kan niet missen, alle vrouwen die met elkaar praten moéten wel lesbo's zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan zullen het vast en zeker lesbi's zijn. [afbeelding]
Je wacht ook nog even op meer foto's?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
De mods hier zijn helemaal niet liever, ze zijn er gewoon niet. Maar als waarnemend mod laat ik dit ongelooflijke trieste topic gewoon nog even open.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:36 schreef helderem het volgende:
Een tijdje geleden zag onze grote lesbo spotter, ikzelf, een stelletje voor de deur van onze school.
Kijk eens in de dir van zijn avatarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil eigenlijk een foto zien van de topicopener. Hoe ziet zo'n triest geval er in het echt uit. Dat vraag ik me nu af.
Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:36 schreef helderem het volgende:
Het gaat hier om de Hanzehoge school in Groningen, faculteit Techniek.![]()
whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
Kijk eens in de dir van zijn avatar [afbeelding]
kab0ls-DVDs.JPGquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens in de dir van zijn avatar [afbeelding]
zn arm is vies, er zit iets opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef JDude het volgende:
http://teamspk.game-serve(...)03-2004/DCP_1032.JPG
Zou dat 'm zijn? Het is een retegroot plaatje, dus ga 'm niet hier in het topic zetten.
Hij geeft af op die vrouw naast hem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef JDude het volgende:
Zou dat 'm zijn? Het is een retegroot plaatje, dus ga 'm niet hier in het topic zetten.
En wat sourcy op z'n lip heeft, zit bij hem onder z'n kinquote:
En... wat vind je van de comments, tot nu toe?quote:
en eentje houdt haar hand op de knie van de anderquote:
tja, ieder z'n beroep/hobby hèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:37 schreef BobRooney het volgende:
lesbo spotter...whehehe
Connect the dots, en wat krijg je dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef JDude het volgende:
Die had ik nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef TheMassive het volgende:
Allemaal die wmvjes downloadeuuu!!
quote:
waarschijnlijk 'lesbian whores vol. 8' aan het downloaden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:58 schreef UIO_AMS het volgende:
waar is de lesbo-spotter gebleven?
Ik hoop niet dat 'ie geschokt is als hij ziet dat die meer doen dan een handje op de knie leggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarschijnlijk 'lesbian whores vol. 8' aan het downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |