Same here....quote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vraag me af waarom ik dat boek nog niet heb gelezen....
Menzo, reden weet ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Same here....
Waren er trouwens nog niet een paar bekende Surinamers die eigenlijk ook op die vlucht moesten zitten, maar om wat voor reden dan ook niet mee gevlogen zijn?
Zie hier mijn reactie van een tijd terugquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Bjoro het volgende:
donderdag bestelt via Bol.com, zaterdagochtend in huis, gisteravond had ik hem uit !
het is een aardig boek, ondanks het onderwerp toch een luchtig boek, leest makkelijk weg, maar inhoudelijk niet heel erg sterk ! (had iets meer diepgang verwacht !)
Allemaal korte stukjes door de nabestaanden/overlevenden verteld, gaat alleen maar over de voetballers en niet over de overige mensen.
Een hoog oh ja-gehalte en verder niets dan goeds over de doden.
Wel imo een boek dat je gelezen moet hebben ivm het onderwerp.
zie deze post:quote:Waren er trouwens nog niet een paar bekende Surinamers die eigenlijk ook op die vlucht moesten zitten, maar om wat voor reden dan ook niet mee gevlogen zijn?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
En wat te denken van Menzo en Meijer die niet meevlogen. Lijkt me ook merkwaardig, hoe je je dan voelt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/SLM_rampquote:Sommige spelers van het Kleurrijk Elftal zaten niet in het vliegtuig; Hennie Meijer en Stanley Menzo waren al met een eerdere vlucht vertrokken; Winston Haatrecht (SC Heerenveen) moest nog in de nacompetitie spelen en liet zich vervangen door zijn broer Jerry; Ruud Gullit, Frank Rijkaard, Bryan Roy, Aron Winter, Henk Fräser en eigenlijk ook de wél afgereisde Menzo hadden van hun clubs geen toestemming gekregen om naar Suriname te gaan en de eigenlijke aanvoerder van het Kleurrijk elftal, Marcel Liesdek, was in contractonderhandeling met zijn club.
Edu Nandlall is nog eens bij Jack Spijkerman op TV geweest. Speelde zaalvoetbal tegen o.a. Robbie de Wit. Mooie uitzending was dat.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef DutchGooner het volgende:
Knel, Patrick en van Dorpel heb ik nog in mijn Panini-boek zitten, de Haan heb ik later nog zien zaalvoetballen, die was voor het leven getekend (wat logisch is)
Ze zouden die wedstrijd van de suri-profs toch als een soort "testimonial" kunnen zien ?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef methodmich het volgende:
Een jaarlijkse herdenkingswedstrijd is er ook niet (meer). Daar hadden ze het in het boek nog wel over geloof ik, of ik heb het eens ergens in een interview met Davids of Bogarde gelezen. Wat dat betreft is de Andro Knel-bokaal tussen Sparta en NAC wel een heel mooi initiatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |