abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27703307
Hier gaan we verder...

Welkom in het centrale Singles Topic

Gezien de ontwikkelingen in R&P leek het me beter deze topicreeks in General Chat te plaatsen.

Deze reeks is voor Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.

Stellingen en discussieonderwerpen uit de laatste paar reeksen:

Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen

Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?

Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?

Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?

Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.

Nice people finish last

Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.

Geluk hangt af van anderen.

Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.

Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.

Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles

Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.

Singles roken meer wiet dan bezette mensen.

Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie
pi_27703343
Nou jongens komt U maar...
pi_27703364
2 topics, moeilijke keuze
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27703396
Another one bites the dust...
pi_27703431
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
Another one bites the dust...
Welke versie? Queen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:47:38 #6
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_27703603
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Welke versie? Queen?
Deze doen we straks toch
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_27703665
Het duurt even , maar dan vind ik jullie wel weer
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:57:28 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27703901
slotje dus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: