Ja maar denk je alles gehad te hebben krijg je weer wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom op, ondertusen zou je al wat gewend moeten zijn van JoeyT
Wat een vreselijk leven zeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je gaat nu dus wel een aanzienlijk aantal dagen zonder sex zitten dan hé, of zijn er nog andere chicks om de tijd te doden. Ik krijg bijna medelijden
![]()
Hij hefet gisteren ook seks gehad, maar niet met z'n date. Dus dat kan ie de aankomende dagen vast ook wel regelen. Let eens op, het gaat hier wel over JoeyT!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je gaat nu dus wel een aanzienlijk aantal dagen zonder sex zitten dan hé, of zijn er nog andere chicks om de tijd te doden. Ik krijg bijna medelijden
![]()
PARDON???quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel dat ik de liefde met je heb bedreven![]()
![]()
Gister nacht stond mn ex (waar ik 7 jaar mee heb gehad) voor mn deur... Het meisje dat me door en door kent. Mis dr ook echt als mn beste maatje. Mee naar bed gegaan maar hadden we niet moeten doen.quote:
Dat zou niet gebeuren als je er van uit gaat dat niets onmogelijk is met JoeyTquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar denk je alles gehad te hebben krijg je weer wat.
waarom niet moeten doen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:45 schreef JoeyT het volgende:
Gister nacht stond mn ex (waar ik 7 jaar mee heb gehad) voor mn deur... Het meisje dat me door en door kent. Mis dr ook echt als mn beste maatje. Mee naar bed gegaan maar hadden we niet moeten doen.
Neej vanaaf ga ik vroeg naar bed, en tot vrijdag moet ik elke avond werken. Ik kan heus wel een weekje zonder sex en dat van gister was puur toeval. Ik heb ook niet eens zin om actief mn best te gaan doen om sex te krijgen. Ik wacht gewoon op dit meisje... Ik vind haar sexy en er is eig niemand waar ik momenteel liever sex mee wil...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Wat jij wilt meissie... Volgens mij was het beter voor jou dan voor mij, maar je moet maar zo denken... Je bent weer een ervaring rijker... Vergelijk de volgende jongen gewoon niet met mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
PARDON???
dat was dan toch in je dromen
ik hoop dat je daar iig van genoten hebt![]()
die vriendin is verliefd op Joeyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef JoeyT het volgende:
Overigens krijg ik wel weer vet gezeik aan mn hoofd want ik had vrijdag met een gewone vriendin afgesproken. Meisje waar ik (platonisch) 1 keer per maand mee afspreek en altijd flipt als ik t wil verzetten... Dus dan krijgen we dat gezeur weer
wat een grap...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat jij wilt meissie... Volgens mij was het beter voor jou dan voor mij, maar je moet maar zo denken... Je bent weer een ervaring rijker... Vergelijk de volgende jongen gewoon niet met mij![]()
Omdat ik heel veel van dat meisje hou en zij van mij... Maar de basis voor een relatie er niet meer is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom niet moeten doen ?
sex is toch leuk ?
Neej verliefd is een groot woord. Dat is ze ook echt niet. Maar ik vind het gewoon echt leuk om met dr te praten etc. Maar helemaal geen last van sexuele spanning of zoiets...quote:
Ik vraag me idd af bij mensen die continu zo (als JoeyT) praten in hoeverre het ook werkelijk gebeurd... Maar er zijn er natuurlijk wel die zo makkelijk van de ene naar de andere hollen, sommigen zullen dan ook best wel de waarheid spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een grap...
hij heeft het zich zo levendig ingebeeld dat hij er zelf echt in gelooft![]()
Ach, de ene man neukt nooit, de ander elke dag een ander. Wat dat betreft heb je mannen in alle soorten en maten. Met geen van beide zou ik willen ruilen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vraag me idd af bij mensen die continu zo (als JoeyT) praten in hoeverre het ook werkelijk gebeurd... Maar er zijn er natuurlijk wel die zo makkelijk van de ene naar de andere hollen, sommigen zullen dan ook best wel de waarheid spreken.
Waarom zou je je daar druk om maken? Het is maar een forumquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vraag me idd af bij mensen die continu zo (als JoeyT) praten in hoeverre het ook werkelijk gebeurd... Maar er zijn er natuurlijk wel die zo makkelijk van de ene naar de andere hollen, sommigen zullen dan ook best wel de waarheid spreken.
wat is dan eigenlijk jouw criterium om iemand te neuken ? is dit meisje dan niet neukbaar genoeg ? is ze te lelijk ? of te preutsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
Neej verliefd is een groot woord. Dat is ze ook echt niet. Maar ik vind het gewoon echt leuk om met dr te praten etc. Maar helemaal geen last van sexuele spanning of zoiets...
op voor de gulden middenwegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach, de ene man neukt nooit, de ander elke dag een ander. Wat dat betreft heb je mannen in alle soorten en maten. Met geen van beide zou ik willen ruilen eerlijk gezegd.
Idd, als IK maar weet dat het niet gebeurt is... en wat de rest doet en wilt moeten zij wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar druk om maken? Het is maar een forum
Och. Het is maar seks. Je gaat niet dood als je dat niet hebt. Alhoewel sommigen in deze reeks je graag anders willen doen geloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach, de ene man neukt nooit, de ander elke dag een ander. Wat dat betreft heb je mannen in alle soorten en maten. Met geen van beide zou ik willen ruilen eerlijk gezegd.
Ik begin ook steeds meer aan de geloofwaardigheid van Joey te twijfelen eerlijk gezegd. Goed, misschien is het waar en geloof ik het niet omdat hij nogal ver van mij af staat op dit vlak. Maar ik krijg steeds vaker de indruk dat hij sterk aan het overdrijven is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Idd, als IK maar weet dat het niet gebeurt is... en wat de rest doet en wilt moeten zij weten
Tja, het is geen keuze en ik zou het liever anders zien, maar het is nu eenmaal niet anders. Ik kan niet zeggen dat ik er dagelijks onder lijd.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer aan de geloofwaardigheid van Joey te twijfelen eerlijk gezegd. Goed, misschien is het waar en geloof ik het niet omdat hij nogal ver van mij af staat op dit vlak. Maar ik krijg steeds vaker de indruk dat hij sterk aan het overdrijven is.
Voor mij is het wel belangrijk. Niet dat ik zou sterven zonder seks, maar het geeft toch wel een zekere meerwaarde aan mijn leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Och. Het is maar seks. Je gaat niet dood als je dat niet hebt. Alhoewel sommigen in deze reeks je graag anders willen doen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |