quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Allan wat is je functie!?Anna 'onderhouden'?
[..]
Wat zijn het ook een flauwerds bij Ikea.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:25 schreef groningerstudent het volgende:
Nope, da's verboden in verband met de veiligheid.
Wat veel tussendoorweggetjes! Nu weet ik waarom ze daar gauw verdwalen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef Allan24 het volgende:
Heb trouwens een paar foto's van het nieuwe Groningen van intranet geplukt
[knip]
Waarom zie ik dat soort dingen nou nooit? Ik zoek verkeerd, denk ik?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Adelante het volgende:
Ik heb deze week het Woonsdagdraaiboek voor FY06 gezien en er zitten weer super aanbiedingen bijOok de nieuwe catalogus is weer één en al inspiratie...
IKEA blijft vernieuwend....
he verdoerie, ik heb vorige maand een ingo gekocht voor de normale prijsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef Adelante het volgende:
woensdag is er weer één
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tsjah, had je de SKÄR kalender beter moeten checken, mênquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
he verdoerie, ik heb vorige maand een ingo gekocht voor de normale prijs
de watquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, had je de SKÄR kalender beter moeten checken, mên
Gewoon even bij de kantoormeubel afdeling gaan bij IKEA, kunnen ze je zo aan helpen. Dit bureau is er ook wel gespiegeld (dus bocht rechts).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben op zoek naar een computerbureau.
Like this: http://home.planet.nl/~crapt001/tc03_internetplek.jpg
Maar dan de bocht aan de andere kant...iemand zoiets gezien bij Ikea?
zulke bureaus bestaan uit losse delen. dus bocht kwartslag draaien en rechte stukken aan de andere kant zetten. voila... klaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben op zoek naar een computerbureau.
Like this: http://home.planet.nl/~crapt001/tc03_internetplek.jpg
Maar dan de bocht aan de andere kant...iemand zoiets gezien bij Ikea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |