Tis alleen zo vervelend bij de kassa van de Aldi, sta je dan met je karretje en 40 flessen slaoliequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik ken iemand die ermee rijdt...met zonnebloemolie dan.... werkt prima en is een stuk goedkoper (Bij de Aldi 59 cent per liter).
Hij rijdt een diesel , en gooit in zijn 50 liter tank dan 40 liter zonnebloemolie en 10 liter diesel.
zonder die diesel start de auto namelijk niet (goed) ....
Je kunt gelijk frituren als hij een beetje warm isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
En uiteindelijk stinkt je auto toch naar frituurvet?.
Dat merk je toch niet als je er zelf inzit? Alleen die achter je rijden wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
En uiteindelijk stinkt je auto toch naar frituurvet?.
Denk het wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat merk je toch niet als je er zelf inzit? Alleen die achter je rijden wel.![]()
Ze werkte bij het zelfmoordcommando en wilde een auto opblazenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:34 schreef Paulusman het volgende:
Snuffel jij altijd aan de uitlaat dan?
Dat ruik je zelfs in de auto hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:34 schreef Paulusman het volgende:
Snuffel jij altijd aan de uitlaat dan?
Ruikt het beter dan dieselwalmen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef -Schorpioen- het volgende:
Je ruikt het best goed ja.....heb het nog niet getest vanuit de auto zelf. Maar als je er vlakbij staat, is het ruikbaar
Lees deze topics goed door en je kunt de meeste informatie eruit halen. Misschien is het geen gek idee om een sticky te maken over rijden op slaolie, aangezien deze vraag vaak terug komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
slaolie ipv diesel, hoe zit dat nou
Rijden op lijnzaadolie
Of mensen moeten leren de search te gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lees deze topics goed door en je kunt de meeste informatie eruit halen. Misschien is het geen gek idee om een sticky te maken over rijden op slaolie, aangezien deze vraag vaak terug komt.
Volgens mij gaat starten zelfs makkelijk als je een soort installatie kan vinden die de brandstof NOG een keertje voorverwarmd... Maar dit weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:57 schreef Konijn het volgende:
Hoi,
Ja ik rij nu al zo'n 6000km op zonnebloemolie, tot zover nog geen problemen gehad.
Je kunt op 100% ppo rijden als je een dieselmotor hebt die niet direct ingespoten is, en een bosch brandstofpomp heeft.
Alleen starten is wat moeilijker, maar als het blok eenmaal loopt is er niets aan de hand.
Wat maar weer aangeeft dat het de overheid puur te doen is om het geld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef smvs het volgende:
Het is legaal mits je weer accijns afdraagt via één of ander formulier, netto is het dan net zo duur als gewoon diesel tanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |