niet voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
"Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post"
Een dag niet geMTPeet, is een dag niet geleefdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
met goeie mtp, bereik je iets mee
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een dat niet geMTPeet, is een dag niet geleefd
1 kleine uiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
uuuuh olijven, knoflook, peterselie uuuuuh zout, peper, olie uuuuh zoiets (ik weet het nu ff niet meer)
mag i daar later op terug komen?
dat kanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
1 kleine ui
1 teentje knoflook
20 groene olijven met piment
1 eetlepel kappertjes
2 eetlepels tomatenpuree
2 theelepels Provençaalse kruiden,
zout,
peper
Voorbereiding:
Bereidingswijze: Bak, indien nodig, het stokbrood af in de oven. Pel een ui en snipper hem heel fijn. Pel 1 teentje knoflook en hak het heel fijn. Hak hierna de olijven en kappertjes fijn. Doe de ui, de knoflook, de olijven en de kappertjes in een kom. Voeg de tomatenpuree en 2 theelepels kruiden toe en meng het door elkaar. Breng de tapenade op smaak met zout en peper. Serveer de tapenade met het stokbrood. Vooral bij een aperitiefje laat stokbrood met tapenade zich heerlijk smaken.
Zoiets?
Zeer verontrustend jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
Waarschuwing voor de hoerenlopers onder ons
I got thatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik![]()
![]()
![]()
T was meer om de rest voor te zijn
Oww juist wel tomatenpuree, en in mijn geval iets minder olijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat kanalleen doe ik er nooit tomatenpuree door en nooit olijven met piment (beetje zonde vind ik dat)
hij is erachter gekomen dat 't einde nadert en dat hij nog veel moet doen wil hij een voldoende krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
draco, wat ben je stil vandaag!
je bent er alweer
ik miste jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
draco, wat ben je stil vandaag!
je bent er alweer
Net een sloppenwijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik miste je![]()
maar hoe vind je fuengirola?
ik hou niet zo van tomatenpuree. juist veel olijven! en olijfolie isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oww juist wel tomatenpuree, en in mijn geval iets minder olijven
olijfolie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |