Armstrong zit anders driekwart van het jaar te zeiken dat Ullrich dit of dat niet goed doet, of dat diens ploeg niet sterk genoeg is, of dat hij Botero niet ziet werken voor Ullrich en ander bladiebladiebla.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke concurrenten? Ik heb hem louter positieve dingen over bijvoorbeeld Ullrich horen zeggen... Pantani en hij mochten elkaar niet echt nee... Maar daarin gaf ik hem Armstrong toen ook wel enigsinds gelijk.
Ach, of Merckx je wel of niet mocht. Tegen hem had je sowieso weinig kans, als ie er zin an had.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Laten we zeggen dat Armstrong wel enkele Amerikaanse trekjes heeft.
Mocht Merckx je niet dan kon je het hele jaar beter niet op je fiets stappen.
Mja, maar Merckx die won wel gewoon 1/3 van de wedstrijden waaraan hij meedeed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Laten we zeggen dat Armstrong wel enkele Amerikaanse trekjes heeft.
Maar een Merckx of een Hinault, dat waren pas eikels vroeger... Die moest je echt niet tegen je hebben in het peloton. Heb je Armstrong tegen je dan heb je in de Tour een probleem. Mocht Merckx je niet dan kon je het hele jaar beter niet op je fiets stappen.
preciesquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, of Merckx je wel of niet mocht. Tegen hem had je sowieso weinig kans, als ie er zin an had.
Ik proef enige wrok dan wel andere negatieve gedachten over Armstrong, Lance is een echte Amerikaan dat niet vergeten moet worden. Hij heeft altijd een grote mond en overal een oordeel over, maar ook mag niet vergeten worden waar hij van terug is gekomen. Hij was op het randje van dood en om daarna op zo'n niveau terug te komen spreekt alleen maar van pure, ik zeg pure wilskracht. En volgens mij kan Der Jan daar een puntje aan zuigen, had Der Jan maar een tiende van de inzet van Lance, dan had hij met zijn talent al minstens drie maal de tour gewonnen. Overigens ook iets wat Lance beaamt, Der Jan heeft veel meer talent dan Lance, maar met alleen talent kom je er niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Armstrong zit anders driekwart van het jaar te zeiken dat Ullrich dit of dat niet goed doet, of dat diens ploeg niet sterk genoeg is, of dat hij Botero niet ziet werken voor Ullrich en ander bladiebladiebla.
En vorig jaar in de tour begon ik net echt respect voor 'm te krijgen, haalt 'ie zo'n uitermate kinderachtig geintje met Simeoni uit. Die dus niets over Armstrong gezegd heeft, maar iets over Ferrari, wat door de Gazetto dello Sport aan Armstrong gekoppeld is, en waarvoor Armstrong boos is tegen Simeoni.
En inderdaad dat geëmmer met Pantani altijd.
En toen Heras vertrok, was de eerste reactie van Armstrong: "ach, we hebben toch nooit zoveel aan hem gehad".
Ook zo lullig: altijd roepen dat je niet mag profiteren van andermans pech, maar als Mayo valt in een vlakke etappe, meteen vol gas doortrekken. En toen Beloki viel, heb ik 'm ook niet zien wachten, maar meteen de weg afsnijden en zo snel mogelijk op zijn fiets springen (die op dat moment dwars over de weg stond en waarbij Mayo 'm maar net kon ontwijken).
![]()
Da's waar. Of om met Godefroot te spreken: "als ik nou het hoofd van Zabel op het lichaam van Ullrich kon zetten, dan had ik al 7 keer de tour gewonnen".quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
had Der Jan maar een tiende van de inzet van Lance, dan had hij met zijn talent al minstens drie maal de tour gewonnen.
eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, dat van die kanker is ook al honderdduizend keer gezegd. Die vlieger gaat niet meer op. Laten we Armstrong nou gewoon onbjectief gaan beoordelen, zonder telkens die ziekte van hem er bij te halen.
Dat is waar, maar ik vind dat hij wel respect verdiend op de manier hoe hij kanker onder de aandacht van de mensen brengt en hoeveel miljoenen er dankzij hem naar kankeronderzoek e.d. gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, dat van die kanker is ook al honderdduizend keer gezegd. Die vlieger gaat niet meer op. Laten we Armstrong nou gewoon objectief gaan beoordelen, zonder telkens die ziekte van hem er bij te halen.
Ja, hij verdient lof voor al zijn charity - werkzaamheden, maar dat staat dan weer los van de sport.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind dat hij wel respect verdiend op de manier hoe hij kanker onder de aandacht van de mensen brengt en hoeveel miljoenen er dankzij hem naar kankeronderzoek e.d. gaan.
Dat mag, maar heeft niets met zijn prestaties als sportman, of gedrag in de wielersport te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind dat hij wel respect verdiend op de manier hoe hij kanker onder de aandacht van de mensen brengt en hoeveel miljoenen er dankzij hem naar kankeronderzoek e.d. gaan.
Absoluut mee eens, als ik nu naar wielrennen kijk denk ik niet elke keer oh wat knap van die jongen dat hij daarvan terug is gekomen, alleen om maar aan te geven welk karakter hij getoond heeft vind ik het nooit genoeg, ook de arbeid die hij er nu elk jaar in steekt is bewonderingswaardig, zoals gezegd had Ulle meerdere malen eerste gestaan en niet steeds die hatelijke tweede stek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, dat van die kanker is ook al honderdduizend keer gezegd. Die vlieger gaat niet meer op. Laten we Armstrong nou gewoon objectief gaan beoordelen, zonder telkens die ziekte van hem er bij te halen.
Niemand moet dat zijn, maar fan of niet, respect moet er wel zijn.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef Wombcat het volgende:
En ik ben al 7 jaar lang geen fan van Armstrong.
Als hij nalaat om respect voor anderen te tonen, hoef ik dat ook niet voor hem te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Niemand moet dat zijn, maar fan of niet, respect moet er wel zijn.....
wat Lance overigens ook niet altijd voor andere toont
Precies.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef Leatherface het volgende:
Ullrich meer talent dat Armstrong? Ik weet het niet. Ik vind Ullrich een coureur die een heel hoog niveau kan halen, maar wel erg eenzijdig is en zeker qua tempo in de bergen. Een beetje het Roddick - verhaal.
Armstrong is naar mijn idee veel diverser. Die kan wel tempoveranderingen aan. Kan ook groot en klein rijden. Meer een Federer dus.
1-dimensionaal zeg maar...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef Leatherface het volgende:
Ullrich meer talent dat Armstrong? Ik weet het niet. Ik vind Ullrich een coureur die een heel hoog niveau kan halen, maar wel erg eenzijdig is en zeker qua tempo in de bergen. Een beetje het Roddick - verhaal.
Hinault was natuurlijk ook buiten categorie hé, als die ruzie had met De Vlaeminck besloot die hem gewoon te pesten door in Parijs-Roubaix te gaan winnen, als die ruzie had met een paar sprinters besloot die hen gewoon in de massaspurt op de Champs Elysees te gaan kloppen ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mja, maar Merckx die won wel gewoon 1/3 van de wedstrijden waaraan hij meedeed.
Hinault ging zelf op kop rijden als 'ie vond dat iemand anders niet mocht winnen. Armstrong zorgt er dan meestal alleen maar voor dat de ander verliest.
Bravoquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die hetze tegen Armstrong. Vind het jammer dat iemand die zo professioneel met zijn sport bezig is zo weinig respect krijgt, iemand als Ullrich daarintegen die jarenlang door gebrek aan motivatie kilo's te zwaar is en daardoor minder in vorm is wordt door velen op handen gedragen.
En het blijft gewoon ongelovelijk knap wat ie gepresteerd heeft na zijn ziekte. En ik gun hem een eervol afscheid, heeft ie verdiend. Het is een levende legende.
Zijn actie met simeone vond ik toch wel vrij arrogantquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:19 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Bravo
Helemaal jouw mening
De kleingeesten die het over de arrogante Armstrong hebben moeten hun minderwaardigheidscomplex maar eens laten anaylseren.
Die hele actie was erg ongepast vond ik. Simeoni moest onder ede een verklaring afleggen over Dr. Michele Ferrari. Dat de Italiaanse schandaalpers meteen weer sappige verhalen over Lance ophangt kun je hem niet verwijten. Sowieso staan Armstrong zijn betrekkingen los van Simeoni zijn betrekkingen met Ferrari.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zijn actie met simeone vond ik toch wel vrij arrogant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |