Die kan het ook wel eens leuk gaan doen in de Tour, ook een leuke knecht bij zich, Pereiro. Ik neem tenminste aan dat Landis de kopman wordt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
Floyd Landis, bij Phonak.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Rijdt Sevilla trouwens bij T-Mobile nu??
Dat is altijd bij die knechten van Armstrong die voor eigen glorie gaan, eerder al die Roberto Heras en ik meen nog een Amerikaan daarvoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef 9christensen het volgende:
Zal wel weer tegenvallen net als Hamilton
Heras had al de Vuelta gewonnen voordat 'ie voor Armstrong begon te werken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is altijd bij die knechten van Armstrong die voor eigen glorie gaan, eerder al die Roberto Heras en ik meen nog een Amerikaan daarvoor.
Ik betwijfel of Pereiro voor Landis gaat knechen. Pereiro werd immers vorig jaar tiende, terwijl Landis nog moet bewijzen een goed klassement te kunnen rijden. Als hij veel sterker blijkt te zijn, zal Pereiro zich wel moeten opofferen, maar ik denk dat ze op het begin samen kopman zijn (met Botero).quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kan het ook wel eens leuk gaan doen in de Tour, ook een leuke knecht bij zich, Pereiro. Ik neem tenminste aan dat Landis de kopman wordt..
Jaja, maar ze kunnen beter alles op Ullrich zetten om een kans te maken tegen Lance. Gewoon stuk voor stuk gaan demarrerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Hm, als die in vorm raakt zitten ze daar ook goed hoor..
Vino, Klöden, Ullrich, Sevilla...
Vroeg aanvallen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jaja, maar ze kunnen beter alles op Ullrich zetten om een kans te maken tegen Lance. Gewoon stuk voor stuk gaan demarreren
Ach, Savoldelli, Popovich, Azevedo, Beltran houden het tempo zo hoop dat niemand kan demarreren!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jaja, maar ze kunnen beter alles op Ullrich zetten om een kans te maken tegen Lance. Gewoon stuk voor stuk gaan demarreren
Ja zo ging het idd steeds. Ben je voor Armstrong ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, Savoldelli, Popovich, Azevedo, Beltran houden het tempo zo hoop dat niemand kan demarreren!![]()
Ik word altijd zo moe van die hetze tegen Armstrong. Vind het jammer dat iemand die zo professioneel met zijn sport bezig is zo weinig respect krijgt, iemand als Ullrich daarintegen die jarenlang door gebrek aan motivatie kilo's te zwaar is en daardoor minder in vorm is wordt door velen op handen gedragen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja zo ging het idd steeds. Ben je voor Armstrong ofzo?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die hetze tegen Armstrong. Vind het jammer dat iemand die zo professioneel met zijn sport bezig is zo weinig respect krijgt, iemand als Ullrich daarintegen die jarenlang door gebrek aan motivatie kilo's te zwaar is en daardoor minder in vorm is wordt door velen op handen gedragen.
En het blijft gewoon ongelovelijk knap wat ie gepresteerd heeft na zijn ziekte. En ik gun hem een eervol afscheid, heeft ie verdiend. Het is een levende legende arrogante klootzak.
Hoezo? Interview met Mart Smeets wel eens gezien? Vond ik hem juist heel sympathiek overkomen.quote:
Vanwege de manier waarop hij over zijn concurrenten spreekt en die behandeld. Ik heb er al (meerdere malen) uitgebreid over gepost in het Lance Armstrongtopic en andere topics.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Interview met Mart Smeets wel eens gezien? Vond ik hem juist heel sympathiek overkomen.
Je hebt wel gelijk. Hij is natuurlijk DE renner in de Tour de laatste jaren. Respect heb ik er ook wel voor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die hetze tegen Armstrong. Vind het jammer dat iemand die zo professioneel met zijn sport bezig is zo weinig respect krijgt, iemand als Ullrich daarintegen die jarenlang door gebrek aan motivatie kilo's te zwaar is en daardoor minder in vorm is wordt door velen op handen gedragen.
En het blijft gewoon ongelovelijk knap wat ie gepresteerd heeft na zijn ziekte. En ik gun hem een eervol afscheid, heeft ie verdiend. Het is een levende legende.
Welke concurrenten? Ik heb hem louter positieve dingen over bijvoorbeeld Ullrich horen zeggen... Pantani en hij mochten elkaar niet echt nee... Maar daarin gaf ik hem Armstrong toen ook wel enigsinds gelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanwege de manier waarop hij over zijn concurrenten spreekt en die behandeld. Ik heb er al (meerdere malen) uitgebreid over gepost in het Lance Armstrongtopic en andere topics.
Ohja uiteraard. Maar goed ik zou het ook zo doen als ik hem was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Hij is natuurlijk DE renner in de Tour de laatste jaren. Respect heb ik er ook wel voor.
Alleen wil ik eens spanning zien en hoop elk jaar weer op iemand die hem echt kan bedreigen.
Zoals in de bergetappe's.. die ploeg beheerst gewoon alles en iedereen.
daarom hoop ik ook een keer op een inzinking in een bergetappequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja uiteraard. Maar goed ik zou het ook zo doen als ik hem was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |