Jan heeft toch ook liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:18 schreef CANARIS het volgende:
Ik heb er weer zin in
Ik gok dit keer op Ulrich
Jan ist Heiß en armstrong heeft liefdesverdiet.
Armstrong, Mayo en Valverde en word het podium, mag je ze zelf in de goede volgorde zetten...!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef macondo het volgende:
Iban Mayo is voor mij geen titelkandidaat. Niet stabiel genoeg in alle etappes.
Nee Hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jan heeft toch ook liefdesverdriet?
Ik gok op een verrassende Cunego.
Preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Ereinion het volgende:
Mooie OP.
Erg weinig zware bergetappes, maar 1 echt zware, en 2 andere waar ook wat tijdsverschillen zullen zijn. Ik denk echt dat je een goede tijdrijder moet zijn om op het podium te komen (en dat zijn Mayo en Valverde zeker niet).
Ja dat was de tijd dat Indurain 4 minuten pakte op de nummer 2!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef CANARIS het volgende:
die laatste tijdrit met 55 km is weer te kort om echte spanning te brengen.
Jammer dat ze tijdritten met 70+ KM niet meer aandurven.
belachelijke regel iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef gorgg het volgende:
Yep, dat het tweede team maar maximaal 20sec kon verliezen, het derde maximaal 40'', oid.... en maximaal 3'
En dat als er een renner 1sec na zijn team binnenkwam dat die dan het reëele tijdsverlies werd toegekend en dus wel heel veel tijd kon verliezen. (verloor Simoni vorig jaar op deze manier niet heel wat tijd?)
Ik dacht dat er sprake van was dat men dit alweer ging afschaffen, maar weet niet wat er van geworden is eigenlijk.
In 1989 zat er ook zo'n lange tijdrit in, Lemond kwam toen ijzersterk terug na zijn jachtincident met z'n triatlonstuur. Grote kans dat hij daar de 8 noodzakelijke seconden pakte die hij uiteindelijk nodig had om Fignon voor te blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef CANARIS het volgende:
De laatste tijdrit van 1989 (waar Lemond de tour won) was maar een kilometer of 24,25.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
In 1989 zat er ook zo'n lange tijdrit in, Lemond kwam toen ijzersterk terug na zijn jachtincident met z'n triatlonstuur. Grote kans dat hij daar de 8 noodzakelijke seconden pakte die hij uiteindelijk nodig had om Fignon voor te blijven.
Pff, 70 kilometer, dat is toch niks. In '47 hadden ze tenminste een tijdrit van 140 kilometer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef CANARIS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |