Isabella en Yasmin waren gisteren toch bij haar langsgeweest?? Oh nee lama, heb het zelf ook gemist bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik kan het vandaag niet zien.
Gister was er niets nieuws he rond het Nina gebeuren?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef BVO het volgende:Ik ben wel benieuwd naar de bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
De vooruitzichten in de bladen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de bron![]()
waar heb je die voor nodig. op je site vermeld je dat jullie hem allang hebben. das dus gelul.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:16 schreef Perrow het volgende:
Sophie Drossaers keert inderdaad terug in GTST. Als je het niet gelooft? Check 24 juni maar. En het staat ook in de TVFilmgids, daar staat ook de cliffhangerfoto in.
Yasmin en Stefano geschrokken in de auto! Kan iemand die scannen en posten?
Ik heb hem inderdaad, uit de TVFilmgids, anders zou ik de vooruitzichten niet hebben, wat dom van je om daarover niet na te denken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
waar heb je die voor nodig. op je site vermeld je dat jullie hem allang hebben. das dus gelul.
wat dom om jezelf zo voor paal te zetten. Whahahaha !!!
BTW ik vraag me af of Hannie terugkeert, anders zou er wel gestaan hebben dat Sjors oog in oog staat met de moordenaar van haar vader. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet terugkeert maar gewoon Dian Alberts de persoon is waar het om gaat. Maar ja we will see.
lul niet zo stom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:45 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad, uit de TVFilmgids, anders zou ik de vooruitzichten niet hebben, wat dom van je om daarover niet na te denken.![]()
Kan iemand hem scannen?![]()
Flikker eens op Orgi.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:45 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad, uit de TVFilmgids, anders zou ik de vooruitzichten niet hebben, wat dom van je om daarover niet na te denken.![]()
Kan iemand hem scannen?![]()
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef digispeed het volgende:
--
Volgens geruchten gaat Valerie 24 juni al dood, dus dan is de nieuwe familie er alquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef digispeed het volgende:
WOW ZOU DIT WAAR ZIJN
IK BEN SUPERFAN VAN MARIANNE VLOETGRAVEN.
DIT STAAT OP http://tvvrouwenonline.web-log.nl/
Primeur: Fam Nijenhuis nieuw in GTST en meer GTST
--------------------------------------------------------------------------------
Vanaf oktober 2005 gaan we kennis maken met de nieuwe familie Nijenhuis in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Moeder Ellen, gespeeld door Marianne Vloetgraven (foto) die we allemaal kennen als loeder Sylvia in de soap Goudkust, Vader Bram, gespeeld door Hayo Bruins die we vooral kennen uit de musical Mamma Mia, en zoon Jim, gespeeld door de nog onbekende nieuwe GTST hunk Daan Coolen. De familie lijkt het niet makkelijk te hebben als Bram zijn baan kwijt is als hotelmanager in Frankrijk en Ellen ook nog eens haar moeder verliest (kort gespeeld door Guusje Broks bekend van Vrouwenvleugel). Valerie (Elle van Rijn) is de redder in noot als zij op wil stappen bij de Rozenboom en Bram daar aan de slag kan als hotelmanager. Maar dan lijkt ook dat helemaal mis te gaan wanneer de Rozenboom in rook op gaat en er slachtoffers gaan vallen. Volgens de laatste geruchten komt Valerie hierbij om het leven. Zoon Jim krijgt veel te doen met Nina Sanders (Marly van der Velden) als zij elkaar tegenkomen in de Spot. De Spot is een nieuwe disco in GTST waar Sjors (Inge Schrama) gaat werken als Janine (Caroline de Bruijn) haar niet meer nodig heeft als au-pair. Ellen is het niksdoen helemaal zat en wil graag aan de slag. Ludo Sanders (Erik de Vogel) lijkt haar aan aan baan te helpen maar of dat zo slim is?
© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
misschien is het wel niet waar, maar wilde jullie even delen in deze info.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Volgens geruchten gaat Valerie 24 juni al dood, dus dan is de nieuwe familie er al?
De vooruitzichten die er staan kloppen wel, dus de 24e komt er iemand in Sjors leven die haar meer over Frits en zijn dood kan vertellen. Lijkt me vrij logisch als dat Hannie is... misschien dat dan eindelijk ook Dian terugkeert. Dan ook nog die familie die jij net postte en het kan nog eens érg leuk gaan worden...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
misschien is het wel niet waar, maar wilde jullie even delen in deze info.
En orgi/perrow/ikke/weetikveelhoediesukkelheet geeft volgens mij geen goede info op zijn site.
Ik geloof er niks van dat Hanny terugkeert. Er is geen enkele reden om haar terug te laten keren.
heb een hele tijd niet echt serieus gekeken nadat Martine vertrokken was maar als Chris Jolles of Marianne Vloetgraven in GTST gaat spelen, dan ga ik zeker weer kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
De vooruitzichten die er staan kloppen wel, dus de 24e komt er iemand in Sjors leven die haar meer over Frits en zijn dood kan vertellen. Lijkt me vrij logisch als dat Hannie is... misschien dat dan eindelijk ook Dian terugkeert. Dan ook nog die familie die jij net postte en het kan nog eens érg leuk gaan worden....
wil je me dood ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is dat je hier niet iemand mag dood wensen maar ik denk het wel
De 24ste klinkt als de cliff klopt dat?
Vind het vaag Ludo die zo wel Valerie als Isabella laat verdwijnen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus toch gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat de reden dat Laura een half jaar uit de serie vertrekt
Ik kom er ook nooitquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Perrow het volgende:
Marian komt helemaal niet in GTST, dat hebben ze gepost zodat wij het overnamen en dat hun dan een bewijs hadden.
En als jullie de site zo walgelijk vinden, kom er dan niet meer.![]()
Ik doelde niet op jouquote:
Is goed als jij van een brug af springtquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Perrow het volgende:
Marian komt helemaal niet in GTST, dat hebben ze gepost zodat wij het overnamen en dat hun dan een bewijs hadden.
En als jullie de site zo walgelijk vinden, kom er dan niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |