abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:09:20 #101
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27749044
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:

[..]

.

Ik kan het vandaag niet zien .

Gister was er niets nieuws he rond het Nina gebeuren?
Isabella en Yasmin waren gisteren toch bij haar langsgeweest?? Oh nee lama, heb het zelf ook gemist bedenk ik me nu. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27749188
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef BVO het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd naar de bron
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:15:25 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27749203
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar de bron
De vooruitzichten in de bladen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:16:24 #104
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_27749229
Sophie Drossaers keert inderdaad terug in GTST. Als je het niet gelooft? Check 24 juni maar. En het staat ook in de TVFilmgids, daar staat ook de cliffhangerfoto in.

Yasmin en Stefano geschrokken in de auto! Kan iemand die scannen en posten?
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:32:36 #105
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27749658
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:16 schreef Perrow het volgende:
Sophie Drossaers keert inderdaad terug in GTST. Als je het niet gelooft? Check 24 juni maar. En het staat ook in de TVFilmgids, daar staat ook de cliffhangerfoto in.

Yasmin en Stefano geschrokken in de auto! Kan iemand die scannen en posten?
waar heb je die voor nodig. op je site vermeld je dat jullie hem allang hebben. das dus gelul.
wat dom om jezelf zo voor paal te zetten. Whahahaha !!!

BTW ik vraag me af of Hannie terugkeert, anders zou er wel gestaan hebben dat Sjors oog in oog staat met de moordenaar van haar vader. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet terugkeert maar gewoon Dian Alberts de persoon is waar het om gaat. Maar ja we will see.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_27749722
Jeezus, dat wordt spannend die week! Heb er zin in ..
pi_27749856
Indeed
Correct en tevens juist...
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:45:39 #108
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_27750018
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef digispeed het volgende:

[..]

waar heb je die voor nodig. op je site vermeld je dat jullie hem allang hebben. das dus gelul.
wat dom om jezelf zo voor paal te zetten. Whahahaha !!!

BTW ik vraag me af of Hannie terugkeert, anders zou er wel gestaan hebben dat Sjors oog in oog staat met de moordenaar van haar vader. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet terugkeert maar gewoon Dian Alberts de persoon is waar het om gaat. Maar ja we will see.
Ik heb hem inderdaad, uit de TVFilmgids, anders zou ik de vooruitzichten niet hebben, wat dom van je om daarover niet na te denken.

Kan iemand hem scannen?
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_27750040
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef BVO het volgende:

[..]

De vooruitzichten in de bladen.
Okee da's wel betrouwbaar
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:47:40 #110
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27750079
WOW ZOU DIT WAAR ZIJN
IK BEN SUPERFAN VAN MARIANNE VLOETGRAVEN.

DIT STAAT OP http://tvvrouwenonline.web-log.nl/

Primeur: Fam Nijenhuis nieuw in GTST en meer GTST

--------------------------------------------------------------------------------

Vanaf oktober 2005 gaan we kennis maken met de nieuwe familie Nijenhuis in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Moeder Ellen, gespeeld door Marianne Vloetgraven (foto) die we allemaal kennen als loeder Sylvia in de soap Goudkust, Vader Bram, gespeeld door Hayo Bruins die we vooral kennen uit de musical Mamma Mia, en zoon Jim, gespeeld door de nog onbekende nieuwe GTST hunk Daan Coolen. De familie lijkt het niet makkelijk te hebben als Bram zijn baan kwijt is als hotelmanager in Frankrijk en Ellen ook nog eens haar moeder verliest (kort gespeeld door Guusje Broks bekend van Vrouwenvleugel). Valerie (Elle van Rijn) is de redder in noot als zij op wil stappen bij de Rozenboom en Bram daar aan de slag kan als hotelmanager. Maar dan lijkt ook dat helemaal mis te gaan wanneer de Rozenboom in rook op gaat en er slachtoffers gaan vallen. Volgens de laatste geruchten komt Valerie hierbij om het leven. Zoon Jim krijgt veel te doen met Nina Sanders (Marly van der Velden) als zij elkaar tegenkomen in de Spot. De Spot is een nieuwe disco in GTST waar Sjors (Inge Schrama) gaat werken als Janine (Caroline de Bruijn) haar niet meer nodig heeft als au-pair. Ellen is het niksdoen helemaal zat en wil graag aan de slag. Ludo Sanders (Erik de Vogel) lijkt haar aan aan baan te helpen maar of dat zo slim is?

© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:49:58 #111
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27750156
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:45 schreef Perrow het volgende:

[..]

Ik heb hem inderdaad, uit de TVFilmgids, anders zou ik de vooruitzichten niet hebben, wat dom van je om daarover niet na te denken.

Kan iemand hem scannen?
lul niet zo stom.
vorige week meldde jou site al dat jullie hem hadden, maar niet mochten plaatsen.
Je had hem gewoon nog niet !!! Looser !
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:51:59 #112
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27750220
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:45 schreef Perrow het volgende:

[..]

Kan iemand hem scannen?
Flikker eens op Orgi. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:53:50 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27750282
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef digispeed het volgende:
--
Klinkt leuk!
Vooral Marianne van Vloetgraven .
Die samenwerkend met Ludo, eventueel nog wat ruzieënd met Suzan (Sylvia en Yvette weer samen. )... zou super zijn. .
pi_27750437
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef digispeed het volgende:
WOW ZOU DIT WAAR ZIJN
IK BEN SUPERFAN VAN MARIANNE VLOETGRAVEN.

DIT STAAT OP http://tvvrouwenonline.web-log.nl/

Primeur: Fam Nijenhuis nieuw in GTST en meer GTST

--------------------------------------------------------------------------------

Vanaf oktober 2005 gaan we kennis maken met de nieuwe familie Nijenhuis in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Moeder Ellen, gespeeld door Marianne Vloetgraven (foto) die we allemaal kennen als loeder Sylvia in de soap Goudkust, Vader Bram, gespeeld door Hayo Bruins die we vooral kennen uit de musical Mamma Mia, en zoon Jim, gespeeld door de nog onbekende nieuwe GTST hunk Daan Coolen. De familie lijkt het niet makkelijk te hebben als Bram zijn baan kwijt is als hotelmanager in Frankrijk en Ellen ook nog eens haar moeder verliest (kort gespeeld door Guusje Broks bekend van Vrouwenvleugel). Valerie (Elle van Rijn) is de redder in noot als zij op wil stappen bij de Rozenboom en Bram daar aan de slag kan als hotelmanager. Maar dan lijkt ook dat helemaal mis te gaan wanneer de Rozenboom in rook op gaat en er slachtoffers gaan vallen. Volgens de laatste geruchten komt Valerie hierbij om het leven. Zoon Jim krijgt veel te doen met Nina Sanders (Marly van der Velden) als zij elkaar tegenkomen in de Spot. De Spot is een nieuwe disco in GTST waar Sjors (Inge Schrama) gaat werken als Janine (Caroline de Bruijn) haar niet meer nodig heeft als au-pair. Ellen is het niksdoen helemaal zat en wil graag aan de slag. Ludo Sanders (Erik de Vogel) lijkt haar aan aan baan te helpen maar of dat zo slim is?

© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
Volgens geruchten gaat Valerie 24 juni al dood, dus dan is de nieuwe familie er al ?
Correct en tevens juist...
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:00:12 #115
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27750471
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Volgens geruchten gaat Valerie 24 juni al dood, dus dan is de nieuwe familie er al ?
misschien is het wel niet waar, maar wilde jullie even delen in deze info.
En orgi/perrow/ikke/weetikveelhoediesukkelheet geeft volgens mij geen goede info op zijn site.
Ik geloof er niks van dat Hanny terugkeert. Er is geen enkele reden om haar terug te laten keren.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:02:05 #116
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27750536
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef digispeed het volgende:

[..]

misschien is het wel niet waar, maar wilde jullie even delen in deze info.
En orgi/perrow/ikke/weetikveelhoediesukkelheet geeft volgens mij geen goede info op zijn site.
Ik geloof er niks van dat Hanny terugkeert. Er is geen enkele reden om haar terug te laten keren.
De vooruitzichten die er staan kloppen wel, dus de 24e komt er iemand in Sjors leven die haar meer over Frits en zijn dood kan vertellen. Lijkt me vrij logisch als dat Hannie is... misschien dat dan eindelijk ook Dian terugkeert. Dan ook nog die familie die jij net postte en het kan nog eens érg leuk gaan worden... .
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:05:03 #117
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27750652
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef BVO het volgende:

[..]

De vooruitzichten die er staan kloppen wel, dus de 24e komt er iemand in Sjors leven die haar meer over Frits en zijn dood kan vertellen. Lijkt me vrij logisch als dat Hannie is... misschien dat dan eindelijk ook Dian terugkeert. Dan ook nog die familie die jij net postte en het kan nog eens érg leuk gaan worden... .
heb een hele tijd niet echt serieus gekeken nadat Martine vertrokken was maar als Chris Jolles of Marianne Vloetgraven in GTST gaat spelen, dan ga ik zeker weer kijken
pi_27752037
Het is dat je hier niet iemand mag dood wensen maar ik denk het wel
De 24ste klinkt als de cliff klopt dat?

Vind het vaag Ludo die zo wel Valerie als Isabella laat verdwijnen
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:50:34 #119
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27752412
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is dat je hier niet iemand mag dood wensen maar ik denk het wel
De 24ste klinkt als de cliff klopt dat?

Vind het vaag Ludo die zo wel Valerie als Isabella laat verdwijnen
wil je me dood ?
pi_27752506
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef BVO het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik heb dus toch gelijk is dat de reden dat Laura een half jaar uit de serie vertrekt
pi_27752536
Zo, het wordt wel spannend zeg .
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:03:25 #122
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_27752926
Marian komt helemaal niet in GTST, dat hebben ze gepost zodat wij het overnamen en dat hun dan een bewijs hadden.

En als jullie de site zo walgelijk vinden, kom er dan niet meer.
pi_27753547
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Perrow het volgende:
Marian komt helemaal niet in GTST, dat hebben ze gepost zodat wij het overnamen en dat hun dan een bewijs hadden.

Ik kom er ook nooit
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_27754027
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:50 schreef digispeed het volgende:

[..]

wil je me dood ?
Ik doelde niet op jou
Do it again now
pi_27754041
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Perrow het volgende:

Is goed als jij van een brug af springt
Do it again now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')