Ow ja, op die manier. Dan zou ik misschien ook geen gebruiken.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:12 schreef amaranta het volgende:
Ik gooi alles onder in het mandje. En in het tasje wat bij de wielen hangt.
(quinny buzz)
De rest stop ik in min eigen handtas.
Toch lastig als het kindje op een zaterdagnacht ofzo wordt geboren en zichzelf niet warm kan houden zoals Demi.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:12 schreef amaranta het volgende:
Ik gooi alles onder in het mandje. En in het tasje wat bij de wielen hangt.
(quinny buzz)
De rest stop ik in min eigen handtas.
Maarja, in dat geval zou ik 1 kruik kopen en evt een 2de bijhalen na de geboorte.
net als spijkertuinbroekjes bij kleintjesquote:Spijkerbroekjes in maat 56 die je krijgt van kraamvisite, de stof is zo stug kind lijkt in een dwangbuis te zitten.
en hetzelfde geldt voor van die joggingjasjes met een capuchon. Is niet handig als je de hele dag ligtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef pinquit het volgende:
[..]
net als spijkertuinbroekjes bij kleintjesze liggen constant, dus dat flapding aan de voorkant zit de hele tijd tegen de kin aan, al dan niet eroverheen.
en als je baby een lekkere speknek heeft kan je beter ook geen truitjes met kraagjes of ritsjes doenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
en hetzelfde geldt voor van die joggingjasjes met een capuchon. Is niet handig als je de hele dag ligt
Ik vond het ook erg irritant dat ie zo snel omklapt en dat je nergens een boodschapje kwijt kunt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef amaranta het volgende:
Nadeel van de Quinnyzap is dat er maar 1 stand opzit. Verder super fijn wagentje. Mijn neefje 'rijdt' erin.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
en als je baby een lekkere speknek heeft kan je beter ook geen truitjes met kraagjes of ritsjes doen
Mijn tip: voor je je kind laat eten al zijn kleertjes uittrekken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
en als je baby peuter een lekkere speknek heeft kan je beter ook geen truitjes met kraagjes of ritsjes doen
Mijn tip, zet je kind in de kinderstoel in de douche en geef hem daar te eten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn tip: voor je je kind laat eten al zijn kleertjes uittrekken!
Dat doe ik dan met mijn mouw.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef PM-girl het volgende:
Andere, nieuw ontdekte tip: neem altijd, overal, zakdoekjes mee. naar toe. Vooral in supermarkten waar niets hangt om een leuke snottenbel mee af te vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |