net als spijkertuinbroekjes bij kleintjesquote:Spijkerbroekjes in maat 56 die je krijgt van kraamvisite, de stof is zo stug kind lijkt in een dwangbuis te zitten.
en hetzelfde geldt voor van die joggingjasjes met een capuchon. Is niet handig als je de hele dag ligtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef pinquit het volgende:
[..]
net als spijkertuinbroekjes bij kleintjesze liggen constant, dus dat flapding aan de voorkant zit de hele tijd tegen de kin aan, al dan niet eroverheen.
en als je baby een lekkere speknek heeft kan je beter ook geen truitjes met kraagjes of ritsjes doenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
en hetzelfde geldt voor van die joggingjasjes met een capuchon. Is niet handig als je de hele dag ligt
Ik vond het ook erg irritant dat ie zo snel omklapt en dat je nergens een boodschapje kwijt kunt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef amaranta het volgende:
Nadeel van de Quinnyzap is dat er maar 1 stand opzit. Verder super fijn wagentje. Mijn neefje 'rijdt' erin.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
en als je baby een lekkere speknek heeft kan je beter ook geen truitjes met kraagjes of ritsjes doen
Mijn tip: voor je je kind laat eten al zijn kleertjes uittrekken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
en als je baby peuter een lekkere speknek heeft kan je beter ook geen truitjes met kraagjes of ritsjes doen
Mijn tip, zet je kind in de kinderstoel in de douche en geef hem daar te eten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn tip: voor je je kind laat eten al zijn kleertjes uittrekken!
Dat doe ik dan met mijn mouw.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef PM-girl het volgende:
Andere, nieuw ontdekte tip: neem altijd, overal, zakdoekjes mee. naar toe. Vooral in supermarkten waar niets hangt om een leuke snottenbel mee af te vegen
omklapt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg irritant dat ie zo snel omklapt en dat je nergens een boodschapje kwijt kunt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat doe ik dan met mijn mouw.![]()
Tip: Zorg dat je altijd iets met lange mouwen aanhebt.
quote:tip: ga als je kind in de supermarkt een snottebel heeft naar het schap met de zakdoekjes en koop er een paar
I know!quote:
Snoetenpoetsers!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mijn tip, zet je kind in de kinderstoel in de douche en geef hem daar te eten.![]()
Andere, nieuw ontdekte tip: neem altijd, overal, zakdoekjes mee. naar toe. Vooral in supermarkten waar niets hangt om een leuke snottenbel mee af te vegen
als je kruiken leent, controleer dan van tevoren of het rubber van de sluitdop niet lekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef marlieske het volgende:
Ooh ja en wil je geen 2 kruiken kopen, dan leen ze van een goede vriendin of familie die een kindje hebben gehad.
Ik had 2 kruiken te leen en niet nodig gehad, maar tis toch fijn als ze start klaar liggen.
Gadver Bix, zo klinkt het echt heel erg vies.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef bixister het volgende:
hier heb ik daar lange tijd standaard een paar van die 'spuugdoekjes' voor in m'n tas gehad. (en ja, soms gaan ze inderdaad klassiek-fout vergezeld van een klodder moederspuug.![]()
). maar meestal zijn ze droog al afdoend. papieren zakdoekjes vinden ze vaak niet zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |