Mag ik je even heel erg bedanken voor deze tip!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
lingerienetje voor de babysokjes
(want die verdwijnen altijd in de wasmachine )
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:16 schreef jessie het volgende:
Githa zo'n waskom zat bij ons niet bij het badje. Ik heb het appart aangeschaft en vond het ideaal. Dan kon ik ze op de commode wassen. Hier gingen en gaan ze niet elke dag in badje (slecht voor t huidje) En zo kon ik dan wel t gezichtje en de billetjes wassen. Ik heb dat nog vaker gebruikt in t begin als dat badje.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:35 schreef Mammietje het volgende:
Ik mis nog het neusontstoppertje en een lange pinknagel!
Dat laatste is heel herkenbaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef Saffier het volgende:
In dat lingerienetje gaan braaf alle sokjes, werkt geweldig, vooral omdat je die sokjes dus NIET in de droger moet stoppen, want dan passen ze echt nóóit meer! is het alleen wel handig als je dat netje dan ook wel in de wasmachine kiepert, want anders worden die sokjes nooit gewassen![]()
Zo zie je maar hoe persoonlijk die dingen zijn: 1 toeschietreflex, en ik kon me weer verkleden met die katoenen zoogcompressen. Goede (en durequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:18 schreef Jelief het volgende:
Als je zoogcompressen gebruitk: Investeer in de katoenen versie. Ik heb staan dubben of ik het zou doen want ze zijn best prijzig maar ik ben nu erg blij dat ik niet steeds een nieuwe doos hoef te kopen enze redden het prima om mijn kleding een hele dag droog te houden.
bedoel je dan wegwerpgevallen? Tips voor een merk?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Gaoxing het volgende:
Zo zie je maar hoe persoonlijk die dingen zijn: 1 toeschietreflex, en ik kon me weer verkleden met die katoenen zoogcompressen. Goede (en dure) kunststofmaandverbandachtige compressen deden het wel heel goed.
Wat ik er toen niet bij heb verteld is dat ik tijdens het voeden vaak een spuugdoekje in mijn bh deed en later die opvangschelpen van Avent. Die schelpen gebruik ik nu nog trouwens anders hou ik het niet droog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe persoonlijk die dingen zijn: 1 toeschietreflex, en ik kon me weer verkleden met die katoenen zoogcompressen. Goede (en dure) kunststofmaandverbandachtige compressen deden het wel heel goed.
die schelpen schijnen het lekken/ de tsr wel te stimuleren he. bij mij werkte het althans wel zo: met avent-schelpen lekte ik vele malen meer dan zonder. ik las later pas dat dit dus een bij-verschijnsel van die schelpen kan zijn. bij anna maar niet meer gebruikt, en veeel minder last.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:12 schreef Jelief het volgende:
[..]
Wat ik er toen niet bij heb verteld is dat ik tijdens het voeden vaak een spuugdoekje in mijn bh deed en later die opvangschelpen van Avent. Die schelpen gebruik ik nu nog trouwens anders hou ik het niet droog.
In die van ons helaas niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef bixister het volgende:
handig baloe!
maar: in babybadjes zit toch meestal al een gat?
waar komt het water vandaan en waar gaat het naar toe?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Baloetjuh het volgende:
Ik heb hem nog niet kunnen gebruiken (ze zitten nog in mn buik)
Maar mijn vader heeft het baby badje op een oud bureau gezet.
Een gat in het badje en het bureau geboord, een afvoerslang gemonteerd.
Een douchekop boven het badje geplaatst, zo hoef je niet te slepen met emmers, of een badje vol met water. Het is zo leeg.
En het badje kan niet omvallen doordat het vast zit dus geen waterballet!
Heerlijk zo'n handige pa!![]()
zo diep is dat toch niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:31 schreef bixister het volgende:
lady-wrb: voor de diepere vragen des levens!![]()
Het water komt vanuit de badkamer door de muur.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar komt het water vandaan en waar gaat het naar toe?
Volgens mij staan er in dat topic wel wat ervaringen met de fietskar hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:47 schreef D_D_T het volgende:
JA als ze zelf kan fietsen kan ze mooi voor, naast of achter fietsen.
Maar had voor de grotere afstanden een fiets-aanhangkar in gedachten.
Leek me wel handig nu ze nog niet kan zitten en straks voor de wat grotere afstanden.
Charmant, 2 vierkantjes die je door je shirt ziet pieken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef Angel22 het volgende:
Ik haalde gewoon dun maandverband van Schlecker ( die zijn katoenig) en knipte die doormidden en plakte ze vast in me beha... Geen verschuifpartijen en ze nemen veel meer op dan die "originele" dingen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:20 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ook al een paar keer naar die bakjes zitten kijken.. (op de website dan), maar kan ik die gewoon aan elke commode hangen? Ik heb bijv. geen opstaande rand, maar gewoon een vlakke plank.
oftewel: laat eens zien (foto!) hoe dat bij jullie hangen please?
Ik vind poepluiers niet op de babykamer horen. Vroeg of laat gaat dat toch stinken. Ik kan me bepaalde uitzonderingen best indenken, maar persoonlijk lijkt het me prettiger om die stinkluiers weg te werpen ergens anders in huis of direct in de container.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben een vuilnisbakje van de ikea dat je aan de commode kunt hangen. Echt ideaal voor vieze luiers. Je kunt er makkelijk bij en omdat het best klein is, moet je het zakje verwisselen voordat het gaat stinken. Aan de andere kant hangt een mandje uit dezelfde serie waar de vochtige doekjes mooi inpassen. Handig spul.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:47 schreef jessie het volgende:
Ik las in de snelligheid even in het vriesvak![]()
![]()
Of je gebruikt een Diaper Champquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:33 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik vind poepluiers niet op de babykamer horen. Vroeg of laat gaat dat toch stinken. Ik kan me bepaalde uitzonderingen best indenken, maar persoonlijk lijkt het me prettiger om die stinkluiers weg te werpen ergens anders in huis of direct in de container.
das irritant inderdaad, verder vind ik die doekjes ok.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef MeNicole het volgende:
Wij hadden ook eerst doekjes van de kruidvat maar die vind ik helemaal niks. Ze blijven allemaal zo aan elkaar plakken. Ik kan niet met een hand een doekje pakken dus je moet als er een poepluier is er eerst wat uithalen en daarna pas verschonen met als resultaat dat je altijd of te veel of te weinig doekjes eruit haalt![]()
Die hebben wij sinds een aantal maanden. Bevalt heel goed! Idd snel vol, maar ja. Staat in de bijkeuken/schuur. Verschoon Kim toch vaak beneden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:53 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Of je gebruikt een Diaper Champ
Wij moeten het hele huis door, naar buiten, en dan de schuur in, om een luier in de container te gooien. Dit is voor ons dus een uitkomst...
Maar was zijn die dingen snel vol. En onze container dus ook! Gelukkig hebben we hier ergens luier recycling, alleen nog even uitvinden hoe dat werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |