Billendoekjes van de Lidl.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef pinquit het volgende:
ik was pas op zoek naar snoetepoetsers zónder kauwgomballengeurmaar niet gevonden!!
dan maar wetties. die smaken(ruiken) gewoon naar citroen ofzo.
zelfs de billendoekjes vind ik prettiger geuren dan die zoete lappen.
Yup, hier ook Elmex om diezelfde redenquote:net als tandpasta trouwenselmex is de enige die ik heb gevonden die níet veel te zoet smaakt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef snoopy het volgende:
[..]
omklapt?en die wilde je nog wel aan mij verkopen?
Ik ben geschokt
![]()
Bij een thuisbevalling in België staan ze ook wel op het lijstje. (kruik of kersenpitkussen)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef Libel het volgende:
Ik heb het hier al eens eerder gezegd, maar hier in België wordt dat gewoon nooit gedaan die kruiken. Ik ken hier echt niemand die dat heeft voor in de wieg.
Waarom is dat in Nederland dan wel zo nodig??
Dat wist ik dus echt nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik bedoel, als je er een tas aanhangt, maar dat is bekend van die Zapp heur
Hmm dan zal het daar wel aan liggen. Woon tegen de Belgische grens aan. En met dat subtropische belgische klimaat volstaat natuurlijk maar 1 kruikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:41 schreef Memmel het volgende:
Wij zitten een stuk noordelijker en het is hier natuurlijk veel kouder. Daarom denk ik.
Nee, gekheid, ik zou het niet weten.
Ik heb ook een Zapp en heb via marktplaats een sort bvan mandje gevonden die je onderin vast kunt maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg irritant dat ie zo snel omklapt en dat je nergens een boodschapje kwijt kunt.
advertentienummer 172779422 of 172511613quote:Uniek design voor de Quinny Zapp!!
LET OP: ZOLANG DEZE ADVERTENTIE OP MARKTPLAATS STAAT, HEB IK ZE VOLDOENDE OP VOORRAAD!!!
Oftewel levertijd binnen 24 uur!
Uw Quinny Zapp kan niet meer achterover kantelen, door de tassen die u aan de handvaten hangt!
Deze mand is zeer geschikt voor uw dagelijkse boodschappen.
- gemaakt van zwart waterdicht canvas
- max. laadvermogen 5 kg! (Dit is ter beveiliging van het onder-frame)
- dubbel opberggedeelte, om uw spullen te sorteren
- quinny zapp volledig inklapbaar met lege buggybasket
- duidelijke handleiding inbegrepen
Ik wacht even tot Ireth de kortingscode hier neertyptquote:Op zondag 8 juni 2008 08:54 schreef Stiemie het volgende:
Hele handige tip voor als je kindje naar een kinderdagverblijf gaat: http://www.goed-gemerkt.com
Voor naamlabels om op flessen, tassen en in jassen te plakken/strijken.
Hier zijn ze er bij de opvang in ieder geval erg blij mee
Huh? Ik snap je geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 8 juni 2008 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wacht even tot Ireth de kortingscode hier neertypt
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wacht even tot Ireth de kortingscode hier neertypt
Sesamstraat snoetenpoetsers van dermocare. zonder parfumquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef pinquit het volgende:
ik was pas op zoek naar snoetepoetsers zónder kauwgomballengeurmaar niet gevonden!!
dan maar wetties. die smaken(ruiken) gewoon naar citroen ofzo.
zelfs de billendoekjes vind ik prettiger geuren dan die zoete lappen.
net als tandpasta trouwenselmex is de enige die ik heb gevonden die níet veel te zoet smaakt.
shittie helaas dan!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk niet dat ik daarvoor een kortingscode tegen zal komen
Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de aerosleep is echt onzin, met betrekking tot je 2de reden.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:03 schreef tinny het volgende:
Top:
AEROSLEEP, ze spuugt nog wel eens wat (dat ging door hydrofiel luier, hoeslaken en molton heen) en die aerosleep verzamelt dat mooi zonder dat het een broerig natte bedoeling wordt. En tevens hebben wij een BUIKLIGGER dus dat geeft nog iets meer geruststelling dat ze kan blijven ademen ondanks dat ze haar snoetje perongeluk in het matras gedrukt...
Flop:
Super babyfoon met muziekjes en terugpraat functie... heb hem na 2 dgn uitgezet in huis (hoor je toch wel, geloof me ook al is de muur van 20 cm dik beton) een simpele babyfoon is voldoen (wel dect uiteraard)
quote:De AeroSleep is een strak over de matras gespannen overtrek van polyester met een honingraatstructuur, volgens de productinformatie bedoeld om de kans op allergieën en astma te verminderen en huidirritaties te beteugelen. De (Belgische) fabrikant wijst op de luchtdoorlaatbaarheid en de warmteregulerende werking en stelt dat er onder het lichaam ventilatie ontstaat, waardoor vochtige warmte wordt af- en verse lucht aangevoerd en schimmelvorming in de matras wordt voorkomen.
Beoordeling: In de huidige productinformatie wordt geen rechtstreekse relatie gelegd met wiegendoodrisico, maar in winkels gebeurt dat wel. Dat roept bij professionals en consumenten vragen op over de veiligheid. De fabrikant heeft de luchtdoorlaatbaarheid getest met volwassen proefpersonen en vond aanwijzingen dat rebreathing (herinademen van uitgeademde lucht) zich bij gebruik van een AeroSleep minder voordoet. De vraag echter of het product ook van invloed is op de mate van rebreathing bij baby's is daarmee niet beantwoord. Het ademvolume van een baby komt nu eenmaal niet overeen met dat van een volwassene. Bovendien wordt de relatie tussen rebreathing en wiegendood wel vermoed, maar is niet duidelijk hoe zij verloopt. Conclusie: op basis van het huidig wetenschappelijk onderzoek is niet vast te stellen of de Aerosleep een effect heeft op het risico op wiegendood.
Advies: Leg ook op dit product een baby nooit op de buik te slapen.
Ga voor informatie over allergieën, astma en huidirritaties bij baby's te rade bij consultatiebureau of kinderarts. Zij kennen de Landelijke Standaard Voedselallergie. Zij kunnen ook beoordelen of er aanwijzingen zijn die preventieve maatregelen vergen en zij kunnen aangeven of claims van fabrikanten al dan niet zijn bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |