Schop um even naar GC Kasta, kan BKT ook even reagerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:47 schreef Dirkh het volgende:
Oh, BadKeukenTegel kan hier niet meer posten.
Goed gedaan Kasta.
Jij hebt het niveau naar beneden gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wacht, nu haal jij het forum naar beneden door te roepen dat het forum vol met vmbo-ertjes zit? Het forum waar jij notabene een mod van bent?
neem gelijk voor mij meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef ArmaniMania het volgende:
KUT, popcorn vergeten....
Plaatjes met bierflesjes in B&H zijn dan ook wel erg ranzigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie me al aan de bar zitten.
- Ej Blokhuis, wat doe jij tegenwoordig zoal?
"Mên, ik ben echt helemaal da bomb op een forum vol vmbo-ertjes waar ik slotjes gooi op topics waar men plaatjes van bierflesjes post!"
Meer het feit dat je er trots op bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef Dinamiet het volgende:
b-i-j-b-a-a-n misschien?
Hilarisch. Voor zover hier sprake was van niveau, hoe?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
Jij hebt het niveau naar beneden gehaald.
Zozo, die vmbo-ertjes zijn tegenwoordig toch nog vrij snel van begripquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wacht, nu haal jij het forum naar beneden door te roepen dat het forum vol met vmbo-ertjes zit? Het forum waar jij notabene een mod van bent?
Neh, daar zou ie ook niet meer moeten kunnen posten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Schop um even naar GC Kasta, kan BKT ook even reageren![]()
Heeft ie geen algehele ban dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Schop um even naar GC Kasta, kan BKT ook even reageren![]()
Iedereen op vakantie in Rossumquote:
Ga jij nou maar foto's van je bolle reet posten in US om zo maskertjes te winnen, bollequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga op die kutweblog van je spelen knaas.
Ah dank u, ik ben weer bijgelezen. Hij is helemaal niet meer welkom voorlopigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, daar zou ie ook niet meer moeten kunnen posten.
Dat jij er nou zo weinig kwam....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga op die kutweblog van je spelen knaas.
"En ik kom ook nog uit Rossum...."quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie me al aan de bar zitten.
- Ej Blokhuis, wat doe jij tegenwoordig zoal?
"Mên, ik ben echt helemaal da bomb op een forum vol vmbo-ertjes waar ik slotjes gooi op topics waar men plaatjes van bierflesjes post!"
Ossenvoort is sinds vorige week woensdag gesloten; uitgekocht door de gemeentequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Iedereen op vakantie in Rossum![]()
(als Ossevoort dat maar aan kan)
DE opmerking van de dag!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt het niveau naar beneden gehaald.
Hebben jullie daar geen bierkotjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ossenvoort is sinds vorige week woensdag gesloten; uitgekocht door de gemeente.
Maar we hebben Hutten, 't Peuleke en de Schouw nog.
Een kruising tussen een knaap en een kneus.quote:
Ossendrecht!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ossenvoort is sinds vorige week woensdag gesloten; uitgekocht door de gemeente.
aha...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een kruising tussen een knaap en een kneus.
ik zat ook al van huhquote:
Hij heeft hem weer eens uit zijn broek gehaald?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
DE opmerking van de dag!!!!![]()
![]()
O, en ik heb hem zaterdag weer "gezien"
Een Übermensch met een forum vol hersenloze volgelingen, duhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:54 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Maar als per definitie iedereen om je heen een vmbo-er is, wat maakt jou dat dan?
Toch niet gek, voor zo'n metropoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft hem weer eens uit zijn broek gehaald?![]()
Kan dat? Dan fiets ik er straks even langs en overheen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |