Sterkte !quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef elcastel het volgende:
Pfff, thuis, totaal kapot, afgeschreven, stuk.
Ik moest een klein pokkestukje lopen van mijn huis naar de bus. dat was al voldoende om flink nat teworden.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:00 schreef kwiebuske het volgende:
smorgens allemaal
*edit* niet nat geworden xilantof![]()
Hier ookquote:
Inderdaad, wat is dat voor zin?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hier ookmaar het te lang gewerkt om er echt plezier van te hebben gehad (hm...was da voor zin?)
Ik moet eerst maar eens ff bijkomen denk ikquote:
Heel veel succes!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens ff bijkomen denk ikKoppie kruidenthee enzo
eh.... de natuur recycled water hoor...wat nu valt kan volgende week nog eens vallen enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 08:44 schreef Re het volgende:
*pokkeweer*
maar wat nu valt kan volgende week niet vallen
Klinkt goed. 14.gifquote:Op zondag 12 juni 2005 23:00 schreef Subhuman het volgende:
En positief van mij!
Het lijkt me serieus leuk om de Wiki wat uit te breiden en ik heb er als het eerste tentamen voorbij is ook wel tijd voor!
Mijn idee is om wat begin-artikelen te schrijven voor mensen die echt net beginnen met fotografie, om dingen uit te leggen als diafragma, sluitertijd, scherptediepte, regel van derden, etc. om zo een goede basis te creëren. Als verdieping zouden er dan een aantal artikelen op kunnen komen over de verschillende facetten van fotografie: portret, architectuur, macro, landschap, etc. Zo'n opbouw lijkt mij erg leuk en leerzaam.
Als iemand het er niet mee eens is hoor ik ook graag kritiek!
het kan niet altijd feest zijnquote:
Hoe heeft ie dit gedaan, ik heb ook een paar plekjes op m'n sensor.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:Re heeft mijn sensor gecleaned
Dat wou ik ff kwijt
flinke rochel, edet toilet papier en gaan!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hoe heeft ie dit gedaan, ik heb ook een paar plekjes op m'n sensor.
Je merkt dat pas als je extreem gaat (zoals jij met die 600mm) of ik met m'n 5x macro's.
Ik durf er ook niet echt aan beginnen omdat ik geen idee heb met wat ik'm zou moeten schoonmaken.
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:43 schreef Re het volgende:
[..]
flinke rochel, edet toilet papier en gaan!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |