niet naar Zeeland? ...quote:Op zondag 12 juni 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh
maar niet 7 uur op dusff dagje lekker rustig aan doen....
nee....quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:29 schreef elcastel het volgende:
Ik zie tieten en bier Fles, goed bezig !
Maar komt het nou uit een blauw fles(!!)je ?
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:49 schreef elcastel het volgende:
Dus als jij teveel bier uit een blauwe fles drinkt, dan krijg je een blauwe Fles terug ?
foto's maken hequote:Op zondag 12 juni 2005 11:59 schreef elcastel het volgende:
Oké, ik peer hem. We gaan met een opgevoerde Volvo T-5, kijken of mijn servo dat bijhoudt .....
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:51 schreef Subhuman het volgende:
Hoe gaat het met onze FOT-wiki? Houdt zich daar nog iemand actief mee bezig? Om eerlijk te zijn vind ik het niet een toonbeeld van overzichtelijkheid.
* Sub zal zich er vanavond wel even mee bemoeien.
Ik heb het nu druk met andere zaken. En ik heb de opzet gedaan, hopende dat andere FOTters mijn voorbeeld zouden volgen ipv kritiek te leveren. maar tot nu toe helemaal niksquote:Op zondag 12 juni 2005 19:51 schreef Subhuman het volgende:
Hoe gaat het met onze FOT-wiki? Houdt zich daar nog iemand actief mee bezig? Om eerlijk te zijn vind ik het niet een toonbeeld van overzichtelijkheid.
* Sub zal zich er vanavond wel even mee bemoeien.
Mafzequote:
En positief van mij!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb het nu druk met andere zaken. En ik heb de opzet gedaan, hopende dat andere FOTters mijn voorbeeld zouden volgen ipv kritiek te leveren. maar tot nu toe helemaal niks
nou ja, alleen maar kritiek dat er weinig in stond en dat het onoverzichtelijk is
Alleen positief bericht van HGT en Cynix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |