Ik was vanochtend om half 8 op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef Youp het volgende:
ik zit ook op school hoor
-edit-
klinkt alsof je moe bent?
Nou.. ik ben s'ochtends nooit moe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Youp het volgende:
enne?
ik heb vanavond receptie @ onze nieuwe zaak... zal ook wel uitlopen gok ik.. en geen bier voor mij want ik moet rijden
ik wil bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou.. ik ben s'ochtends nooit moe.
Dat merk ik gewoon s'avonds pas. Dan kan ik me ogen niet meer open houden.
Whehehh. Veul Plezeur.
Ik voel me juist 's ochtends pauper, en 's avonds weer topfit....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou.. ik ben s'ochtends nooit moe.
Dat merk ik gewoon s'avonds pas. Dan kan ik me ogen niet meer open houden.
Whehehh. Veul Plezeur.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
en toch zit ik liever hier dan thuis samen met m'n moeder![]()
Niet als ik een feest heb ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik voel me juist 's ochtends pauper, en 's avonds weer topfit....
dat van jou is handiger dunkt me
antwoord van mij:quote:Hallo!
Het is geen foutmelding of iets anders maar concluise: BITDEFENDER IS
BETER! Of is dat verkeerde CONCLUSIE, want op de site
www.seriall.com/b/0.htm zijn volgende virusen volgens BITDEFENDER:
trojan.exploit.java.bytverify , trojan.java.classloadr.d , zelfde
maar met .c , exploit.win32.ms05-002.gen ,
js.trojan.downloader.ist.bar etc en dat alemal stopt bij mij friend
met de bitdefnder 8.0 maar bij mij is NAV een die stopt op die site
niks total niks. Dan online scan van BITDEFENDER ziet die virusen of
de trojans alemal. HOE KAN DAT U BENT toch werld berumd dankzijn
Antivirus of dankzij dat interesiert u toch niet.
Hij weerquote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bijdrage aan de nieuwsgroep, uiteraard bent u vrij in de keuze over welk product u gebruikt op uw computer.
Met vriendelijke groet,
Bojan Haaima
Product Support Technician
Symantec Authorised Service Center
Europa, Midden Oosten en Afrika
Service en ondersteuning:
<http://www.symantec.com/region/nl/techsupp/support_options.html>
FTP-server:
<ftp://ftp.symantec.com>
Symantec Upgrade Center:
<http://www.symantec.com/region/nl/purchase/upgrade.html>
quote:Dank u voor de antwoord maar, ik zelf gebruik NORTON ANTI VIRUS mij
vriend heeft BITDEFENDER. En op deze site www.seriall.com/b/0.htm bij
hem is melding VIRUS maar bij mij niet. EN DAT IS PROBLEM. Want bij
online scannen met BITDEFENDER die virus ``TROJAN`` is bij mij
aanwezig. Ondanks dat, dat ik heb NORTON ANTI VIRUS.
Trouwens het is makkelijk onderzoeken, u heft zelf PC.
Gewon proberen zo simpel is dat.
DANK U
oh jij bent er zo ééntjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ik een feest heb ofzo.
Dan word ik ook altijd sjaggie en ga ik iedereen uitschelden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:31 schreef Hugster het volgende:
zo'n bitch die aan het eind van een feest met iedereen ruzie heeft en als een drama queen door de zaal loopt te schreeuwen
ey chick.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ehh. Nee.
Mijn vriendinnen en ik noemen elkaar sowieso al kuthoer of slet.
Dus als ik ze daar voor uitscheld op een feest of waar dan ook, vinden alleen de omstanders het een beetje vaag. Maar zodra ze zien dat het 'normaal' is doen ze zelf ook mee.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef t0n het volgende:
[..]
ey chick.
Dionydos = ook single.
go shag him.
Door jouw leuter heb ik die anus-kleur-dinges niet meer nodigquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Door jouw leuter heb ik die anus-kleur-dinges niet meer nodig
Ben godver zo rood als een kreeft gek, wil nu bo wel weer eens
Het zit me nog lang niet hoog hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit wil ik je ook best een keer palen hoor![]()
Niet hoog genoeg voor mij bedoel jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zit me nog lang niet hoog hoor.
!@#!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet hoog genoeg voor mij bedoel je
gezopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef BoJo het volgende:
ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me doooooooooooooooooooood, die klanten zijn een stlletje teringlijaaahhsss , sukkelssss hahahahahahahahahaha![]()
AMDquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef Hugster het volgende:
ik heb hier een laptopje met een AMD 2500+ en 512MB maar dat opstarten duurt laaaaang
alles voor Windows is gewoon echt schrikbarend baggertraag.
Bijvoorbeeld het keuzemenutje voor veilige modus enz is gewoon baggertraag en haperend
Formateren duurde een kwartier per procent.
Eénmaal in Windows is hij weer helemaal snel
energie settings @ bios gesjekt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef Hugster het volgende:
Windows zegt ook
Kloksnelheid: 560 Mhz
ding is stuk of er loopt iets gigantisch te fucken
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
energie settings @ bios gesjekt?
bat. stuk/zwak?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
heb em al naar defaults gegooidhelpt niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef Hugster het volgende:
het is een Cybermaxx / Micromaxx / Medion
dus de BIOS bestaan uit 4 zinnetjes ofzosupermarkt bios
Whehehehehehehehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Hugster het volgende:
Nothing beats my PowerBook
heb er nu hier 4 liggen, ze zijn niet eens bezig met het beginnen aan het proberen te kunnen tippen aan mijn PowerBook
volgend jaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehehe
Open AutoCad eens...![]()
Tot volgend jaar blijft het rommel dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
volgend jaar
omdat Apple naar x86 Intel CPU's gaat kan je dan fullspeed Windows emuleren/draaien
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
En zo weer gaan lezen
Ik heb echt totaal geen zin in ...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb voedsel
Verse italiaanse bollen met salami en kaas
ROFLquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Hugster het volgende:
oh en dat lappie kan ook z'n hele wifi chipset niet vinden![]()
KOOP NOOIT SUPERMARKT LAPTOPS
![]()
quote:18 yo, Vrouw, Vrijgezel
In vond je profiel grappig. Denk je dat je me in het echt ook
aan het lachen zou kunnen maken?
geen idee man, denk dat ik het ooit als spam gezien heb ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
staat er geen foto bij van dat wijf
en waar is jouw profiel
ik haat je al erg lang en erg diep dus dat maakt weinig uit denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie gaan me haten om het topic dat ik zo ga starten
Nee, ergerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:09 schreef BoJo het volgende:
daar komt weer een vrachtwoagen aan...
je weet, furieuze fugie met de schep, niemand is veiligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef BoJo het volgende:
Fugie KILLERRRRRRRRRrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
je weet, furieuze fugie met de schep, niemand is veilig
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
je weet, furieuze fugie met de schep, niemand is veilig
zou kunnen maar de kans is enorm klein..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus blokken die van mijn Alfa afkwamen zouden onder m'n jeep kunnen, misschien
Dat word een hele groot lettertype, en een paar plaatjes er bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef Fugie het volgende:
ik moet zon documentje maken over mp4, van 3 kantjes. Blijkt dat mp4 niets meer en minder is dan een stomme algemen noemer en er dus onmogelijk 3 kantjes over te schrijven zijn
ga wat uitleggen over de achtergrond van mp4, waar het vandaan komt enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef Fugie het volgende:
ik moet zon documentje maken over mp4, van 3 kantjes. Blijkt dat mp4 niets meer en minder is dan een stomme algemen noemer en er dus onmogelijk 3 kantjes over te schrijven zijn
nou je hebt een aantal typen remblokken.. en sommige passen gewoon onder meerdere typen auto'squote:
nee het si geen prentenboek zoals dat ding van jouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat word een hele groot lettertype, en een paar plaatjes er bij
Welk ding?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee het si geen prentenboek zoals dat ding van jou
dacht je dat het een codec was?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef Fugie het volgende:
bij mijn motor zijn ze van een hele hoop modellen uitwisselbaar... >> remklauwen die lang in de roulatie blijven...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Hugster het volgende:
en remblokken universeel....![]()
![]()
van mijn kart passen de blokken van een 2 jaar nieuwer model al niet eens meer
MOET je het over mp4 doen? of heb je nog keuze?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat mp4 m4a was, maar het is dus omgedraait
Ik herken ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef BazzoS het volgende:
Ik zit nu in de klas, en er word hier nu een superdruk persoon met tape aan zijn stoel geplakt en zijn mond wordt ook dichtgeplakt
die van je alfa gaan bijna gegarandeerd niet onder je jeepquote:
Nee, diegene die tape bij zich had kon geen ducttape vinden thuisquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik herken ietsToch wel Duct tape he?
Ik heb gewoon altijd standaard een rolletje duct tape in mn tasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, diegene die tape bij zich had kon geen ducttape vinden thuis
papiertape werkt ook goed hoor.. zolang je maar een hele rol gebruiktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, diegene die tape bij zich had kon geen ducttape vinden thuis
dat was ws voor je eigen bestwil dan. Je mond dichttapen zodat er geen onzin uitkomt. Met typen werkt het helaas nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd standaard een rolletje duct tape in mn tasOok toen ik nog op school zat
![]()
echte race-auto's worden opgelapt met ductapequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef BoJo het volgende:
ik heb net een dikke rol weer gekocht, die andere was op nadat ik er mijn halve Alfa mee "gerepareerd" had![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Youp het volgende:
[..]
echte race-auto's worden opgelapt met ductape
nee om dat gaten te repareren die halverwege in mijn tas vielenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat was ws voor je eigen bestwil dan. Je mond dichttapen zodat er geen onzin uitkomt. Met typen werkt het helaas niet
zijscherm vastgetaped?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef BoJo het volgende:
ik heb net een dikke rol weer gekocht, die andere was op nadat ik er mijn halve Alfa mee "gerepareerd" had![]()
mja heb het wel gezegd, dus meot wel in de buurt blijven. Doe het nu maar over m4a maar ik snap er nix vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
MOET je het over mp4 doen? of heb je nog keuze?
Check anders even H.264 uit
zijscherm/knipperlicht, buitenspiegel en ohja het lek geprobeerd te dichten op vakantie in m'n AiroBed waar m'n neefje op sliepquote:
Vastgebonden jongen (13) mishandeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef BazzoS het volgende:
Ik zit nu in de klas, en er word hier nu een superdruk persoon met tape aan zijn stoel geplakt en zijn mond wordt ook dichtgeplakt
ohja jou had ik al ffies niet gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef ThaFreak het volgende:
pc loopt weer![]()
nieuwe processor en nieuw geheugen deed de job![]()
eerst met deze op vakantie, en na de vakantie start ik ergens waar ik meer verdien en dichterbij huis... dus dat moeten we nog afwachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:52 schreef ook_gek het volgende:
je ging toch weer een andere auto kopen?
Waar ga je nou weer werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
eerst met deze op vakantie, en na de vakantie start ik ergens waar ik meer verdien en dichterbij huis... dus dat moeten we nog afwachten![]()
Blijft alsnog over dat ik het scheuren mis![]()
En wat is dat dan?quote:
ook helpdesk maar dan voor een Corporate klant met Dell pcs met XP en allerlei applicaties die we allemaal ondersteunen. 1300 pcs met zijn 4en.quote:
klinkt leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook helpdesk maar dan voor een Corporate klant met Dell pcs met XP en allerlei applicaties die we allemaal ondersteunen. 1300 pcs met zijn 4en.![]()
doe maarquote:
MS was gisteren en vandaag bij Fushitsu, had nog *MS SUCKS* op het shoutbord geplaats van onze intranetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe maar
want hij is weer weggevallen
heeft meer met MS te maken die geen goede MSN voor de Mac wil maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
MS was gisteren en vandaag bij Fushitsu, had nog *MS SUCKS* op het shoutbord geplaats van onze intranet![]()
quote:
ah, dat is dat nummer wat iedereen al een maand kent en waar al 10 parodieen op gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is mijn tekst
Ik mag niet veel rijden met deze auto omdat het een bedrijfs wagen is of zo iets
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskebeurt wat een nummer gek. En op het einde gaat hij zwaar lopen kankeren op zwervers
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
m'n lap startte niet meer op
Haal de netwerkkabel eruit en start opnieuw op... doet het gewoon, scan op virussen, nu al 4 gevonden
Die van mij nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef BazzoS het volgende:
wat is dat met die pc's hier van de Fok! Users? omstebeurten vallen ze uit
Lekkere oplossing ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
mijn pc heeft altijd al koelingsproblemen gehad......maja te lui om er iets aan te doen.....
vandaag was de dag dat de boel ermee stopte, wel vaker spontane reboots gehad door warmte.....
kijk wel weer hoe lang die het nu uithoud en anders vervangen we de boel weer![]()
Je slaapt nog nietquote:
ja toch, intel doet er toch niet echt moeilijk overquote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja toch, intel doet er toch niet echt moeilijk over![]()
Jij bent dan ook een standaard jongquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:22 schreef BazzoS het volgende:
ik heb gewoon een standaart pctje met standaard koeling
nee geen kastquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U hebt uw pc in den vriezer geplaatscht?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U hebt uw pc in den vriezer geplaatscht?
anders neemt het zo veel ruimte in beslag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook alleen echt de pure benodigdheden om je moederbord te laten hangen eh
ga eens met school bezig jijquote:
Arie & Sylvester:quote:
dat IS hun baanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
Is er net op TV dat je meer sjans hebt als je een hond hebt
WAAROM GAAN DIE MENSEN DIE DAT ONDERZOEKEN NIET GEWOON EEN BAAN ZOEKEN OFZO????
Hans Teeuwen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Arie & Sylvester:
Vrouw> "Ik moet plassen.."
Man>"Nou, dan ga je!"
Vrouw: "tsk.. K heb geen zin!"
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hans Teeuwen:
ALLE VROUWEN....................... ZIJN KUTHOEREN!
en die vagina... zure slootquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hans Teeuwen:
ALLE VROUWEN....................... ZIJN KUTHOEREN!
oké you're rightquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei een BAAN!
Niet 1 of andere vrijwilligersfunctie voor geestelijk gehandicapte homo's.
foei enzoquote:
net was een wijf aan t vertellen dat ze een verloopstuk op dr tepel moest zetten om dr kind borstvoeding te geven.. en dat deed pijn enzo..quote:
discoveryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
Op BBC en Discovery
nej je 2 weken oude kind volstoppen met olvarit zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
net was een wijf aan t vertellen dat ze een verloopstuk op dr tepel moest zetten om dr kind borstvoeding te geven.. en dat deed pijn enzo..DAN DOE JE DAT TOCH NIET STOMME LILLIKE HOER!!
op discovery gaat t ook alleen maar over dieren pronquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
Op BBC en Discovery
Nee lambal da's NGCquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
op discovery gaat t ook alleen maar over dieren pron
doet me denken aan een plaat van de Bloodhound Gang
waarom nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nej je 2 weken oude kind volstoppen met olvarit zeker
was die tepel in dr tiet gekropen dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
net was een wijf aan t vertellen dat ze een verloopstuk op dr tepel moest zetten om dr kind borstvoeding te geven.. en dat deed pijn enzo..DAN DOE JE DAT TOCH NIET STOMME LILLIKE HOER!!
ja das een aftakking van discoveryquote:
ja letterlijk zo ongeveerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
was die tepel in dr tiet gekropen dan ofzo/
Ja en?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef Youp het volgende:
[..]
ja das een aftakking van discovery
in de tijd van de BHG was het nog discovery
Zou jij je, geheel ten goede van de maatschappij, willen beloven jezelf niet voort te planten?quote:
die plaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
op discovery gaat t ook alleen maar over dieren pron
doet me denken aan een plaat van de Bloodhound Gang
discovery is niet kut hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en?
Bentley is ook van VW, is daarom Bentley kut?
Hou je klep dan hersendooiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Youp het volgende:
[..]
discovery is niet kut hoorkijk er vaak genoeg naar
zijn gelukkig tegenwoordig geen diereprogramma's meer op
dat heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou jij je, geheel ten goede van de maatschappij, willen beloven jezelf niet voort te planten?
Je ziet sex als pure voortplanting?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan
ennee ik zit me niet te wanken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou jij je, geheel ten goede van de maatschappij, willen beloven jezelf niet voort te planten?
neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet sex als pure voortplanting?
Wat een kutleven heb jij zeg
wat heb jij gezien dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ahh ik ben niet de enige die vannacht nachtmerries gaat krijgen
lelijke mokkelsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
Er zitten ook alleen maar tyfuslelijke mokkels daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |