Ja dat keer ongeveer 25 en dan ben je er welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:18 schreef DaveMasteR het volgende:
Nog 3.3 miljoen voor plaats 8. Ik heb al 167k klaarstaan voor vanavond.
ach jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja dat keer ongeveer 25 en dan ben je er wel
Ik zit nu op 6Kquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach ja
hoeveel jij eik?
ben benieuwd. iedereen moet vanaaf eik meedoen we moeten die plek bemachtigen
als iedereen van de harde kern 15k per uur haalt dan moet het te halen zijn![]()
wanneer gepulsed?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zit nu op 6K
Maar ik was de op 1 na grootste pulser, dus he![]()
![]()
Gisteren voor 00.00 uur natuurlijk, sindsdien niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wanneer gepulsed?
daar gaat het namelijk vooral om. hoeveel je sindsdien hebt verzameld.
ik vandaag nog om : 12.44 (per ongeluk)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gisteren voor 00.00 uur natuurlijk, sindsdien niet meer
Het is niet onlinequote:
mooi hoor al die kleurtjes. ik vind het heel creatief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:51 schreef Zebbie het volgende:
Om het topic weer een beetje op te leuken
[afbeelding]
Nogal ja, het is magic the gathering battlegrounds, maar ik mag hier denk ik niet vermelden waar je dat kan downloadenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
is het een groot progje? anders gooi ik hem wel online:P
Kun je het plaatje uit de OP fixen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef mschol het volgende:
ik denk niet dat me site me gaat laten pulsen
achjah dan blijven we toch gewoon raggen op dat toetsenbord. heerlijk. hou ik vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nogal ja, het is magic the gathering battlegrounds, maar ik mag hier denk ik niet vermelden waar je dat kan downloaden![]()
Probeer alle 16 waves van invasion eens te halenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef B_BOY het volgende:
ik ga denk ff een spelleke doen. maarja welke battlefield desert combat krijg je niet egt superveel keys van he. ach ja tog maar doen. is wel leuk namelijk. of zal ik toch ut gaan spelen. ja dat doe ik![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik weet welk plaatje het moet worden kan dat
--edit--
OP aangepast en Wiki artikel ook
nee ik probeer 100k te halen vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Probeer alle 16 waves van invasion eens te halen![]()
UT=ongeveer 8k keys per uurquote:
zit al op 90k keys en ik ben gestopt met ut had em uitgespeeld op novicequote:
dan ben je op zich vrij ziek bezig:P maarja ik heb wel een volumewieltje maar gebruik ik niet dan gaat me muziek de hele tijd harder en weer zachter en dan niet zomaar een verschil nee van uit naar teringhard. dus dat doen we maar niet. ik blijf wel gewoon lekker ijverig veel typen. dat is ook goed voor je aantal keys. elk a4tje is ongeveer 5k dus tel uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef Zebbie het volgende:
Ik wil ook een volumewieltje, sannydude genereert er 300000 keys per uur mee
Moewhahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef Zebbie het volgende:
Ik wil ook een volumewieltje, sannydude genereert er 300000 keys per uur mee
maar hoe haal jij de 300000quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in een kleine 4 minuten een key of 5,500 das snel![]()
rofl.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef sannydude het volgende:
[..]
4000 per minuut als ik alleen maar aan het draaien ben![]()
sluit je accuboor derop aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef sannydude het volgende:
[..]
4000 per minuut als ik alleen maar aan het draaien ben![]()
He , je afbeelding is opeens zichtbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef mcintosh het volgende:
We hadden vandaag wel de meeste keys gepulst ( na ja eigenlijk gisteren ) van alle teams
Behalve LueLinks, maar dat zijn gewoon vuile cheaters, dus sie tellen niet mee
ff een overzichtje van tweakers geript
[afbeelding]
Ik heb doorgerekend met je berichtgeschiedenis op MSNquote:
idd ik zie het das mooi:Pquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
He , je afbeelding is opeens zichtbaar.
dude, check je post ff voordat je em postquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:52 schreef B_BOY het volgende:
kut kan niet pulsen, atM :S
gvd ik heb vanmiddag om ff denken iets voor 1 70k gedaan dus moet ik ff kijken hoor 19 eur wachten daarop?
:S:S:S:S:S damn. das egt te lang
atb = activity throttle breached :pquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:00 schreef sannydude het volgende:
[..]
dude, check je post ff voordat je em post![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |