ik ben best lief hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Doffy het volgende:
Ja, laat mij hier maar alleen achter met die ... die... die vrouwen
Ik bescherm je wel tegen Lupa.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, jij wel... maar ik ben bang voor Lupa
die is naar school !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, jij wel... maar ik ben bang voor Lupa
Zie je nou dat Lupa weg is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef Reya het volgende:
Ik heb een film gehuurd met één van de meest besproken sex-scènes in de VS
Hoewel bloed best lekker ruikt, smaakt het naar roest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef livEliveD het volgende:
I smell blood <insert smiley met dracula cape>
De douche-scene in Starship Troopers?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef Reya het volgende:
Je moet ook vers bloed nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
Hoewel bloed best lekker ruikt, smaakt het naar roest.
Ah Showgirls. Puik!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef Reya het volgende:
In de gevallen dat ik bloed gedronken heb betrof het eigen bloed uit recente wond. Verser kan haast niet.quote:
Die waarin Heath Ledger veel te snel dood gaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:29 schreef Reya het volgende:
Monster's Ball. Dood, liefde, lust, haat...
Exact mijn soort film
Ja, ik ken die film niet, en aan de ene kant klinkt dood enzo niet leuk, maar aan de andere kant weer wel.quote:
Ik doe systeemontwikkeling, en ik doe dus zo'n test om een beroep te zoeken wat bij me past, omdat ik niets meer zie in systeemontwikkeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef FokCrash het volgende:
Wat doe je nu dan, en waarom doe je dan toch zo'n test![]()
Nouja, tot mijn verbazing komt er nu dus uit wat ik doe, maar ik wil juist weten wat ik wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef FokCrash het volgende:
Ow aha, da's behoorlijk lastig dan![]()
Ik heb ook us een keer zo'n test gedaan, en daar kwam ook heel wat anders uit dan wat ik wou en deed.![]()
Ik pas voor de rol van bloeddonor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
We hebben nog niet echt nieuwe bloeddonoren gevonden
wie dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
Ok, qu.. Het is duidelijk wie gaat doneren.
Doffels is terug!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Je bent de enige die er niet voor huivert.
Mijn eigen bloed smaakt al naar roest als het net uit de wond komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
We moesten vers bloed hebben. Ik ben alweer ou (en roestig) bloed!
voor de WFL-LFC...quote:
699. (727) qu63 8452 ( + 328 )quote:
en dan heb ik nog 2500 nummers te gaan ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |