Tja, ik weet ook niet waarom dat problematischer zou zijn. Maar goed, in die musicals maken ze er mooi gebruik van om op zo'n manier opvallend te zijn. Maar ik heb vroeger ook wel eens een Jos Brink musical gezien op televisie en daar was Jos Brink ook naakt. Het gaat al heel lang terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Meestal zijn het juist de dames die uit de kleren moeten. Net als in films. Vrouwelijk bloot schijnt heel oké te zijn, maar mannelijk bloot...
Heb je geen vrienden in de buurt ?quote:Valt best mee denk ik, het scheelt dat ik er zelf geen heb.
Jaaajah. Dus om dat er uit te halen moet je tenminste één vakantie van ¤ 1000 boekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef qu63 het volgende:
het kost je ¤50 per jaar, en dan krijg je 5% korting op vakanties..
Ik heb geneens geld voor zo'n kaart, laat staan voor een vakantie!
pciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jaaajah. Dus om dat er uit te halen moet je tenminste één vakantie van ¤ 1000 boeken. Naaierij.
Ik kan nou niet zeggen dat ik de behoefte voel om Jos Brink naakt te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
Tja, ik weet ook niet waarom dat problematischer zou zijn. Maar goed, in die musicals maken ze er mooi gebruik van om op zo'n manier opvallend te zijn. Maar ik heb vroeger ook wel eens een Jos Brink musical gezien op televisie en daar was Jos Brink ook naakt. Het gaat al heel lang terug
Tuurlijk wel. Maar ik ben niet iemand met een grote vriendenkring of een druk uitgaansleven. Al is dat laatste meer een financiële kwestie. Als ik het geld ervoor had, zou ik elke week uit eten, naar het theater, naar de film etc. gaan.quote:Heb je geen vrienden in de buurt ?
Dat hoofd!quote:Wat vind jij overigens van Geert Dales ?
Ze hoeven van geen sixpack te hebben, hoor. Daar krijg ik zelf alleen maar complexen van. En zo aantrekkelijk vind ik het meestal niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
Zaten wel mooie mannen bij denk ik. Sommigen met een sixpackje ! Denk dat jij het best leuk had gevonden
Dat is dus zo gayquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef Doffy het volgende:
Daar krijg ik zelf alleen maar complexen van.
o, fuck, jij was tquote:
Ik vind dat wel lekker om te zien. Maar ik denk dat het qua aanraken minder is. Zo hard enzo...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef Doffy het volgende:
Ze hoeven van geen sixpack te hebben, hoor. Daar krijg ik zelf alleen maar complexen van. En zo aantrekkelijk vind ik het meestal niet.
Ik hoef hem iig geen 2e keer te zienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan nou niet zeggen dat ik de behoefte voel om Jos Brink naakt te zien.
ik heb een grote vriendenkring en een redelijk druk uitgaansleven, al is dat de laatste jaren wel wat minder gewordenquote:Tuurlijk wel. Maar ik ben niet iemand met een grote vriendenkring of een druk uitgaansleven. Al is dat laatste meer een financiële kwestie. Als ik het geld ervoor had, zou ik elke week uit eten, naar het theater, naar de film etc. gaan.
ik las hier in de krant dat hij vond dat de friezen zeurpieten waren en dat de friezen hem ook niet helemaal zagen zitten.quote:Dat hoofd!Verder weet ik 't niet, heb 't allemaal niet zo bijgehouden.
Dan kom ik je wel gezelschap houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb een grote vriendenkring en een redelijk druk uitgaansleven, al is dat de laatste jaren wel wat minder geworden
ben wel benieuwd of die vrienden straks allemaal kindertjes hebben, het is momenteel wel settle-tijd bij die vrienden hier. huisje kopen met vriend enzodus misschien hebben ze straks geen tijd meer voor een verstokte vrijgezel
Ja, hij vindt ons niemeer liev...quote:ik las hier in de krant dat hij vond dat de friezen zeurpieten waren en dat de friezen hem ook niet helemaal zagen zitten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel gezelschap houden.
ik denk dat het tijd is om op te stappen voor Geert.quote:Ja, hij vindt ons niemeer liev...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Doffy het volgende:
Ja, laat mij hier maar alleen achter met die ... die... die vrouwen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Doffy het volgende:
Ja, laat mij hier maar alleen achter met die ... die... die vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |