dat heb ik ook gehad. Ik heb hem nooit meer open gekregenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:32 schreef just me het volgende:
Ik krijg mijn schuiffie van de cd-rom speler niet meer open ook niet als ik zeg dat ie de cd moet uitspugen
Je moet ook geen bier op je pc morsen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:32 schreef just me het volgende:
Ik krijg mijn schuiffie van de cd-rom speler niet meer open ook niet als ik zeg dat ie de cd moet uitspugen
is dat het !! baal er wel van want er zit een cd in met foto's van schoolkamp!quote:
dát wilde ik dus juist niet horen!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:35 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad. Ik heb hem nooit meer open gekregen
Doe je bestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:39 schreef 9christensen het volgende:
Goeiemorgen
* 9christensen gaat naar school
Jij zwaar verslaafd Fok eendjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:k zie dat k net de 32.000 posts over ben maar volgens mij moet dat 23.000 zijn. Iemand die daar meer van weet?
quote:
lekker koffiequote:
nope werkt ook niet maar het gekke is dat het ook niet werkt bij de la die het nog wel doet.. eerst maar aan het werk en dan zien we straks wel verderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:38 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen....
JM.... als het goed is... zit er een klein gaatje in je CD-rom speler, als je daar een speld ofzoiets indrukt.. gaat die vanzelf open
O oke is goed.. het zou voglens mij wel moeten werken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
nope werkt ook niet maar het gekke is dat het ook niet werkt bij de la die het nog wel doet.. eerst maar aan het werk en dan zien we straks wel verder
Hey Noca die zijn scriptie af heeftquote:
Ik moet nog een voorkantje maken....en drie stellingen bedenkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Noca die zijn scriptie af heeft
een stoeprand doet mij altijd denken aan American Histroy Xquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:09 schreef SCH het volgende:
Stelling: het leven is een stoeprand
Je was me net voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een stoeprand doet mij altijd denken aan American Histroy X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |