quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:25 schreef Dinamiet het volgende:[..]
Dat hadden wij ook! moest je heel snel dat pasje eruit halen, door op dat knopje te drukken dan schreef ie dr niks af! Of ging dat daar anders?
Maar ik heb daar niet echt gebruik van gemaakt eigenlijk.... brave ik
Bij ons gaan ze dit systeem ook invoeren
Ik herinner me nog wel iets. In de 2e klas ofzo had een meisje haar spreekbeurt over voorbehoedsmiddelen gehouden, ze had ook wat condoom's meegenomen. In de pauze: ze geeft een goser een van die condooms, hij doet 'm over zijn hoofd en loopt door de aula naar de kantine: chocoladecroissant alstublieft
Heel die aula in een deuk natuurlijk, en de leraren uit alle macht hun lach inhouden en de jongen sommeren dat ding onmiddelijk weg te gooien
Dit doe je ook alleen maar in de 2e, achteraf vond die goser zichzelf wel triest
Dan heb je ook nog het -op scholen inmiddels bekende fenomeen- Net Send. Zo kan je naar elke computer aangesloten op het betreffende netwerk berichten sturen. Wij hebben op school twee netwerken, 1 voor de leerlingen pc's, en 1 voor de leraren pc's. Het 2e netwerk was wel aan het eerste netwerk gekoppeld, maar zwaar beveiligd. Een stel nerds waren in het leraren netwerk gebroken waar ook de pc's die beamers/smartboards etc. aansturen op aangesloten zitten. We zaten dus in de economieles naar een model te kijken op het smartboard, verschijnt ineens een bericht op het scherm: '*naam leraar* is een grote homo'
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.