abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29552084
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:10 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
prachtig topic alleen wij waren niet zo erg... behalve hele pakken papier op school leegprinten met fotos en bijpassende teksten van medeleerlingen en leraren en die vanaf de derde naar beneden dondere zodat heel de straat vol lag.
en het bij ons in de klas klassieke filimpje "Dennie Stoel"

http://home.planet.nl/~dksco000/snijworst/danny.wmv
  Donald Duck held donderdag 11 augustus 2005 @ 02:04:22 #202
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29552187
tvp
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29553586
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mja bij ons op school is echt een keer een enorme kut'grap' uitgehaald. Wij hadden in de 1e of 2e een leraar Duits. Die man had een zoontje. Zij zijn toen een keer met het hele gezin gaan zwemmen, waarbij dat jongetje in het zwembad door iemand zo lang onder water is gehouden dat hij is overleden.

Die leraar is dus heel lang niet op school geweest. De dag dat ie weer terug kwam werd er in de kleine pauze op zijn bureau in het lokaal waar hij altijd les gaf een glas water neergezet met daar een legopoppetje in

Was echt een enorme kutgrap. De conrector was ziedend en er is toen echt heel veel ophef over ontstaan. De leiding wilde met alle geweld achterhalen wie het gedaan hadden. Daar zijn ze ook achtergekomen, en de betreffende personen zijn toen ook van school geschopt.
De persoon die dat gedaan heeft zou ik heel erg graag pijn doen.
Wat een misselijk kutventje. Dat hij een pijnlijke dood mag sterven.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:23:50 #204
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_29556487
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:05 schreef XLerate het volgende:

[..]

De persoon die dat gedaan heeft zou ik heel erg graag pijn doen.
Wat een misselijk kutventje. Dat hij een pijnlijke dood mag sterven.
Neh, te goed voor zoiemand: Heel veel pijnlijden en niet sterven!
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_30922677
tvp
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:34:33 #206
36326 Freezor
Cold as stone
pi_30966092
Wat het ook altijd goed doet is als je een gemeenschappelijke printer hebt in het medialokaal ofzo een paar blaadjes uitprinten met "<leraar> is een sukkel" of iets in die strekking. En dan omgekeerd weer in de papierbak leggen. De volgende die zijn werkstuk daar uitprint en hem inlevert zal raar kijken als die z'n beoordeling terugkrijgt
Something for your mind, your body and your soul.
pi_32495834
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef Crizje het volgende:
Het ergste wat bij mij in de klas is gebeurd, is dat iemand een hap uit de appel van de leraar had genomen en teruggestopt had in de tas
mjah zo'n typisch : Je had er bij moeten zijn en de leraar moeten kennen om het leuk te vinden-verhaal...

Voor wie nog meer op het Maartens in Haren zitten/zaten: Ben Nusse (moet genoeg zeggen als je hem kent )
Scheikunde he? Ik ken(de) 'm ja. Was een goede vriend van m'n ouders, aardige man.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:22:24 #208
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33694005
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
In de 3e hadden we na een half jaar al 3 franse leraressen versleten. Ik vraag me nog steeds af waarom terwijl wij toch heel lief waren maar dat terzake.

De vierder lerares werd ook al een mooi mikpunt omdat deze echt te erg op Paula uit sesamstraat leek, waardoor sinds de eerste les constant het deuntje van sesamstraat door de klas ging. Tot onze spijt negeerde ze dit en moesten we iets nieuws verzinnen.

We hadden zo een mooi werkboek waarop de laatste 3 baldzijdes blanco waren en we kwamen op het idee om de zwakste schakel na te gaan spelen. Op deze bladzijdes kon je mooi schrijven: BANK, PAS, TOT ZIENS U BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL. En dan ging het er tijdens de overhoring om om zo veel mogelijk geld te verdienen. Als iemand het niet wist dan zeg je PAS en BANK als je wilt banken enz. die regels kent iedereen wel. En zo gingen heel de tijd in de hele klas deze bordjes omhoog. En als iemand het foute antwoord gaf stak eidereen het bordje omhoog van: TON ZIENS U BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL.
En aan het einde van de overhoring nog even de microwave door de klas
heee dribbeltjeee
tof joh, zo iets deden wij 'toevallig' ook bij ons, precies hetzelfde...
alleen ging het zwakste schakel bordje dan vooral omhoog voor paula en ook buiten de overhoringen
was zij nou ook de snol die ons eruitschopten na de viltstiftenoorlog?

slecht verkapte topickick
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:10:12 #209
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_33699740
Bij een ietwat dikke lerares briefje op de rug geplakt met de tekst, ¨Pas op zwenkt uit¨.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:27:27 #210
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_33702186
*Kuch TVP Kuch*
pi_33705411
Er was een leraar op een gegeven moment in slaap gevallen en hadden we hem met kabels zo z'n handen bij elkaar gebonden, en van die passers in zn nek gestoken tot hij helemaal dood was.
pi_33705797
zat je ook bij hans in de klas
pi_33742100
elke keer bij economie als iemand even weg is met tassen gaan smijten enzo...
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:47:58 #214
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_33742539
wij hadden whiteboards met van die speciale stiften en die ruilden wij om met normale stiften zodat je het zonder je juiste middelen (deo) niet meer uit kon vegen...
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_33763383
kick kick kick
pi_33764153
wij hebben met een stel gasten korstsluitstekkers gemaakt (mavo-3) en op t moment dat de bel ging in elke vleugel van t gebouw er 1 in t stopcontact geduwd...

op alle groepen ene korstsluiting, hoofdzekering eruit, bel t energiebedrijf maar vast

vroeger werd er coax gebruikt voor computernetwerken daar kon je leuke dingen mee uithalen...
dipswitches van de netwerkkaarten veranderen (meneer ik kan niet printen)
speld in de coax drukken en afbreken, hele netwerk plat, leraren zijn dagen bezgi geweest t probleem te vinden....ze waren " not amused"
suck my asshole taco bender
pi_36417019
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:10 schreef Heatseeker het volgende:
Bij een ietwat dikke lerares briefje op de rug geplakt met de tekst, ¨Pas op zwenkt uit¨.
hi
  maandag 27 maart 2006 @ 21:28:32 #218
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_36417415
Whehe gek

Wij schoven meestal een kast voor de deur
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_36417577
Bij ons was het eigelijk gewoon veel vuurwerk in de school afsteken.
Цой жив
pi_36419100
Oh is de gouwe ouwe "vervang een whiteboardmarker door een watervaste stift" al genoemd?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')